Toon posts:

Beeldscherm blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik monteer, :

MSI KT3 Ultra
MSI Geforce 4 mx420
Samsung 512 MB DDR 2700
Maxtor HD 40 Gb
AMD Duron 800

Resultaat, mijn beeldscherm blijft zwart. Geheugen, HD < videokaart eruit in andere comp. , alles werkt perfect.
Maar MSI ledjes geven aan geheugen niet goed of niet goed gemonteerd !
Mobo is vers uit de doos, kan dat een beetje kapot zijn of moet ik nog iets instellen ?

Verwijderd

Hoor je piepjes?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
wat geven de ledjes aan van de d-led
(kijk van achter naar voren ;) )
en kijk dan in de handleiding wat de ledjes betekenof kijk op die sticker die in een plastic zakje zat die bij je mobo zat

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik hoor piepjes.
Eerst om de 6 seconden een piepje en toen ik alles weer opnieuw gemonteerd had 8 piepjes achterelkaar.
Ledjes geven aan rechtsboven groen, andere drie rood. = geheugen kapot of niet goed gemonteerd.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
haal geheugen er eens uit en doe het eens in en andere geheugenbank en als je meer reepjes heb probeer verschillende combinaties

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
gfo schreef op 31 augustus 2002 @ 11:17:
haal geheugen er eens uit en doe het eens in en andere geheugenbank en als je meer reepjes heb probeer verschillende combinaties
Of trek is het geheugen er uit, en kijk wat ie dan zegt :). Straxz zit je geheugen te vervangen terwijl het je mobo is :X.

Verwijderd

Topicstarter
Andere geheugenbank heb ik geprobeerd, geen resultaat. Ik heb maar 1 reepje DDR. Maar het geheugen opzich is goed. Ik heb uit een andere comp. met ECS mobo de sdram eruit gehaald en het DDR reepje erin gezet. Comp. werkte gewoon goed. Het resultaat op mijn scherm is hetzelfde of ik mijn geheugen erin heb of helemaal niks erin.
Mobo kapot, dat kan, maar hij geeft nog wel info op de ledjes !!
Pagina: 1