A-Open DVD+RW bij Dynabyte voor 459,- is dat wat ?

Pagina: 1
Acties:

• UpDate
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-01 14:56
OP de Dynabyte site staat een DVD brander aangeboden met de volgende specs:

DVD-Rewriter & CD-Rewriter in één! • Schrijven op CD-RŽs, CD-RW & DVD-RW • Leessnelheid DVD 8x • (Her)schrijfsnelheid DVD 2,4x • Leessnelheid CD 32x • Schrijfsnelheid CDR 12x RW 10x • Maximale schrijfcappaciteit DVD 4,7 GB • Incl. Nero PowerDVD, Videostudio & NeoDVD • Drivers voor Windows 95/98/ME/2000/NT4.0 & XP • ATAPI/IDE interface • 24 Maanden garantie

Interessant is de 60 EURO INRUILKORTING voor uw oude CD-Rom speler! Dan is ie 399.

Is dit wat ? Kun je er Video DVD's mee kopieren ?

Als je werk je hobby is, hoef je nooit meer te werken

Verwijderd

UpDate schreef op 31 augustus 2002 @ 09:50:
OP de Dynabyte site staat een DVD brander aangeboden met de volgende specs:

DVD-Rewriter & CD-Rewriter in één! • Schrijven op CD-RŽs, CD-RW & DVD-RW • Leessnelheid DVD 8x • (Her)schrijfsnelheid DVD 2,4x • Leessnelheid CD 32x • Schrijfsnelheid CDR 12x RW 10x • Maximale schrijfcappaciteit DVD 4,7 GB • Incl. Nero PowerDVD, Videostudio & NeoDVD • Drivers voor Windows 95/98/ME/2000/NT4.0 & XP • ATAPI/IDE interface • 24 Maanden garantie

Interessant is de 60 EURO INRUILKORTING voor uw oude CD-Rom speler! Dan is ie 399.

Is dit wat ? Kun je er Video DVD's mee kopieren ?
als je hem exact wil kopieeren.. nee..
want dan is die namelijk 8 GB

mischien dat het je wel lukt als je het menu weg laat en alleen engels of nld audio laat staan en nl subtitles ofzo.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 16:26
wil je films gaan back-up moet je wachten op de volgende dual-layer generatie daar kun je namelijk net als bij een dd-film 2 lagen in plaats van 1 laag branden en dus niet 4.7 maar 9.4 gig opslaan

Verwijderd

Topictitel = A-Open DVD+RW ...
Omschrijving = DVD-RW

Wat is het nu? Bedenk jezelf goed of je voor de DVD-RW (goedkoper) of DVD+RW (ondersteund door Microsoft en technisch beter) standaard gaat.

Er bestaat ook een DVD brander die beide soorten media aankan:

Verwijderd

Aopen = DVD+RW gewoon Ricoh dvd brander die op 2.4X kan branden
Heb er gister ook 1tje gekocht :)

DVD+RW is zekerweten de aanrader aangezien die sneller zijn RW formateren in een handomdraai + dat -rw maar op 1X kan branden en dat alleen de duurdere R's 2X kunnen gebrand worden

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-03 01:04

Majapro

Deventer

heb net een paar dagen geleden ook deze Aopen pro versie gekocht en heb de eerst DVD met data (Twilight DVD) succesvol gebackupt

een mooi backup maken van mn films lukt ook wel maar heeft weinig zin daar die backups DVD-ROM's niet in te lezen zijn door mijn DVDrom speler in de PC, nog in mijn Samsung DVD speler bij de TV

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Wildfire

Joy to the world!

Als ik het me goed herinner dan was die 459 euro al inclusief de korting.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• UpDate
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-01 14:56
Inmiddels de Aopen DVD brander besteld voor 308 euro (incl bezorging door UPS).

Als je werk je hobby is, hoef je nooit meer te werken

Pagina: 1