-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Morrowind is wel sfeervoller zonder muziek aan, maar eigenlijk is dat een beetje naargeestig...
MP games, dus UT ;): Daar staat de muziek wel uit, aangezien je dan beter mensen aan hoort komen.
🌞🍃
maar bij gta3 en dergelijke draai ik altijd muziek
Verwijderd
Verwijderd
Nee man! Dan juist niet!DeadKnight schreef op 31 augustus 2002 @ 10:38:
Ik draai alleen muziek bij counterstrike en al die half-life mods..
Als ik CounterStrike, en aangezien dat het enige spel is wat ik speel op de computer
Verder draai ik onder het computer -wel- bijna altijd muziek..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ram erbij kopenVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 11:33:
ik zou het heel graag willen maar ik heb zo weinig ram dat heel veel spellen het helemaal nietleuk vinden als ik musicmatchbox of winamp of iets tegelijk heb draaien, weet iemand hier misschien iets op?!
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page 
Specs
Verwijderd
Verwijderd
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
In een war niet, dan hoor je de mannetjes beter aankomen enzo
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
tenzij iets belangrijk is.. een tournament ofzow dat ik wil winnen
concentratie
Ja ook met CS..dat speel ik toch alleen voor de fun
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
Neem een OS wat goed met het ram om kan gaan (win2k, xp)Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 11:33:
ik zou het heel graag willen maar ik heb zo weinig ram dat heel veel spellen het helemaal nietleuk vinden als ik musicmatchbox of winamp of iets tegelijk heb draaien, weet iemand hier misschien iets op?!
Haal zoveel mogelijk uit je opstart.
Koop eventueel een latje RAM erbij.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nl m'n compjoeter op m'n versterker aangesloten voor mucho beter en harder geluid.
Bij fps-en en eigenlijk alle aktiespellen heb ik gewoon de muziek van het spel aan.
Bij bijv Simcity niet, die muziek is gewoon echt nix. De muziek van Diablo2 is best aardig, maar als je dat spel 4 uur zit te spellen ben je echt wel zat. Behalve dat, de SFX kun je dan ook wel dromen (meestal gaat het spel toch wel door als ik naar bed ga en m'n ogen dicht doe, daar hoef je dan echt geen geluid bij
Ja, tijdens subspace/continuum, maar daar speelt het geluid van de game geen rol.
Als ik game speel ik Tactical Ops, dus speel ik op het geluid en Warcraft vind ik de game muziek ook niet echt hinderlijk
En als ik starcraft speel gaat er hier automatisch Prodigy aan. Die combo is gewoon Uber.
- specs - audioscrobbler -
Dat is nog veel irritanter ! Constant dat *klik* ..... *scroll* ..... *klik* van je muis en keyboard, daar word ik helemaal gek van !DataBeest schreef op 31 augustus 2002 @ 10:04:
De enige muziek die ik hoor is ingame muziek, dus als ik gewoon computer is het hier gewoon stil. Er zitten vaak erg mooie muziek bij vind ik. Muziek zorgt ook voor wat sweer in een spel, dus dat ga ik echt niet verpesten door dat uit te zetten
MP games, dus UT ;): Daar staat de muziek wel uit, aangezien je dan beter mensen aan hoort komen.
Mother, will they like this song?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Deze plek is te koop.
Dus het ligt er inderdaad aan welk spel en wat voor ingamemuziek.
Maar als ik muziek draai dan is dat altijd of top 40 of hardtrance.
the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing
Check bijvoorbeeld quake 1 ---> nine inch nails
lekker hoor om zo alles omver te knallen.
en zo zijn er nog wel wat meer voorbeelden te noemen.
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
aleen geen boemboem herrie....
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
en bij Nascar draai ik ook altijd mp3'tjes
Verwijderd
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Alleen met The Sims, maar dan had ik m'n eigen MP3s in hun radio gezet.
Maar in bv FPS word ik gek, daar kank niet over.
Als een game bv zelf al achtergrond muziek heeft zet ik dat ALTIJD uit.
Verwijderd
de makers van zo'n spel zullen mbv muziek het spel spannender maken... dus ik wil er wel alles uithalen he
Accessibility first
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
ik moet er niet aan denken dat ik, tijdens een online game wordt afgeleidt, door muziek
Verwijderd
Ff voor het gamen muziek luisteren wil ook wel eens helpen. Of de Tribulation Quake 3 jumptrick movie http://files.modportal.ne...vies/tribulation-full.zip (600 mb) bekijken samen met http://www.own-age.com/vids/videoprofile.asp?id=29 (movie 170 mb geloof ik van Quake 3 (beste shooters van de wereld komen er in voor)) Dat geeft pas een kick (samen met de muziek dus in die filmpjes)
MP --> Vrijwel nooit, hoor je je tegenstanders eerder
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Heerlijk relaxed naar de overwinning, met allerlei muzieksoorten.
Van (top40) trance tot de soundtrack van starwars tot metallica tot yazoo tot britney spears
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
/e/
btw
lolVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 16:52:
Of iets anders: je draait de Mosselman en gaat uit ergenis beter killen
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Neen
Verwijderd
Misschien werkt winXP of 2k installeren ook welVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 11:33:
Verwijderd