Draai jij muziek onder het gamen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Draai jij muziek onder het gamen? En zo ja, welke muziek?

Ik draai bijna altijd muzien onder het gamen, maar dan wel vaak zachtjes. Zodat je de muziek wel hoort, maar de game-effecten ook.

Verder is die muziek altijd van de componist John Williams.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Nee, draai ik eigenlijk nooit. Meestal zet ik de ingame muziek ook nog uit :) Ligt er ook een beetje aan wat voor spel het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij RA2 draaide ik wel vaak muziek, maar bij games als Morrowind niet. Dan is de ingame muziek al goed genoeg.
Morrowind is wel sfeervoller zonder muziek aan, maar eigenlijk is dat een beetje naargeestig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 17:58
Alleen onder GTA3, omdat die mogelijkheid in het spel zit om je mp3 lijst af te spelen. Verder eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Even voor de duidelijkheid : Ik had het over MP.... SP doe ik nooit muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 07:31

WOmBaT

Nyaaa!!!

Altijd; gewoon mp3 omdat ik vrij snel op de spelmuziek uitgekeken raar; de vervanging kan van alles zijn; gewoon waar ik zin in heb, dus het komt best wel eens voor dat ik ut speel terwijl de lord of the rings soundtrack aanstaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
  • Laatst online: 04-05-2024
Soms wel, soms niet. Onder Quake 3 wel aardig vaak; die ingame muziek is zeer saai. En als ik van plan ben lang Diablo 2 LoD te spelen dan zet ik er wel een muziek bij op; want die ingame muziek is wel sfeervol, maar na een tijdje begint dat ook al snel te vervelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
De enige muziek die ik hoor is ingame muziek, dus als ik gewoon computer is het hier gewoon stil :). Er zitten vaak erg mooie muziek bij vind ik. Muziek zorgt ook voor wat sweer in een spel, dus dat ga ik echt niet verpesten door dat uit te zetten :P

MP games, dus UT ;): Daar staat de muziek wel uit, aangezien je dan beter mensen aan hoort komen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
nope, gewoon de ingame muziek
das het mooiste en past (lees: hoort) bij de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dan is de game niet meer mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

nope ik luister ook alleen naar de muziek die idd bij de game pas (als het goed is ;) )

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:14
Ik draai alleen muziek bij counterstrike en al die half-life mods..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
ALs ik online shooters (Q3, UT) speel, staat de muziek uit, dan hoor je mannetjes beter aankomen enzo. Bij de Hitman 2 demo staat de muziek zachtjes, zodat je deuren beter hoort opengaan, maar de muziek die erbijzit is zeker wel mooi. In GTA3 draai ik mn MP3tjes, en voor Neocron heb ik de Music addon gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 11-09 09:30
ik draai bij cs en dergelijk geen geluid omdat dat zonde is van de a3d
maar bij gta3 en dergelijke draai ik altijd muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe altijd de in-game muziek aan, tenzij die erg brak is. Dan pak ik me cd-speler of Windhoos Media Player erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKnight schreef op 31 augustus 2002 @ 10:38:
Ik draai alleen muziek bij counterstrike en al die half-life mods..
Nee man! Dan juist niet!
Als ik CounterStrike, en aangezien dat het enige spel is wat ik speel op de computer :+ Moet alles stil zijn! Want dan kun je met je hetset tenminste de voetstappen horen, en waar ze vandaan komen!
Verder draai ik onder het computer -wel- bijna altijd muziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai bij alle games muziek behalve bij 3d shooters, vaak heb ik dan trance aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals velen zeggen soms wel of soms niet. Maar die muziek van diablo is toch niet slecht??? Zet muziek alleen op bij stronghold en age of empires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens online MPs draai ik altijd muziek :) Vooral DnB, dan frag ik altijd beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik draai nooit muziek dan hoor je de voetstappen in CS niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het heel graag willen maar ik heb zo weinig ram dat heel veel spellen het helemaal nietleuk vinden als ik musicmatchbox of winamp of iets tegelijk heb draaien :( , weet iemand hier misschien iets op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 11:33:
ik zou het heel graag willen maar ik heb zo weinig ram dat heel veel spellen het helemaal nietleuk vinden als ik musicmatchbox of winamp of iets tegelijk heb draaien :( , weet iemand hier misschien iets op?!
ram erbij kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Hehe, nee, bij shooters ik ook meestal geen muziek... Maar bij BF 1942 WEL! John Williams heeft echt van die pakkende muziek die je laat wh0ren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb (bijna) altijd de ingame muziek aanstaan.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 128 niet genoeg om bijv. een spel als f1 2001 ofzo te draaien met muziek eronder? of kan ik echt beter een nieuwe kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb altijd trance/hardhouse aanstaan als ik spellen speel zoals battle field of ut maar bij cs is het muisstil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

GTA 3 -> alle reggae die ik maar kan vinden, voor de rest, de ingame muziek is tegenwoordig zo goed en ik speel toch alleen maar adventure en daarvan is de muziek vrijwel altijd super goed

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen bij echt drukke fps wil ik wel eens harde metal/punk opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
weetje wat pas relaxed is, dandy warhols - thirteen tales from urban bohemia, opzetten onder GTAIII, en dan lekker op volle speed autos ontwijken onder "godless"

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 14-09 12:09
Ligt eraan op wat voor manier ik aan het gamen ben. Speel ik een wedstrijd staat het altijd uit. Als ik aan het klooien ben dan staat het meestal gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als ik een beetje rtcw ga pubben staat de muziek meestal wel aan :)
In een war niet, dan hoor je de mannetjes beter aankomen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
mwa ik speel hoofdzakelijk adventures/racegames en dan is het niet echt lekker als er muziek op staat terwijl er allerlei gesprekken zijn imo. Bij racegames ligt het eraan of het ingame geluid goed is of hoe realistisch het is.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Altijd muziek van het spelletje :). Dat hoort er bij :P, en winamp is je eigen muziek :). Want als ik een spel speel, wil ik ook de sfeer proeven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

immer ingame music uit, winamp aan.
tenzij iets belangrijk is.. een tournament ofzow dat ik wil winnen :) dan ff opperste
concentratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39
Meestal techno livesetje op de achtergrond (of voorgrond >:) )

Ja ook met CS..dat speel ik toch alleen voor de fun :+

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Yep ik heb ook bijna altijd muziek aan tijdens RTCW of 1942, meestal hardcore want daar krijg ik vette game-energie van... :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem een OS wat goed met het ram om kan gaan (win2k, xp)

Haal zoveel mogelijk uit je opstart.

Koop eventueel een latje RAM erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een relaxte hardhouse beat onder een flinke pot Q3 of CS want zonder ben ik gewoon slechter(klinkt raar maar is echt zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt zeker niet raar....snelle trance / hardhouse draaien tijdens UT helpt echt!...je raakt er veel meer opgefokt van kan je dus beter killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hangt ervan af welk spel, bovendien is het OF het spel OF de radio/cd.
Ik heb nl m'n compjoeter op m'n versterker aangesloten voor mucho beter en harder geluid.
Bij fps-en en eigenlijk alle aktiespellen heb ik gewoon de muziek van het spel aan.
Bij bijv Simcity niet, die muziek is gewoon echt nix. De muziek van Diablo2 is best aardig, maar als je dat spel 4 uur zit te spellen ben je echt wel zat. Behalve dat, de SFX kun je dan ook wel dromen (meestal gaat het spel toch wel door als ik naar bed ga en m'n ogen dicht doe, daar hoef je dan echt geen geluid bij >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij CS wel, en dat is ook zo'n beetje het enige MP spel wat ik speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ja prodigy of junkyXL is lekker om bij te quaken of deatmatchen en tijdens cs gewoon lekkere trance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 21:43
Neen.
Ja, tijdens subspace/continuum, maar daar speelt het geluid van de game geen rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
nee :)
Als ik game speel ik Tactical Ops, dus speel ik op het geluid en Warcraft vind ik de game muziek ook niet echt hinderlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Idd ik speel ook Tacops. Maar het liefst geen muziek (en zeker niet die gare f/-k muziek die in dat spel zit). Soms zachtjes op de achtergrond (zwaar metaal).
En als ik starcraft speel gaat er hier automatisch Prodigy aan. Die combo is gewoon Uber.

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of iets anders: je draait de Mosselman en gaat uit ergenis beter killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

DataBeest schreef op 31 augustus 2002 @ 10:04:
De enige muziek die ik hoor is ingame muziek, dus als ik gewoon computer is het hier gewoon stil :). Er zitten vaak erg mooie muziek bij vind ik. Muziek zorgt ook voor wat sweer in een spel, dus dat ga ik echt niet verpesten door dat uit te zetten :P

MP games, dus UT ;): Daar staat de muziek wel uit, aangezien je dan beter mensen aan hoort komen.
Dat is nog veel irritanter ! Constant dat *klik* ..... *scroll* ..... *klik* van je muis en keyboard, daar word ik helemaal gek van !

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 06:54

Sport_Life

Solvitur ambulando

Eigenlijk altijd wel, is bij mij een automatische handeling geworden om eerst RealJukebox (of winamp) aan te zetten en daarna game opstarten :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mn muziek staat altijd aan, of het nou onder een game is of niet... vooral RTS'en en FPS shooters roeleren met een zware trance beat...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

Heel soms, ik vind dat ingame muziek goed moet zijn om een redelijk spel te krijgen.
Dus het ligt er inderdaad aan welk spel en wat voor ingamemuziek.
Maar als ik muziek draai dan is dat altijd of top 40 of hardtrance.

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 19:15
een goede game heeft al goede muziek inzich!!!
Check bijvoorbeeld quake 1 ---> nine inch nails
lekker hoor om zo alles omver te knallen.
en zo zijn er nog wel wat meer voorbeelden te noemen.

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

Slipknot , Nightwish ,Korn.. maakt mij niet uit als het maar lekker stevig en snel is..
aleen geen boemboem herrie....

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Tijdens mafia, dan draai ik ff flinke hardhouse/trance om al die gasje snel neer te kunne meppuh :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
bij Hardtruck 1 en 2 had ik de gamemuziek verwisseld met mijn muziek, is wel relax, onder het rijden de radio aan.
en bij Nascar draai ik ook altijd mp3'tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

nee , kost fps

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
FPS is bij gelukkig geen probleem meer, maar verder draai ik nooit muziek alleen in games waarvoor de optie is zoals GTA3. Verder in FPS's nooit anders kan ik nie winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Nee

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik zet meestal een live set op van een DJ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij sommige games, en ligt aan mijn mood, meestal alleen onder starcraft & ra2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai tijdens shooters nooit muziek , omdat je dan alle geluiden van het spel moet horen bv. een vijand horen aankomen, maar bij andere spellen zet ik soms wel eens een mp3-tje aan hehe })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
SP soms, MP nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:11

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb heeeel soms muziek aan tijdens gamen , en dat is dan tijdens een potje Quake 3 instagib want dat vind ik wel relaxt spelen met bijvoorbeeld de muziek van The Green Mile :)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nee, zo goed als nooit tijdens het spelen van welke game dan ook. Het leidt me alleen maar af en ik hoor dan minder goed van welke kant mijn tegenstanders aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonfie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32

bonfie

Altijd met www.di.fm. Kies daar zender eurodance. Je hoort dan de oude liedjes van vroeger: erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik draai geen muziek onder het gamen.
Alleen met The Sims, maar dan had ik m'n eigen MP3s in hun radio gezet.
Maar in bv FPS word ik gek, daar kank niet over.
Als een game bv zelf al achtergrond muziek heeft zet ik dat ALTIJD uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai altijd muziek tijdens race games en dan vooral wat trance/dance zooi, met andere spellen wil ik de ingame effecten horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

nope, soms denk ik wel is, hmm, laat ik de radio ff aangooien, of ff een cd'tje opzetten, maar uit ergenis dat ik 1 van de 2 (computer of cd-speler) dan niet meer hoor, gooi ik de radio/cd-speler maar uit, en als je bv. bij counter-strike muziek aan gaat gooien, heb je nix meer aan je surround speakers omdat je dan toch bijna nix meer hoort van het spel zelf :| dus vandaar, geen muziek onder het gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bskibinski
  • Laatst online: 12-09 12:10

bskibinski

Frontend Developer

als er muziek bij het spel zit... dan draai ik die altijd... zoniet dan niet...
de makers van zo'n spel zullen mbv muziek het spel spannender maken... dus ik wil er wel alles uithalen he ;)

Accessibility first

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Winamp staat bij mij meestal aan tijdens Warcraft III (ik ben de muziekjes van de vier rassen wel zat na 250 games). Maar tijdens CS en dat soort spellen staat er geen muziek aan. Ik bedoel, Linkin Park is heel cool hoor :), maar niet als je daardoor je opponents niet aan hoort komen.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
nee, absoluut niet
ik moet er niet aan denken dat ik, tijdens een online game wordt afgeleidt, door muziek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afleiden? Ik krijg er juist een enorme adrenaline stoot van joh :p. Wel jammer dat als ik winamp aan heb staan, het processorkracht vreet. Daarbij komt dat ik altijd de muziek zo moet afstellen, zodat ik ook nog ingame commands kan horen. Wel een gedoe ..

Ff voor het gamen muziek luisteren wil ook wel eens helpen. Of de Tribulation Quake 3 jumptrick movie http://files.modportal.ne...vies/tribulation-full.zip (600 mb) bekijken samen met http://www.own-age.com/vids/videoprofile.asp?id=29 (movie 170 mb geloof ik van Quake 3 (beste shooters van de wereld komen er in voor)) Dat geeft pas een kick (samen met de muziek dus in die filmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

SP --> Allerlei soorten muziek, tegenwoordig Moonspell
MP --> Vrijwel nooit, hoor je je tegenstanders eerder })

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

Sherlock

No Shit

Ik speel altijd Championship Manager en dan is muziek echt een must hoor.

Heerlijk relaxed naar de overwinning, met allerlei muzieksoorten.

Van (top40) trance tot de soundtrack van starwars tot metallica tot yazoo tot britney spears :7

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Vroeger bij dia2 sfeervolle Black metal, bij fps zachtjes de ingame music maar ik moet dat nog eens afleren en zonder spelen :P
/e/
btw
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 16:52:
Of iets anders: je draait de Mosselman en gaat uit ergenis beter killen :)
lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Heb meestal Nightwish aanstaan als ik aan het deathmatch-minesweepen ben :)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

q3 meestal rock of trance, morrowind of standaard of niet, verder speel ik weinig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel bijna altijd met de muziek van het spel zelf. Maar als het na een tijdje eentonig wordt (Morrowind) dan draai ik gewon trance op de achtergrond (of de soundtrack van Enemy at the Gates, past goed bij sommige spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

ik heb gewoon mijn winamp lijst op staan... ik zie wel wat er komt.. nu speel ik op het moment eigenlijk alleen UT... Maar vaak staat er filmmuziek op tijdens het spelen...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Ja ik heb bij elk spel muziek op de achtergrond, behalve bij wars trouweens want dan gaat het erom en dan is het handig als je de vijand hoort aankomen (RTCW). Maar als er ingame muziek is gaat die uit en de effecten gaan lager dan de standaard waarde.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien werkt winXP of 2k installeren ook wel :) weetniet of je die al hebt maar als ik met win98 ofzo muziek wil aanzetten schoktie al bij het laden van een internetpagina :( en met mijn specs is dat toch wel vreemd... Multiple Threat Processing ofzo heet dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:47
Meestal de ingame muziek, of soms als het echt chaos moet worden (drukke server met instagib wapens) alles vol open en dan geen R&B zeg maar ;) en lekker knallen met UT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij first person shooters draai ik altijd Drum 'n Base en GOA muziek in de achtergrond. Niet echt waar ik doordeweeks naar luister maar ik speel dan wel dubbel zo goed :)
Pagina: 1