Voeding pc bromt / zoemt luid

Pagina: 1
Acties:
  • 635 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
Sinds een paar weken (ik dekn ongeveer 3) wordt het gezoem in mijn voeding echt verschrikkelijk. Ik kan niet omschrijven wat voor geluid het is, maar het klinkt niet goed. Kan het zijn dat er ook een soort ventilatortje in de koeler zit o.i.d? Want het komt met een vrij constante snelheid de brom -> niet in 1 lucht, maarop en neer gaat de zoem

ik kan op got nergens iets nuttigs over vinden... wie oh wie helpt me? Voeding tegen het einde aan?

ps: het is dus een monotoom laag geluid (niet hoog)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Een soort ventilator? Natuurlijk zit er een ventilator in. Houd je hand maar eena aan de achterkant van de voeding. Dan voel je de lucht er uit komen. En gebruik de search van GOT maar eens met trefwoorden ventilator, fan en voeding. Je vindt honderden vermeldingen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

je ventilator zal niet lekker meer lopen..

druppie olie wil wel eens werken.. maar als het een SLEEVE BARING is dan zal dat niet al te veel helpen..

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25
Koop gewoon eff een nieuwe ventilator :), eff voeding open schroeven (pas op met hoog spanning , dus niet alles gaan aan raken ;) ). Dan eff de ventilator uitschroeven, nieuwe erin, stekkertje er in. Poppetje gezien, kastje dicht :D.

Verwijderd

Termi schreef op 31 augustus 2002 @ 10:37:
Koop gewoon eff een nieuwe ventilator :), eff voeding open schroeven (pas op met hoog spanning , dus niet alles gaan aan raken ;) ). Dan eff de ventilator uitschroeven, nieuwe erin, stekkertje er in. Poppetje gezien, kastje dicht :D.
of rag er 1 uit een oude AT Voeding :P die zijn allemaal nog ballbearing :)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:46

TwoR

Gekleurde stippen

Als je voedingsstekker niet een goed kontakt meer maakt met je voeding dan krijg je een zoemend geluid het kan helpen om in je voeding de puntjes waar je de stekker op schuift om te buigen zodat ze weer goed kontakt maken.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
TwoR schreef op 31 augustus 2002 @ 16:53:
Als je voedingsstekker niet een goed kontakt meer maakt met je voeding dan krijg je een zoemend geluid het kan helpen om in je voeding de puntjes waar je de stekker op schuift om te buigen zodat ze weer goed kontakt maken.
Als het geluid daardoor komt, lijkt het me niet dat de pc nog lekker loopt.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:46

TwoR

Gekleurde stippen

Jawel hoor maar dan probeert de stekker weer goed kontakt te maken maar voor de rest loopt de pc dan nog wel goed.
Pagina: 1