Mijn muis dee opeens heel vaag en dat bleef een tijdje, dus ging ik Windows 98 SE effe opnieuw instaleren, maar daarna was het nog steeds in de games. Ik heb een Logitech Cordless Wheelmouse. Ik heb het echt opeens heel plotseling. In normaal Windows werk merk ik niks. Wie kan me helpen?
Omschrijf 'vaag' eens.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ow, sory.
Vaag = het ontvangst komt later aan.
Dus als ik naar rechts stuur met mijn muis dan gebeurt dat een halve seconde later:(.
Dus als ik naar rechts stuur met mijn muis dan gebeurt dat een halve seconde later:(.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 17:41 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Ow, sory.
Dus als ik naar rechts stuur met mijn muis dan gebeurt dat een halve seconde later:(.[/quote]Welke aansluiting is het, USB of PS/2, probeer ze allebei eens.
Ow, sory.
Dus als ik naar rechts stuur met mijn muis dan gebeurt dat een halve seconde later:(.[/quote]Welke aansluiting is het, USB of PS/2, probeer ze allebei eens.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik heb geen kaarten gewijzigd, maar ik kan het proberen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 18:34 schreef Esoteric het volgende:
IRQ conflict?
Had ik ook namelijk, moest ff een kaartje van slot wisselen.[/quote]IRQ:?, wat betekent dit, en komt dit vaak voor
IRQ conflict?
Had ik ook namelijk, moest ff een kaartje van slot wisselen.[/quote]IRQ:?, wat betekent dit, en komt dit vaak voor
Russian Blue Neji
Kate Bush
IRQ= Interrupt ReQuest
En die interrupten (stuk of 15 geloof ik..) daar heb je er niet veel van... dus als je 2 apparaten op 1 irq heb zitten krijg je problemen..
En die interrupten (stuk of 15 geloof ik..) daar heb je er niet veel van... dus als je 2 apparaten op 1 irq heb zitten krijg je problemen..
Biebel is not just a nick, It's my alter ego...
vaag, ik heb alles opnieuw geinstaleerd.
Probeer het eens met een andere muis, misschien is die muis verrot(hardware binnenin).
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
probeer nieuwere drivers en als je ps2rate gebruikt die lager of ff uit te zetten
en als het over q3 gaat misschien dat "g_syncronousclients 0" dan helpt!
enzo!
en als het over q3 gaat misschien dat "g_syncronousclients 0" dan helpt!
enzo!
Probeer eens zonder antianalising, als je dat aan hebt staan, wil bij sommige spellen ook wel eens problemen met muizen opleveren.
Alles is weer in orde.
Het lag aan het spel, ik had het op Direct 3D gezet, omdat iemand dat advizeerde. Dus hij draait weer op Glide en dat geeft geen probs. Wel vaag dat ik op Glide moet spelen met mijn 3D kaart (MSI GeForce 2 MX).
Het lag aan het spel, ik had het op Direct 3D gezet, omdat iemand dat advizeerde. Dus hij draait weer op Glide en dat geeft geen probs. Wel vaag dat ik op Glide moet spelen met mijn 3D kaart (MSI GeForce 2 MX).
Inderdaad heel vaag aangezien die MX van jou Glide helemaal niet ondersteund! 
Je gebruikt dus waarschijnlijk een Glide emulatortje en die emulator gebruikt alsnog Direct3D zodat het geen ene flikker zou uit moeten maken.
Wat voor spel is dat eigenlijk?
Je gebruikt dus waarschijnlijk een Glide emulatortje en die emulator gebruikt alsnog Direct3D zodat het geen ene flikker zou uit moeten maken.
Wat voor spel is dat eigenlijk?
Great minds think in parallel gutters.
Half Life met de mod Counter Strike.
Ik heb effies gespeeld, maar nu echt geen problemen. Echt heel vaag.
Maar dat maakt niet uit, hij doet het en daar gaat het om.
Ik heb effies gespeeld, maar nu echt geen problemen. Echt heel vaag.
Maar dat maakt niet uit, hij doet het en daar gaat het om.
Je bedoelt met 'Glide' zeker OpenGL?
Counterstrike heeft wel vaker vreemde bugs enzo.. dus dit van jou zal ook wel niet te verklaren zijn..
Counterstrike heeft wel vaker vreemde bugs enzo.. dus dit van jou zal ook wel niet te verklaren zijn..
Verwijderd
Goed dat iemand hierover begint trouwens, ik heb hetzelfde probleem, bij mij doet Half-Life in D3D ook raar, hetzelfde probleem... Muis bewegen na een seconde of wat pas een reactie. Ik heb een Hercules 3D Prophet 2 MX.
Op OpenGL crasht hij na een paar minuten trouwens, bij mij...
[edited]
P.S. Met Half-Life bedoel ik dus "gewoon" Half-Life zonder mods enzo
[/edited]
Op OpenGL crasht hij na een paar minuten trouwens, bij mij...
[edited]
P.S. Met Half-Life bedoel ik dus "gewoon" Half-Life zonder mods enzo
[/edited]
Pagina: 1