Toon posts:

SiS 650-chipset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me iets vertellen over deze 'grafische' boy. Ben van plan een laptop te kopen met deze chipset. Ben niet op de hoogte van deze apparatuur.

Waar kan ik het mee vergelijken, met welke GeForce-kaart bijvoorbeeld? Ben niet veeleisend maar de kaart moet wel wat kunnen (paar games, meest photoshop). Heb nu een Hercules GeForce 32 MB SE.

Dank!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46
Hahah met welke geforce kaart :)

Nee ff serieus..
Presteert als je geluk heb op een Geforce 1 SDR niveau
(Ik heb hem ook in me laptop, maar gamen kan je er redelijk mee, maar sis heeft nog steeds geen fatsoenlijke opengl drivers)

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor, het was maar een vraag. B) Ik dacht dat een forum hier in essentie ook voor bedoeld is...

Anyway, in de folder staat verder vermeld max. 64 MB. Ik neem aan dat dit van het intern geheugen wordt afgesnoept. Nogmaals, ik ben niet veeleisend, maar als ik max. 64 MB zie staan en normaliter meestal 8 MB zie bij videokaarten in laptops, dan kan dit toch geen slecht apparaat zijn?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 21:21:
sorry hoor, het was maar een vraag. B) Ik dacht dat een forum hier in essentie ook voor bedoeld is...

Anyway, in de folder staat verder vermeld max. 64 MB. Ik neem aan dat dit van het intern geheugen wordt afgesnoept. Nogmaals, ik ben niet veeleisend, maar als ik max. 64 MB zie staan en normaliter meestal 8 MB zie bij videokaarten in laptops, dan kan dit toch geen slecht apparaat zijn?
voor jou doeleinden is het een prima kaart en het geheugen wordt idd van het intern geheugen afgesnoept. allen qua gaming kun je er niet eel van verwachten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos