Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Dat het klepje niet naar beneden donderd op het moment dat je het klepje opend, maar zachtjes naar beneden zakt. Zoals een kofferbak deksel van een auto dus.
Net als de kast in dit topic: Desktop case met hifi look
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
Verwijderd
anders laat je hem aan de zijkant scharnieren?
als je dat met een goede scharnier doet heb je niet
het brobleem dat hij naar beneden valt.
Juist, oliedruk is natuurlijk ook goed, maar dat bedoel ik ja. Enig idee waar zo'n systeem te krijgen is?Verdicampo schreef op 30 augustus 2002 @ 20:57:
gasveer systeempje zeker?
Klopt, maar naar beneden toe scharnierend vind ik toch mooieranders laat je hem aan de zijkant scharnieren?
Je zou eens kunnen gaan kijken naar een oude loewe videorecorder. Daar zit namelijk ook zo'n klepje voor wat langzaam naar beneden schaniert. Daar zou je de techniek van kunnen achterhalen of de schanier mischien zelf wel gebruiken.
Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug
probeer de conrad eens. ik heb daar een tijdje geleden precies zoiets gehaald, was eigenlijk bedoeld voor het deurtje van een cassette recorde
anders bel een rond in de buurt bij meubelmakers.. die hebben/weten het wel...
Een goedkoop systeen dat is zoiets niet...
Een goedkoop systeen dat is zoiets niet...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
uhm, der is zo`n verengroothandel, die ook gasveren ed. heeft, ben alleen niet thuis, en ik weet de naam niet
bel een Hi-Fi zaak die ook apparaten repareert misschien hebben die er wel één (of 2, 3, 4 enz.
)
Pagina: 1