Mja misschien ook nog een woord van waarschuwing... Pas op voor te goedkope deals. Zoals inderdaad al iemand genoemt had, staan er elk jaar Duitsers met een -zeer- discutabele partij hdd's... Geen garantie en 50% brekt. Dus als je gaat probeer dan wel ff je brains te gebruiken en laat je niet uitlokken door onwijs lage prijzen. Want "if something sounds too good to be true, it usually isnt"...
Verder zou ik zo vroeg mogelijk komen en dan gelijk rond alle stands sprinten om prijslijsten te fetchen en/of vragen of je hebben wat je wil (en voor hoeveel). Zo vroeg kan je nog lopen en kan je nog een goed beeld krijgen wat er allemaal is. Dat word daarna veel moeilijker. Dus eerst orienteren dan pas kopen.
En als je dan wat gaat kopen, laat die 21" monitor ff apart leggen, als je daarmee een halve dag door die mensenmassa moet sjouwen gaat het echt fout. Je kunt hem veel beter aan het eind ff ophalen (of heel vroeg en dan in je auto drukken en weer naar binnengaan).
Ow pas ook op voor diefjes

Zeker als het zo druk is, is het makkelijk om van die stapel hardware op dat karretje ff wat 'te lenen' dus watch your back...
Ow ik kom nouwal weetikalhoeveel jaar en ieder jaar wordt (zoals ook al is genoemt heh) het imho minder de moeite waard. De prijzen van de online shops liggen er gewoon te dichtbij. En bovendien haal ik het nu toch liever bij een winkel die dichter in de buurt is ivm garantie. Wat altijd wel leuk is zijn de hoeveelheden rotzooi die er liggen... Zoals zeer goedkope oude software, koptelefoons, oude ISA/PCI kaartjes etc etc. Daar vind ik altijd nog wel wat leuks tussen. Mja en als je geluk hebt hebben de 'grote' winkels (Funprice, MyCom, etc) een mooie stuntaanbieding met het onderdeel dat je wilt hebben. De prijzen over het algemeen bij dit soort winkels zijn niet echt schokwekkend.
Ow ja en ik ben dus een keer genaait met een 486 mb, die deed het gewoon niet en de winkel bestond niet (wel een bon gekregen). Ding koste wel 300,- en toen was ik nog heeel wat jonger en was dat echt veel geld
Naja als je dr nognie geweest bent zouk het zeker n keer doen, de Jaarbeurshallen zijn ECHT groot
Ow bedenk ik me nog, als je moet pinnen doe dat dan EERST. Elk jaar staan er weer onwijze rijen voor de pinapperaten (er zijn er 4 ofzo) en er wil er nog wels eentje naar de klote gaan. Ow en vergeet niet, bij sommige rekeningen mag je niet meer dan 500 per dag uit de machine trekken. Je kunt niet overal pinnen, dus dit zou een probleem kunnen zijn. Ik neem meestal contant (op een veilige plek, zoals om je nek!) mee...
Nou dawast wel, kwens jullie allemaal veel plezier... Ik weet nog niet of ik dit jaar ga...
Joris.
BTW: Als je denkt even rustig wat te willen gaan eten daar, veel succes. Bij de Mac is het ZO ONWIJS druk, daar word je ECHT naar van. En een blikje cola uit de masjien kost iets van 4,- hehehe