Toon posts:

HCC Pricewatch !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met de komende HCC voor de deur lijkt mij op z'n Tweaks gezien het wellicht een goed plan om ff iets te creeren voor de prijzen per standnummer.

Bijvoorbeeld;
Stand 401 Dimm 128/100 99,=

Kleine moeite om zo geld te besparen en met wappen zou het helemaal het einde zijn.

Scheelt me wel 8 uur file lopen, 1 cm schoenzool en out of memory bij m'n palmpie

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Ik zou zeggen, niemand houd je tegen....
:) :) :)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

Crusader

Arc Nature

Maar hoe moet dat organisatorisch geregeld worden dan? Er kan toch niet drie dagen lang iemand continu rondlopen en de prijzen op de stands (die elk uur wijzigen) doorbellen?
Maar goed, het idee is goed ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Topicstarter
De prijzen dalen inderdaad, maar over het algemeen is dat dan de tendens over de hele beurs.

Het bestaande pricewatch forum zou even gecloond kunnen worden en dan schiet het al op. Omdat het toch een database is kan je altijd de cheapo's bovenaan zetten en zo in een wappertje plaatsen.

Tis natuurlijk onmogelijk om alles er in te zetten maar een upstream via sms berichtjes of een internetzuil is toch al gauw een aardige indicatie.

Als iedere tweaker zijn aankopen/prijzen opde site zou zetten dan schiet het al aardig op.

Verwijderd

Ik denk dat dat je een paar extra schoenzolen gaat kosten.
(altijd grappenmakers in the house)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Uhm,
zijn de hcc dagen toegankelijk voor iedereen?
toegangsprijs? waar? te bereiken met trein? krijg ik gratis kopje koffie?

http://mrfloris.com

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het probleem is hoe je die prijzen vanaf de HCC snel online krijgt. Er zullen daar net zoals vorig jaar wel een paar iMacjes staan die het net op kunnen, maar daar ga je allee prijsdalingen niet mee bijhouden.

Update via Wap lijkt me ook een dure grap :).

Verwijderd

Ging er niemand van DPC daar staan ofzo ?
Er moet een dpc stand komen met internet dan kan je het zo updaten

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 23:09 schreef xiphoid het volgende:
Uhm,
toegangsprijs? waar? te bereiken met trein? krijg ik gratis kopje koffie?[/quote]Ik zit met dezelfde vraag maar ik heb wel wat vraagjes erbij.
- openingstijden?
- wat is het eigenlijk precies?
Het is wat ik er uit op maak een beurs met geweldig lage prijzen, maar kun je (als dit plan doorgaat) ook via internet of bep. shops ofzo bestellen. Of moet je er echt heen gaan?
- Krijg je ook garantie en is het betrouwbaar?
- Hebben ze Mushkin, Kingmax, corsair etc. 150mhz cas2? Plus een schatting van de prijs?
- Kan iemand mij een schatting geven van de volgende prijzen:
1) tb900 pricewatch=580
2) Abit KT7 pricewatch=399
3) Hercules geforce 2mx 32mb pricewatch=420
4) Hd's ata 100 ide?
5) Geheugen 128 133mhz pricewatch=230

Ik snap heus wel dat je de prijzen niet echt kunt weten, maar vergeleken met vorig jaar ofzo, zoiets dat je DENKT relatief gezien wat het ongeveer gaat worden :)

Ik ben jullie zeer dankbaar :)

En als ik er heen ga zal ik mijn gsmtje meenemen en de hele dag blijven sms'en als het tenminste doorgaat.

Verwijderd

oh ... hcc.nl bestaat... :)

maar er staat niet echt veel info op :(

Ik hoop dat iemand zin heeft om mijn vragen te beantwoorden :+

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ok, ik ben zelf lid enzo van de hcc dus ik kanwel een beejte info. geven

De plaats is in de Jaarbeurs in Utrecht, half 7 t/m 12
De HCC is een van de grootste computer-beursen in Nederland, zie www.hccdagen.nl

Het duurt dus 3 dagen, Vrijdag 24,zaterdag 25 en zondag 26 November (2000 ;))

De openingstijd weet ik ook niet zo snel, ik denk 10 uur

Je krijgt wel garantie, teminste bij de meeste... Je moet niet kopen bij die winkels die niemand kent bijv. die een heel klein tentje hebben een diskettes :) ofzow zitten te verkopen, bij bijv. CompTechWorld (weet niet echt of die er ook staat, lijkt me wel) kan je gerust kopen met garantie (denk ik), ik had eerst ook iets gekocht (webcameratje USB), en deed het niet echt goed, teminste geluid viel veel weg, dus heb hem gebracht naar de sjop (je krijgt dus wel een bon, zo niet ff naar vragen) en kreeg een nieuw :)

voor die andere vragen, heb ik het te druk om antwoord op te geven >:)

de prijs is 17,50 p/dag :) en p/persoon voor leden (van Computer!totaal): gratis

--edit---
was vergeten prijs d'r bij te zetten
--edit---

Verwijderd

Bedank!

Ik heb de openingstijden al gevonden 10.00u t/m 17.00u

Alleen nu nog een prijsindictie.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
Tip: kom voor tienen! vorig jaar was het verschrikkelijk druk dat je je nouwelijks kon bewegen. op vrijdag komen helpt ook. gewoon niet naar school gaan. :)

• cbrandts
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

T'is best de moeite waard, alleen een ontzettende klere herrie en veeeeeel peopletjes.

Wel leuke prijzen en bij de goeie tenten zoals Norrod en Comp tech en zo ook gewoon garantie.
Voorbeeldje: vorig jaar Labtec 2514 boxjes gekocht voor 130 piek.( Norrod) Gemiddeld betaal je daar zo 4 tientjes meer voor. Je moet wel rondlopen, want de prijzen kunnen nogal verschillen per stand...:)

xMouse

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-08 18:20

johnwoo

3S-GTE

Ik kom dit jaar denk ik ook (voor het eerst :)), of ik ga een van de deelnemende winkels bezoeken (volgens een vriend van me hebben die dan ook in de winkels zelf kortingen; hij gaat meestal naar informatique op die dagen).

Als de tweakers nou een t.net logootje dragen ofzo :) Ik plak wel een casebadge op m'n rugzak :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Laurent
  • Niet online
Komt er eigenlijk iets van een meeting ofzow daar ? Kan toch :)

Verwijderd

Ja over een meeting op de HCC dagen hebben ze het wel vaker gehad op GoT. Maar weet niet of er nog plannen zijn uitgewerkt wat de meeting betreft.
Maar /me komt wel als er een meeting is :) :)

• Laurent
  • Niet online
* Laurent komt zeker als newbie :)

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 21:01
En wat is nu de beste dag om te gaan, vrijdag als alles er nog is of zondag als de helft weg is maar de prijzen lager.

Heb net een nieuwe compu en kan eigenlijk nix meer bedenken dat ik nodig heb.

• lekkerliegen
  • Laatst online: 16:21

lekkerliegen

Think about it

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 20:19 schreef easydisk het volgende:
En wat is nu de beste dag om te gaan, vrijdag als alles er nog is of zondag als de helft weg is maar de prijzen lager.

Heb net een nieuwe compu en kan eigenlijk nix meer bedenken dat ik nodig heb.[/quote]Ik ga gewoon vrijdagochtend EN zondagmiddag, ben toch lid van de HCC :)

En als het goedkoop is kan ik altijd wel iets bedenken dat ik 'nodig' heb ;)

Explore everything - Maak je er niet zo druk om

Verwijderd

Klopt allemaal als een bus.
Op vrijdag is het niet al te druk terwijl het tijdens het weekeinde een gekkenhuis kan zijn, en zeker op de zondag.
Op zondag(namiddag) zijn de prijzen zeker op zijn laagst maar dan moeten de populaire onderdelen niet allang uitverkocht zijn, wat vaak `t geval is.
De dag voor mij is de vrijdag, prijzen zijn toch stukken lager dan de winkel of op `t web en laat `t een tientje of wat schelen met de zondag prijzen.De meeste handel loopt trouwens zelf ook regelmatig een `prijzenrondje` om concurerend te blijven ?

Zaak is ook om te weten waar je koopt, betaal een lage prijs bij een `bekende` zaak die het liefst ook een (web)winkel heeft of koop tegen een te lage prijs bij een handelaar met onduidelijke garantie.

Wat prijzen betreft, goedkoop, heel goedkoop.
Ik koop alleen op beursen MET garantie.

grtz. Martin

• Femme
  • Laatst online: 10:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Qua prijzen stelde het vorig jaar niet echt veel meer voor. De online postorder bedrijven zijn tegenwoordig al zo goedkoop dat er op de HCC niet veel meer af kan.

3-5 jaar geleden waren de prijzen op de HCC echt véél lager.

Verwijderd

Maar zoals Wijsneus zegt als vb 128mb sdram voor 99piek is zo iets mogelijk?

Verwijderd

Sinds de opkomst van het internet zijn de prijzen op de HCC echt niet veel lager meer dan in de (web)winkels. Iedereen die een beetje moeite neemt kijkt naar meerdere bedrijven die hun prijslijsten op het internet hebben staan. Als je op de HCC koopt bij bedrijven die elders in het land zitten waarom dan niet via postorder.

Met prijsvergelijkingen als pricewatch van tweakers.net en nog enkele andere heert er grote concurrentie onder de bedrijven waardoor automatisch de prijzen omlaag gaan. Voor de computerwinkels is dat niet erg, omdat dmv van het internet hun afzetbereik ook groter wordt. Dus als je het goedkoopst bent krijg je ook de meeste klanten.

Helaas gaat dat laatse niet altijd goed. Als voorbeeld neem ik Klein informatica die onze grote stroom van orders niet kon verwerken en uiteindelijk om een faillessement heeft gevraagd.

Ik weet nog dat ik drie jaar geleden een volledige computer uit componenten heb gekocht en ik uiteindelijk ongeveer 1200 gulden goedkoper uit was dan de goedkoopste winkel in Utrecht en omstreken. De totale prijs van mijn systeem was toen 3100,-. Dit haal je nu echt niet meer. Twee jaar geleden heb ik voor mijn oom ook een computer gekocht, alleen dan een voorgeassembleerde en die was zo'n 500 geulden goedkoper op een uiteindelijke prijs van 2200,-. Vorig jaar waren de prijzen wel dramatisch hoog. De prijzen die ze vaak hanteerden waren hetzelfde als die op hun webwinkel. Slechts hier en daar waren wat verschillen. Er staan op de beurs natuurlijk wel veel vage duitsers met geheugen en zo. Maar daar heb ik nog nooit wat gekocht.

Koelers en koellichamen zijn daar weer wel heel goedkoop. Ik herrinner nog mijn zelfgemaakte wopper op mijn celeron 300@450 die niet hoger wilde. Als je een goede netwerkaart van 3Com of zo wilt hebben kan je die daar kopen voor de prijs van een nieuwe realtek. Je hebt dan wel 2e hands, maar 3com is zoveel heerlijker! Verder zijn er heel veel stand met CDR's en andere dingen zoals inktcartridges die wel goedkoper zijn dan in de winkel. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken en niet meteen kopen.

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
+1 Inzichtvol, syntony

Ik heb twee jaar geleden toen de beurs net was afgelopen op zondag een Soundblaster Live! (geen value, maar ééntje die nu als Platinum wordt verkocht) aangeschaft voor ƒ365,-
Dat was een hele goede deal, ze wilden blijkbaar niets mee terug nemen en verkochten onderdelen tegen inkoopprijs (of zelfs daaronder;))!

Daarna is het op de HCC-dagen nooit meer zo goedkoop geweest :(

Je moet heel goed opletten want er zijn wel hele grote prijsverschillen, maar veel goedkoper dan in de pricewatch zul je tegenwoordig niet meer vinden.

Maar voor elke tweaker die het niet erg vindt om uren lang in veel te hete en drukke jaarbeurshallen rond te slenteren een aanrader!

Tip: Ga er goed uitgerust heen, want als ik zeg druk en heet dan is dat geen understatement!!!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik ga vrijdag in iedergeval naar de HCC beurs omdat ik dan via OV gratiz kan reizen en omdat ik lid ben van dat blad, en ik ga dan ook nog zaterdag of zondag. vrijdag ga ik prijslijsten halen, kijken waar het goedkoopst is, enz. ik kan de prijslijsten wel inscannnen en op een internet site zetten als jullie dat willen dan hebben jullie ook een prijsindicatie.
die url zal ik dan wel geven maar hij komt dan waarschijnlijk op http://go.to/resettim.
ik zal dan wel als eerst de prijslijsten er op zetten van de bekenste winkels. maybe kunnen we nog wat afspreken als iemand wat nodig heeft en niet kan gaan dat ik wat meeneem, alleen moet ik dan natuurlijk wel 100% sekerheid hebben dat het ook doorgaat als ik het heb, dus niet zo van koop dat ff voormij, en dan later trug krabbelen maar goed ik weet nog niet of ik dit ook echt ga doen dat ga ik nog wel ff bekijken.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik ga er niet heen want ik heb geen geld.

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
offtopic een beetje...

Ik wil niemand aanzetten tot gratis toegang tot de HCC dagen, ben zelf namelijk lid :D , maar het volgende viel me vorig jaar op.

Zoals elk jaar kun je 'gratis' naar binnen als je lid word van Computer!Totaal. Een vriend van me deed dat dus. Hij kon nu 'gratis' naar binnen.

Maar na een maand nog niets van zijn abonnement gehoord :( . Hij bellen. Het bleek dat er superveel mensen valsen namen hadden opgegeven dat ze maar alle aanvragen hadden weggegooid. Het was schijnbaar onbegonnen werk.

Ik vind dit dus vet stom van HCC. Dat ze dit niet op een of andere manier controleren ofzo.. kost hun veel geld zo'n grap :(

En een vette klote streek van al die mensen natuurlijk.... :( :( :(

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Psychostase, ik denk dat je nu een heleboel mensen op een idee hebt gebracht....

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• Opa
  • Laatst online: 22:53

Opa

Nu Multifocaal!

Klopt allemaal.
De prijzen zijn niet spectaculair lager.
Dus geen 128 MB SDRAM voor f 99.

Het grote voordeel is echter wel dat je op de HCC altijd voor de laagste prijzen van de pricewatch een systeempje kunt samenstellen bij verschillende winkels zonder dat het je steeds een geeltje aan verzendkosten kost.
Goed beschouwd heb je de entreeprijs er bij één aankoop al uit vanwege die verzendkosten.
De rest (onduidelijke kraampjes met Socket8 borden, Pentium Pro 200 en bergen SIMMs voor een habbekrats, oude SCSI controllers en Barracudaschijven, CD-R's, inktpatronen, GSM gadgets) krijg je er gratis bij. Wat wil je nog meer?

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Alleen de koopjes gaan er snel uit, hoewel die meestal elke ochtend wer aangevuld worden, duurdere dingen lopen op zondag pas goed. Er zijn veeeel mensen die op za eerst komen neusen en dan pas zondag tot aankoop overgaan, zaterdag is wel het drukste.

Kom vooral vroeg en ga dan niet te land rond kijken, als je echt iets wil hebben dan kan je het beter voor dat tientje meer bij die stand kopen dan dat je er misschien na lang zoeken achter komt dat die stand waar het goedkoper is ze niet meer heeft.

Om de een of andere reden zijn vooral branders extreem goedkoop, de rest is iets lager dan webshops. Je kan er natuurlijk ook leuke hebbe dingetjes vinden, zoals koelers van 2 x 2 m enzo :P

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:47
HEt is wel steeds minder de prijs waard. Ik kom zelf altijd hoestend en proestend de hallen weer uit en trek bijna altijd de conclusie dat het nou niet echt goedkoper was . (En ga het jaar erop weer vrolijk heen ;-) Dit jaar wordt het jubileum (5e) jaar en kan voor het eerst niet meer met mijn OV (balen). Ga dit jaar denk ik voor een leuke videokaart en wil eens kijken of ik nog een LG 995FT+ goedkoop kan vinden. Iemand nog tips hoe je een 17inch monitor en 4 mensen in een Opel Corsa krijgt ??

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

tuurlijk zijn die toegankelijk voor iedereen
in de jaarbeurshallen
geen gratis koffie, maar je kan er genoeg eten en drinken
toegangsprijs weet zo ff nie<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 23:09 schreef xiphoid het volgende:
Uhm,
toegangsprijs? waar? te bereiken met trein? krijg ik gratis kopje koffie?[/quote]

• Prophylon
  • Laatst online: 28-06-2024
Mja misschien ook nog een woord van waarschuwing... Pas op voor te goedkope deals. Zoals inderdaad al iemand genoemt had, staan er elk jaar Duitsers met een -zeer- discutabele partij hdd's... Geen garantie en 50% brekt. Dus als je gaat probeer dan wel ff je brains te gebruiken en laat je niet uitlokken door onwijs lage prijzen. Want "if something sounds too good to be true, it usually isnt"...

Verder zou ik zo vroeg mogelijk komen en dan gelijk rond alle stands sprinten om prijslijsten te fetchen en/of vragen of je hebben wat je wil (en voor hoeveel). Zo vroeg kan je nog lopen en kan je nog een goed beeld krijgen wat er allemaal is. Dat word daarna veel moeilijker. Dus eerst orienteren dan pas kopen.

En als je dan wat gaat kopen, laat die 21" monitor ff apart leggen, als je daarmee een halve dag door die mensenmassa moet sjouwen gaat het echt fout. Je kunt hem veel beter aan het eind ff ophalen (of heel vroeg en dan in je auto drukken en weer naar binnengaan).

Ow pas ook op voor diefjes :) Zeker als het zo druk is, is het makkelijk om van die stapel hardware op dat karretje ff wat 'te lenen' dus watch your back...

Ow ik kom nouwal weetikalhoeveel jaar en ieder jaar wordt (zoals ook al is genoemt heh) het imho minder de moeite waard. De prijzen van de online shops liggen er gewoon te dichtbij. En bovendien haal ik het nu toch liever bij een winkel die dichter in de buurt is ivm garantie. Wat altijd wel leuk is zijn de hoeveelheden rotzooi die er liggen... Zoals zeer goedkope oude software, koptelefoons, oude ISA/PCI kaartjes etc etc. Daar vind ik altijd nog wel wat leuks tussen. Mja en als je geluk hebt hebben de 'grote' winkels (Funprice, MyCom, etc) een mooie stuntaanbieding met het onderdeel dat je wilt hebben. De prijzen over het algemeen bij dit soort winkels zijn niet echt schokwekkend.

Ow ja en ik ben dus een keer genaait met een 486 mb, die deed het gewoon niet en de winkel bestond niet (wel een bon gekregen). Ding koste wel 300,- en toen was ik nog heeel wat jonger en was dat echt veel geld :(

Naja als je dr nognie geweest bent zouk het zeker n keer doen, de Jaarbeurshallen zijn ECHT groot :)

Ow bedenk ik me nog, als je moet pinnen doe dat dan EERST. Elk jaar staan er weer onwijze rijen voor de pinapperaten (er zijn er 4 ofzo) en er wil er nog wels eentje naar de klote gaan. Ow en vergeet niet, bij sommige rekeningen mag je niet meer dan 500 per dag uit de machine trekken. Je kunt niet overal pinnen, dus dit zou een probleem kunnen zijn. Ik neem meestal contant (op een veilige plek, zoals om je nek!) mee...

Nou dawast wel, kwens jullie allemaal veel plezier... Ik weet nog niet of ik dit jaar ga...

Joris.

BTW: Als je denkt even rustig wat te willen gaan eten daar, veel succes. Bij de Mac is het ZO ONWIJS druk, daar word je ECHT naar van. En een blikje cola uit de masjien kost iets van 4,- hehehe

• duderuud
  • Laatst online: 17:55

duderuud

Sliden is koel

Nou...dikke l*l, ik bestel wel lekker uit mijn luie stoel! Als het zo onwijs druk wordt heb ik er al geen zin meer in. Heb er wel ervaring mee, en je schiet er misschien 25 piek mee op.

Lang leve pricewatch!

Motor-Forum.nl

• Dezjay
  • Laatst online: 19-08 15:16
Heb verleden jaar 10 PI mainbrordjes gekocht voor 25,- 7 doen ut en van 2 zijn com en printerpoort kaduk 1 is helemaal dood...

Tis wel leuk maar verwacht geen spectaculaire prijzen

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Had ik vorige jaar toch BIJNA weer een Amiga 500 voor BIZAR weinig geld (100 piek, helemaal compleet incl monitor en extra diskdrive) gekocht.. achteraf, wat moet ik met die 'zooi'? (heb legio PC's en zelfs 3 complete C64's op zolder liggen).

Ik ga mijzelf weer tarten dit jaar om WEER opzoek naar een A500 te gaan.. en um misschien deze keer WEL kopen :)

Voor de serieuze hardware, die bestel ik wel bij mijn reguliere 'webwinkel' (Graficall, Mycom, Funprice), deze zaken *bestaan*, leveren doorgaans redelijke service en over het algemeen werkt de zooi ook meteen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ik ga er ook altijd heen om iets te kopen
,maar bij alle tent(jes) langs gaan ik ook ERG leuk ik kom altijd met meer spul thuis
dan ik eigelijk van plan was wie van jullie ook?

Verwijderd

ben vroeger ook vaak geweest en meestal wel wat gekocht, 1 x een omplete pc bij elkaar gekocht bij verschillende stands. paar tips voor de mensen die gaan. Let er ff op waar de winkel gevestigd is van de stands waar je koopt, een keer teruggemoeten met een kapotte voodoo1 en dat was Leiden maar als het Groningen was geweest had ik niet terug gegaan. Neem zelf drinken mee want das stervens duur en je komt natuurlijk voor de koopjes. Neem een gehandicapt familielid mee (liefst met rolstoel), die kan dan voorop want af en toe ben je een half uur bezig om door een gangpad te komen.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

vond het vorig jaar toch best goedkoop,.heb toen bij norrod 1 celeron 433 gekocht voor 165 piek terwijl die in de winkels toen nog zo'n 225 was,...en ik had de laaste en ik wilde er 2 hebben,..dus toen norrod gemaild dat ik op de hcc was en dat ze toen nog maar 1 433 hadden en toen kreeg ik zo nog een tweede voor dezelfde beurs prijs:),.....
verder heb ik toen ook een G400 dh voor 410 gekocht,...oem weliswaar,..maar dat was toen ECHT heel goedkoop.

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eeeh Prophylon:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"if something sounds too good to be true, it usually isnt"...[/quote]Dat betekend dus dat het niet te mooi is om waar te zijn en dus waar is? :)

• Psychostase
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nou...dikke l*l, ik bestel wel lekker uit mijn luie stoel! Als het zo onwijs druk wordt heb ik er al geen zin meer in. Heb er wel ervaring mee, en je schiet er misschien 25 piek mee op.[/quote]Ja maar daar gaat het niet om.. die sfeer daar is gewoon kei toff :D :D

Leuk om mee te maken.. vooral als microsoft Flight simulator op het grote scherm crashed en je in een keer de BIOS voorbij ziet komen :D

• Opa
  • Laatst online: 22:53

Opa

Nu Multifocaal!

If something sounds too good to be true, it usually is. (..too good to be true)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1