Toon posts:

Twee muizen, twee verschillende handen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,
ik heb nu twee muizen aangesloten, eentje via de USB port (dual optical van logitech) en eentje via PS/2 (ook 'een' logitech). Nu staan ze beide tegelijkertijd aan, maar wanneer ik bij beide op de rechtermuisknop druk, krijg ik het zgn. 'rechtermuisknopmenu' uiteraard.

Nu wil ik dat de PS/2 muis (m'n linkermuis) op 'linkshandig' komt te staan en USB op rechtshandig (ze staan nu beide op rechtshandig), maar ik kan alleen beide instellen op rechtshandig of linkshandig, ik kan ze niet gescheiden instellen.

Weet iemand hoe dit toch wél kan?

PS: Vraag aub niet waarom ik dit wil doen, ik wil het gewoon weten ;)

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 08:20
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:28:
PS: Vraag aub niet waarom ik dit wil doen, ik wil het gewoon weten ;)
dit vind ik altijd zo "dubbel", we mogen wel moeite doen om te helpen, maar de topicstarter neemt niet ff de moeite om uit te leggen wat hij er eigenlijk mee wil :/

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Topicstarter
Goed dan, ik wil dit doen simpel om de reden dat mijn oude PS/2 muis in m'n linkerhand ligt en het dan 'omgekeerde wereld' wordt voor mij. M'n vandaag aangeschafte nieuwe dual optical muis (;)) ligt nu dus in m'n rechterhand. Daarom. Ik weet dat het niet handig is, maar toch zou ik het willen weten. Voor de rest wil ik er niets mee.

Verwijderd

Need more input :)

zoals OS, voor hoeveel gebuikers .....

ok?

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Venkeroz schreef op 30 augustus 2002 @ 20:34:
[...]

dit vind ik altijd zo "dubbel", we mogen wel moeite doen om te helpen, maar de topicstarter neemt niet ff de moeite om uit te leggen wat hij er eigenlijk mee wil :/
Mee eens, maar zijn er niet meer topics over dubbele muizen te vinden in de search?

BOINC stats

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht, maar ik kon alleen wat vinden voor Linux.

Verder draai ik op de Nederlanse Professionele Windows 2000 ;)

Het is maar voor 1 gebruiker, mezelf. Ik log automatisch in onder Administrator en het Gast-account is ook ingeschakeld, maar dat is alleen voor shares.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2002 21:04 . Reden: . ]

Pagina: 1