LITMANEN is terug bij Ajax....
GEWOON EVEN HELEMAAL TE GEK !!!
GEWOON EVEN HELEMAAL TE GEK !!!
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
van der banVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:40:
[...]
<h1><span style="color: white;">B</span><span style="color: red;">A</span><span style="color: white;">N</span></h1>
fout, het moest BAH zijnVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:40:
[...]
<h1><span style="color: white;">B</span><span style="color: red;">A</span><span style="color: white;">N</span></h1>
I second that.. En dit topic kan onderhand voorzien worden van een klein maar fijne beveiliging tegen verdere reacties, in mijn niet-zo-bescheiden mening
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
kerel doe niet zo schijnheilig...Kjev schreef op 30 augustus 2002 @ 20:53:
[...]
I second that.. En dit topic kan onderhand voorzien worden van een klein maar fijne beveiliging tegen verdere reacties, in mijn niet-zo-bescheiden mening.
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics, trouwens
True true
Bierkameel schreef op 30 augustus 2002 @ 21:20:
True true
Hebben ze eindelijk de bal en dan schoppen ze um weer weg
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Bierkameel schreef op 30 augustus 2002 @ 21:20:
[...]
True true
Hebben ze eindelijk de bal en dan schoppen ze um weer weg
Ei'k zijn ze heel gemeen tegen elkaar allemaal. De keeper schopt 'm ver weg, lopen die spelers zich de benen uit t lijf. Hebben ze 'm eenmaal, schoppen ze m weer weg zodat iemand anders zich weer de benen uit 't lijf kan rennen
[moraalriddermode]m-m schreef op 30 augustus 2002 @ 21:19:
[...]
kerel doe niet zo schijnheilig...
in dit geval zouden dan al een aantal modjes een OW te pakken hebben.. lijkt me dat dit draadje wel ff kan zo.. zal wel gemoved worden straks
Verwijderd
Nee, hij wordt niet gemoved, omdat er al een topic over loopt in NSTM, zie reply Garfield.m-m schreef op 30 augustus 2002 @ 21:19:
kerel doe niet zo schijnheilig...
in dit geval zouden dan al een aantal modjes een OW te pakken hebben.. lijkt me dat dit draadje wel ff kan zo.. zal wel gemoved worden straks
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq