niemand krijgt de glimlach van mijn gezicht vandaag
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
van der banVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:40:
[...]
<h1><span style="color: white;">B</span><span style="color: red;">A</span><span style="color: white;">N</span></h1>
hlpdskie heeft wel een beetje gelijk trouwens
fout, het moest BAH zijnVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:40:
[...]
<h1><span style="color: white;">B</span><span style="color: red;">A</span><span style="color: white;">N</span></h1>
I second that.. En dit topic kan onderhand voorzien worden van een klein maar fijne beveiliging tegen verdere reacties, in mijn niet-zo-bescheiden mening
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics, trouwens
voetbal
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
kerel doe niet zo schijnheilig...Kjev schreef op 30 augustus 2002 @ 20:53:
[...]
I second that.. En dit topic kan onderhand voorzien worden van een klein maar fijne beveiliging tegen verdere reacties, in mijn niet-zo-bescheiden mening.
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics, trouwens
in dit geval zouden dan al een aantal modjes een OW te pakken hebben.. lijkt me dat dit draadje wel ff kan zo.. zal wel gemoved worden straks
True true
Hebben ze eindelijk de bal en dan schoppen ze um weer weg
Bierkameel schreef op 30 augustus 2002 @ 21:20:
True true
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Bierkameel schreef op 30 augustus 2002 @ 21:20:
[...]
True true
Jah .. snap jij dat nou?
Ei'k zijn ze heel gemeen tegen elkaar allemaal. De keeper schopt 'm ver weg, lopen die spelers zich de benen uit t lijf. Hebben ze 'm eenmaal, schoppen ze m weer weg zodat iemand anders zich weer de benen uit 't lijf kan rennen
[moraalriddermode]m-m schreef op 30 augustus 2002 @ 21:19:
[...]
kerel doe niet zo schijnheilig...
in dit geval zouden dan al een aantal modjes een OW te pakken hebben.. lijkt me dat dit draadje wel ff kan zo.. zal wel gemoved worden straks
Kjev heeft gelijk vind ik.
Voorbeeldfunctie van modjes....
[/moraalriddermode]
Verwijderd
Nee, hij wordt niet gemoved, omdat er al een topic over loopt in NSTM, zie reply Garfield.m-m schreef op 30 augustus 2002 @ 21:19:
kerel doe niet zo schijnheilig...
En waarom de modjes hierin reageren? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Misschien krijgen ze straks ook wel een OW, wie weet
Hm, een waarschuwing voor modjes...........................
............... Leuk!
............... Leuk!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Tja, we zijn natuurlijk allemaal heel blij, want Ajax *is* gewoon de beste
maar het topic is hier nu eenmaal niet op zijn plaats
...
The end
PS. Voor de echte liefhebbers is er natuurlijk ook een mooi ajax icon beschikbaar
PS. Voor de echte liefhebbers is er natuurlijk ook een mooi ajax icon beschikbaar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()