Toon posts:

Broadband router in combi met Chello Helpppp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heejjzz hallo
ik ben gevraagd om bij iemand meerdere pc's via een netwerkje op internet te gooien, nou heb ik dit wel vaker gedaan door in 1 pc 2 netwerkkaarten te knallen en verder door te lussen dmv een hubje, maar is altijd ideaal om in pc altijd aan te laten staan. Nu wilden we het eigenlijk gaan doen met een Broadband router
maar aangezien ik nog nooit wat met zo'n ding heb gedaan lijkt het me toch wel handig om wat ervaringen van andere te horen.
ik vraag me dus af of het wel goed in combinatie gaat met chello. nou is het al bij chello al een probleem als je een andere netwerkkaart in je pc zet doordat je ip, kabelmodem en mac adress van je netwerkkaart aan elkaar zijn gekoppeld bij chello. eigenlijk wil ik gewoon een beetje de dingen weten waar ik rekening mee zou moeten houden
btw... dit is de beoogte broadband router
http://80.247.198.48/prod...php?product_id=9&grp_id=7
zit er veel verschil in het merk/type broadband router?
ik hoop wat nuttige info te krijgen & tips :)
greetz
Alex

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lees die FAQ van die desbetreffende router ...
Alle routers doen hetzelfde eigenlijk :) Hier zijn trouwens diverse onderwerpen al over. Ga gerust even zoeken.

-copy/paste-
Q: Mijn Internet Provider maakt gebruik van het Mac. adres (of Physical of hardware adres) van mijn Netwerk adapter om de verbinding tot stand te brengen.
Kan ik het publieke Mac. Adres van de router wijzigen in hetzelfde adres als mijn NIC ?
A: Ja, Dit kan aangepast worden in de techsupport pagina van de router: 192.168.0.1/techsupp.htm
-copy/paste-

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

idd ik gebruik dezelfde voor chello werkt ideaal :) je sluit em aan op je netwerk (nog niet op chello) je cloont mac van NIC die aan chello hing in dat ding. je sluit chello aan op router en werken. meschien dat je router nog effe een reboot moet geven maar dan werkt ut al. verry simple dus :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?