Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net weer eens te kijken op dpreview.com en zag dit artikel staan, waarin staat dat dit jaar nieuwe Memorysticks uitkomen tot 1 GB, is dit echt bevestigd, of is dit maar oud niet upgedate nieuws van de sony pagina?
Het zijn welliswaar MagicGate Memorysticks: Werken deze ook gewoon in de huidige camera's?
En zal hierdoor de prijs van de 128 MB zakken? Dit mijn vraag omdat ik overweeg binnenkort een nieuwe stick aan te schaffen naast mijn 2 x 64 MB's,
Je wilt namelijk steeds meer foto's kunnen schieten op vakantie naarmate je meer verslaafd raakt aan digitale fotografie ;)

Nieuws:
http://www.dpreview.com/n...082801memorysticknews.asp

• piston
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-11-2025
Hier stond iets fout...

edit: De magicgate sticks zijn normaal wel compatibel met de gewone. Het zijn de MemorySticksDuo die die een adaptertje nodig hebben om compatibel te zijn.

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ze roepen al jaren dat er grotere komen... maar ik heb ze nog steeds niet gezien.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.