Ik heb sinds maandag een Nokia 6510. Ben er zeer tevreden over, een beetje alles uitproberen enzo. Maar nu zei iemand tegen me dat je ook kan emailen naar die GSM, en ook dat je berichten weer kan terug sturen naar een email adres. Weet iemand hoe dit werkt, en moet ik dan een abo hebben? (ik heb momenteel vodafone prepaid)
Zover ik weet kan je met de 6510 niet emailen.
e-mail met wapMark Olthuis schreef op 30 augustus 2002 @ 21:11:
Zover ik weet kan je met de 6510 niet emailen.
of
e-mail met laptop via IR en GSM
Een ingebouwde e-mail functie (direct via data verkeer heeft 'ie niet zover ik weet).
Overigens is dataverkeer vaak pre-paid niet mogelijk en met abo kost dit eenmalig geld.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
of via gin
dan word je telefoonnnummer je emailadres en kan je rechtstreeks emails ontvangen en versturen. Hier zijn wle extra kosten aan verbonden. Om te versturen en om te ontvangen
dan word je telefoonnnummer je emailadres en kan je rechtstreeks emails ontvangen en versturen. Hier zijn wle extra kosten aan verbonden. Om te versturen en om te ontvangen
Tijd van werken, tijd van rusten
Heb 'm zelf ook, zit geen e-mail functie op.. je kan via wap mailen (wap.zonnet.nl bijvoorb).
of idd zoals Jivecar als zei; via je laptop!
of idd zoals Jivecar als zei; via je laptop!
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.