Probleempjes me Asus A1000 laptop

Pagina: 1
Acties:

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:36

DSK

boeiend...

Topicstarter
Ik heb sinds woensdag een Asus A1000 laptop gekocht in tweedehands, maar ik heb er enkele kleine probleempjes mee:

-Het afsluiten (of heropstarten, slaapstand,...) werkt niet: Windows sluit netjes af, je hoort de schijf uitvallen en dan blijft het scherm bezig met afsluiten staan... maw. de PC valt gewoon niet uit.

-Probleem in THPS3: ik kan THPS starten, maar ik kan niets lezen in de menu's ofzo, als ik klik tot ik kan spelen en alles gaat goed, maar ik ziet de score en de uitgevoerde trucks niet.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met deze probleempjes, erg lastig zijn ze niet. Toch heb ik liever dat ze er niet zijn

edit:

De specs:
Intel Celeron 650
128MB RAM
10GB HD
13,3" TFT
...

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Jensd schreef op 30 augustus 2002 @ 19:36:
Ik heb sinds woensdag een Asus A1000 laptop gekocht in tweedehands, maar ik heb er enkele kleine probleempjes mee:

-Het afsluiten (of heropstarten, slaapstand,...) werkt niet: Windows sluit netjes af, je hoort de schijf uitvallen en dan blijft het scherm bezig met afsluiten staan... maw. de PC valt gewoon niet uit.

-Probleem in THPS3: ik kan THPS starten, maar ik kan niets lezen in de menu's ofzo, als ik klik tot ik kan spelen en alles gaat goed, maar ik ziet de score en de uitgevoerde trucks niet.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met deze probleempjes, erg lastig zijn ze niet. Toch heb ik liever dat ze er niet zijn

edit:

De specs:
Intel Celeron 650
128MB RAM
10GB HD
13,3" TFT
...
welke windows versie heb je ?
en heb je THPS 3 Origineel?

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
windows XP Pro NL
THPS3 is origineel...

Blog (Linux-related)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Wat betreft het afsluiten van je laptop heb ik geen oplossing."
Wel weet ik 100% zeker dat de videokaart die er inzit domweg niet goed genoeg is voor THPS3.
Zoek daar maar es naar op het spielerij, THPS3 werkt niet goed met van die onbekende chipsets.
Je zal et dus domweg nooit kunnen spelen op je laptop tenzij er een patch oid uitkomt. wat ik eerlijk gezegd niet verwacht.. :X

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
Tja, dat is nu nog zo geen probleem, dat afsluiten vind ik wel irritanter...
THPS speelt anders wel nog goed vloeiend in 640x480 alleen dat ik geen score zie enzo ;)

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Ik had dit probleem ook met de Asus A1000 Laptop. Zowel met Windows 2000 als XP. Na het flashen van de bios met de laatste stand was dit probleem opgelost. Stand bios 0110 Final. Deze is te downloaden op www.asuscom.de.

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
ThX dat heeft geholpen :D
De rest van de probleempjes zijn bijna niets, dus deze mag dicht van mij...

Blog (Linux-related)

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
Ben je trouwens tevreden van de laptop? Ik ben van plan om er 256MB geheugen extra in te steken...

Blog (Linux-related)

Pagina: 1