Ik weet dat er ooit wel een topic is geweest ( er is er nu een maar die gaat tot 25 euro
)
ik heb hier een DTT 3500 setje staan en dat bevalt me goed tijdens cs en andere game's maar me ouders vinden het iets minder
nu mag ik bijna jarig zijn en willen hun wel een headphone kopen ( zonder mic die heb ik al
) wat is nou een goede ik heb al veel naar sennheisers geken maar dat zijn niet de enigste headphone's in de wereld dus welke is wel geschikt voor cs
en ik draag hem dan min 5 uur dus comfort is wel gewest ( ja nu weet ik het ik ga em zelf ook passen ) maar via price watch kan ik ook geen enkele sennheiser verkoper vinden en op innet zelf ook nog geen 1
nu is me budget zo rond de 80 euro ( iets meer iets minder het kan allemaal
)
ik d8 zelf aan een :
HD 270 Control
Gesloten dynamische hoofdtelefoon die vanwege optimale gevoeligheid en dynamiek tegemoet komt aan alle eisen die aan professionele monitoring hoofdtelefoons worden gesteld. Bewijst zijn buitengewone klasse door een ongelooflijk ruimtelijk en transparant klankbeeld.
Kabel van koperdraad (OFC), 3 m, enkelzijdig insteekbaar.
3,5 mm stereo-jackplug en 6,3 mm jackplug.
Frequentiebereik: 12-38.000 Hz.
2 jaar garantie.
kost : 83 euro
( Zijn dit goede waarde's ? want ik heb wel eens zon el cheapo dinge gehad maar als je schoot hoorde je totaal geen bass ofzo en was het geluid zeer schel
of deze
HD 500 Fusion*
Halfopen dynamische hoofdtelefoon die d.m.v. duofolmembraan en een speciaal dempingssysteem een verbluffend warm klankbeeld met een buitengewone transparantie levert.
Geschikt voor iedere muzikale stijlrichting.
Aangenaam draagcomfort.
Frequentiebereik: 14-21.000 Hz.
2 jaar garantie.
prijs : 74 euro
of is de 570 ze meer prijs waard anny way welke zouden jullie me kunnen aanraden voor gewoon vol geluid ( zoals ik van me 5.1 setup ben gewend ) en comfort
nu zijn andere merken natuurlijk ook een optie
en aan modje
( ja ik zit al over de 1400 posts dus ik heb hier voor gezocht maar kon niet echt een klopend andwoordt vinden en de got searc doet maar vaag vind ik
)
ik heb hier een DTT 3500 setje staan en dat bevalt me goed tijdens cs en andere game's maar me ouders vinden het iets minder
nu mag ik bijna jarig zijn en willen hun wel een headphone kopen ( zonder mic die heb ik al
en ik draag hem dan min 5 uur dus comfort is wel gewest ( ja nu weet ik het ik ga em zelf ook passen ) maar via price watch kan ik ook geen enkele sennheiser verkoper vinden en op innet zelf ook nog geen 1
nu is me budget zo rond de 80 euro ( iets meer iets minder het kan allemaal
ik d8 zelf aan een :
HD 270 Control
Gesloten dynamische hoofdtelefoon die vanwege optimale gevoeligheid en dynamiek tegemoet komt aan alle eisen die aan professionele monitoring hoofdtelefoons worden gesteld. Bewijst zijn buitengewone klasse door een ongelooflijk ruimtelijk en transparant klankbeeld.
Frequentiebereik: 12-38.000 Hz.
2 jaar garantie.
kost : 83 euro
( Zijn dit goede waarde's ? want ik heb wel eens zon el cheapo dinge gehad maar als je schoot hoorde je totaal geen bass ofzo en was het geluid zeer schel
of deze
HD 500 Fusion*
Halfopen dynamische hoofdtelefoon die d.m.v. duofolmembraan en een speciaal dempingssysteem een verbluffend warm klankbeeld met een buitengewone transparantie levert.
Geschikt voor iedere muzikale stijlrichting.
Aangenaam draagcomfort.
Frequentiebereik: 14-21.000 Hz.
2 jaar garantie.
prijs : 74 euro
of is de 570 ze meer prijs waard anny way welke zouden jullie me kunnen aanraden voor gewoon vol geluid ( zoals ik van me 5.1 setup ben gewend ) en comfort
nu zijn andere merken natuurlijk ook een optie
en aan modje