Toon posts:

Dell Dimension 4500: ADA 995 Dolby Digital 5.1 (5 speakers)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denken om een Dell computer te kopen. Ik heb daar namelijk erg veel positieve ervaringen mee. Het leek me wel leuk om een 5.1 speakerset erbij te nemen, is deze set goed?!: ADA 995 Dolby Digital 5.1 (5 speakers + subwoofer) Zijn er mensen die ervaring hebben met deze set. Ik kan namelijk geen reviews vinden op internet...

Alvast bedankt :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

JT

VETAK y0

Over het algemeen geeft Altec Lansing wel goed geluid :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ze zien er iig wel erg mooi uit :), maar ik vind het belangrijker dat het geluid goed is.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

JT

VETAK y0

Ik heb nog maar 1 setje gehoord van Altec dat slecht was en dat was die met die smalle pilaartjes waarvan de middentoner naar beneden staat gericht. Dat kan natuurlijk niet he. Maar voor de rest heeft Altec hele mooie setjes.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

yup vriend van me heeft ook die dell die jij bedoelt :P en dat JBL setje dat roelt :D

Verwijderd

Topicstarter
Das goed om te horen :) Das het enige nadeel dat ik van Dell kan bedenken: je kunt nergens even luisteren of kijken of je het wat vindt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 19:12:
Das goed om te horen :) Das het enige nadeel dat ik van Dell kan bedenken: je kunt nergens even luisteren of kijken of je het wat vindt...
Klopt dat is even lastig, maar ik vind het een goed setje en ik ben een zeikert qua geluid en beeld :P

ik heb zelf altijd JBL speakers gehad ik heb het nu ff wat luxer op mun pc gewoon dikke versterker met goede boxen :D
Pagina: 1