Toon posts:

Provision thuisbioscoop van blokker

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

ik zag de folder van de blokker en mijn oog viel op de thuisbioscoop. Het lijkt me een goede aanbieding, maar ik heb er GEEN verstand van. Wie wel??

Moet ik naar de winkel rennen, of lekker iets anders kopen?

--------------------

Complete thuisbioscoop

Provision 5.1 regiovrije DVD-speler.
- Speelt dvd, audio-cd, cd-rom, cd-rw en mp3.
- On screen-display.
- Overzichtelijke afstandsbediening.
- DTS (digital out).
- Dolby digital 5.1 decoder.
- Scart-aansluiting.
- Snelzoeken (voor- en achteruit) in meerdere snelheden.
- Coaxiale digitale audio-uitgang.

Provision DVD Home Cinema Hi-Fi-System
Thuisbioscoop en concertzaal in één complete set:
- Versterker met dolby surround sound met 150 watt PMPO muziekvermogen.
- Active subwoofer aangestuurd door AC-3 decoder.
- Met 5 compacte designluidsprekers.

van € 348,- NU € 248,-

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 21:03
Niet duur, waarschijnlijk dikke adder onder het gras?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:09

DinX

Motormuis

Mja, lekker goedkoop ... maar je kan Provision nu ook niet echt een topmerk noemen hè

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Niet kopen zonde van de zuurverdiende centjes. leuk voor een weekje dan ben je het beu. lees nou eens die tekst. 'Active subwoofer aangestuurd door AC-3 decoder' :? jaja das heel belangrijk :D . Ik zou een klein beetje doorsparen voor een leuk pioneer of jvc setje.
Der zit geen adder onder het gras. Dat ding klinkt gewoon voor geen meter schelle middentonen geen hoog. het laag is ongecontroleerd zelfs lage volumes.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:X Dat zou ik dus echt nooit kopen, de prijs en de winkel zeggen mij al meer dan genoeg

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
kan je beter de cyberhome van funprice nemen van 179 euro.

deze speelt dvd,vcd,svcd,mp3 en audio cd'd

ook 5,1 geluid

http://www.funprice.nl/li...=3&naam=Cdrom%20%7C%20Dvd

de 4e van boven staat cyberhome standalone.

ik heb die ook en bevalt mij echt prima.

moet je alleen nog een 5.1 setje erop aansluiten.

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

JT

VETAK y0

De adder is het geluid, en das heen HELE grote adder :X

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:49

Sick Nick

Drop the top!

JT schreef op 30 augustus 2002 @ 17:59:
Met wel 150 Watt PMPO!!!!!!!!!! Phatte adder man :+

Verwijderd

Topicstarter
wat houd dat pmpo in eigenlijk?

Verwijderd

Speakers zijn waardeloos, zelf voor op je pc-desktop. :/

De dvdspeler kan alleen interessant zijn om je oma of kinderen blij te maken, dan kunnen ze van alles kijken enzo, wel leuk.
Verwacht er alleen maar DVD afspeelmogelijkheden van, geen SVCD!!! 8)7

En probeer deze niet op een goede DD/DTS versterker aan te sluiten want ik heb genoeg zeurende klanten terug gehad dat de receiver niet goed was. |:(
Daar bleek de bottleneck toch de dvdspeler te zijn, soort van onderwater geluid met DD en DTS weergave.

Hij is dus alleen interessant voor erbij, voor op de camping ofzo. ;)

Verwijderd

Peak Momentary Performance Output oftewel PMPO. aan pmpo ratings heb je helemaal niks het zegt niks over een setje. Kijk naar de RMS vermogen bij 8 ohm daar heb je wat aan. Bij die setjes hebben ze de rare gewoonte om het maximale wat de speakers kunnen hebben allemaal bij elkaar op te tellen. Om te huilen gewoon :'( |:( :X

Verwijderd

provision nooit kopen het er ervaring mee na 2 kapotte spelers kreeg ik mijn geld terug en heb een sony gekocht

Verwijderd

Topicstarter
ok, dus die aanbieding niet doen, maar wat is dan wel iets om aan te schaffen voor, uiteraard, een bescheiden buget?!

wie heeft er goede ervaringen met zo'n dvd-speler en 5.1 geluid voor <250 euro.. of is dat gewoon te weinig geld?

Verwijderd

Stukje bij beetje kopen begin bv bij een fatsoenlijke dvd-speler met RGB uitgang cd-rw mp3 svcd playback en daarna een leuke versterker en daarna een setje speakers

Verwijderd

D'r zijn echt cheape spelertjes al vanaf €114,95 (ex verw.bijdrage) die kunnen bijna alles behalve RW en SVCD etc.

Voor een beetje goede dvdspelert moet je toch al gauw €199 neerleggen.

Kijk die aanbieding is leuk, maar je zal er niet 123 wat aan hebben en dan wil je een uitgebreidere etc. etc. en dan is die €99 gewoon weggegooid geld.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:13:
ok, dus die aanbieding niet doen, maar wat is dan wel iets om aan te schaffen voor, uiteraard, een bescheiden buget?!

wie heeft er goede ervaringen met zo'n dvd-speler en 5.1 geluid voor <250 euro.. of is dat gewoon te weinig geld?
Die is er niet voor dit soort spullen. Als je goed spul wil hebben zit je al snel boven de 1000 euro :'(. En dan heb je nog niet eens top kwaliteit.

specs

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:47

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ik heb em horen spelen en wat me opviel:

Stevige sub, geen karton, klinkt best aardig.
Die surround speakertjes zijn van staal en heel stevig.
De bekabeling is dik COAX, dus ook stevig, alleen lastig te verlengen.
DVD speler heeft zelfde software als een heel aantal Revoy modellen e.d. en zal dus ws prima gaan werken.

Verder is het geluid dus niet slecht, voor z'n prijs. Tis dus net wat je wilt, maar als de ruimte niet te groot is, net als je budget, dan zou het wel eens een aanrader kunnen zijn.
Bovendien zijn ze bij Blokker nogal makkelijk met garantie enzo, ze doen niet zo snel moeilijk (Blokkers die ik ken dan). Dus echt een buil val je daar niet aan.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

JT schreef op 30 augustus 2002 @ 17:59:
Heb je em gehoord JT? Valt best wel mee namelijk.. dat d8 ik dus ook, maar toen ik ff ging kijken (me meis heeft bijbaan bij Blokker, dus kan dat soort dingen mooi bekijken) en luisteren was ik steeds weer verbaasd. Het is niet superspul ofzo, maar voor dat geld zeker goed! :)
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:50:
Niet kopen zonde van de zuurverdiende centjes. leuk voor een weekje dan ben je het beu. lees nou eens die tekst. 'Active subwoofer aangestuurd door AC-3 decoder' :? jaja das heel belangrijk :D . Ik zou een klein beetje doorsparen voor een leuk pioneer of jvc setje.
Der zit geen adder onder het gras. Dat ding klinkt gewoon voor geen meter schelle middentonen geen hoog. het laag is ongecontroleerd zelfs lage volumes.
1) Waar vergelijk je mee? Uit die prijsklasse klinkt het prima..
2) De versterker voor alle speakers zit in de sub, (overigens vrij groot, met onwijs koellichaam) en die wordt idd met 5.1 analoge kanalen vanuit de dvd speler aangestuurd :)
3) Ik heb em alleen in een winkel gehoord, maar sony's of pioneer's uit die prijsklasse (alleen cd, 2 speakertjes) halen het er niet bij hoor :)

Nogmaals, alle waar is naar z'n geld, maar jullie reageren wel weer typisch 'AV-forum-style'. Oftewel 'ist niet duur genoeg? dan ist vast kut'. 'k ben gaan luisteren (niet omdat ik het wilde kopen, ik ben me hifi onderdelen bij mekaar aan het sprokkelen, en weet het verschil tussen 'goed' en 'slecht' ook wel) en het viel alles mee. Tis beetje dof (stalen speakers) en de sub is niet super, maar anderszijds, 5.1 speakers + versterker + DVD speler voor dat geld is gewoon neit duur. Dus als je dan zo kijkt en iemand heeft niet meer geld ist best wel kewl setje :)

* NiGeLaToR zou het niet kopen en doorsparen, maar als je gewoon niet meer geld er voor over hebt oid dan kun je hier best plezier aan hebben :)

Beetje Pioneer/Sony setjes met zelfde functies kosten sowieso > 650 euro, dus das geen vergelijk (en die vind ik ook niet zo fantastisch.. :X ).

Verwijderd

Topicstarter
kijk, mijn eisen zijn niet zo heel hoog, het is mijn eerste setje wat ik aan wil schaffen voor op een studentenkamer. Als hij dus best aardig klinkt (wat is best aardig) is het misschien toch wel iets om over na te denken.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ga es luisteren.. met een beetje mzl staat ie in jouw blokkertje ook aan.. douw je er je cd erin en luisteren maar.. denk je na 5min, neu is niet wat ik zoek, dan ben je klaar. :) Vind je het wel wat dan heb jij als student zijnde een DVD 5.1 setje op je kamer :+

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:51

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Zoals altijd krijg je waar voor je geld. En in in dit geval dus minder 'waar' omdat het een lage prijs betreft.
Als eerste stap om te proeven van een echt Home Cinema systeem is het OK. Zelf ben ik ooit begonnen met een goedkoop Dolby Surround setje van 400 gulden, toen nog met een VHS videorecordertje erbij.

Nu, jaren later, staat er een topset bij mij thuis en inderdaad voor het geld dat ik daaraan besteedt heb heb ik ook meer 'waar' in huis.

Laat je niet leiden door anderen, ga luisteren (als dat mogelijk is) en verwacht niet de kwaliteit van een set van Euro 3000,-. Koop nu zo'n set, geniet er van en leer de zwakheden van deze set kennen zodat je bij aanschaf van een betere set weet waar je persoonlijke wensen naar uitgaan

Oh ja, en het is geen 5.1 set voordat je dat denkt!! Het is gewoon surround, dus mono achter

Succes! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:46:
Hoi mensen,

ik zag de folder van de blokker en mijn oog viel op de thuisbioscoop. Het lijkt me een goede aanbieding, maar ik heb er GEEN verstand van. Wie wel??

Moet ik naar de winkel rennen, of lekker iets anders kopen?

--------------------

Complete thuisbioscoop

Provision 5.1 regiovrije DVD-speler.
- Speelt dvd, audio-cd, cd-rom, cd-rw en mp3.
- On screen-display.
- Overzichtelijke afstandsbediening.
- DTS (digital out).
- Dolby digital 5.1 decoder.
- Scart-aansluiting.
- Snelzoeken (voor- en achteruit) in meerdere snelheden.
- Coaxiale digitale audio-uitgang.

Provision DVD Home Cinema Hi-Fi-System
Thuisbioscoop en concertzaal in één complete set:
- Versterker met dolby surround sound met 150 watt PMPO muziekvermogen.
- Active subwoofer aangestuurd door AC-3 decoder.
- Met 5 compacte designluidsprekers.

van € 348,- NU € 248,-
sorry dat kan niks zijn heb hier een onkyo van een paar 1000 euro en dan denk jij dat je voor 348euro een DVD speler kan kopen :+ LOL dat is ECHT ROMMEL >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga morgen langs de blokker....

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

buzzlightyear schreef op 30 augustus 2002 @ 18:30:

Oh ja, en het is geen 5.1 set voordat je dat denkt!! Het is gewoon surround, dus mono achter

Succes! :)
Erm, dat is het wel.. tis een Dolby Digital Set, met de decoder in de DVD speler, op 5 ingangen op de versterker in de subwoofer. Dus das al weer een vooruitgang ;)
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:38:
ik ga morgen langs de blokker....
Mooi, laat ons ook weten wat je er van vond aub :)

Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/shop/Afbeeldingen/medium/1725056.jpg
Kan geen plaatje van de speakers vinden. De sub heeft het bekende 'JVC-met-groenglas' design.

• buzzlightyear

buzzlightyear

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:37:
[...]

sorry dat kan niks zijn heb hier een onkyo van een paar 1000 euro en dan denk jij dat je voor 348euro een DVD speler kan kopen :+ LOL dat is ECHT ROMMEL >:)
Aan iedere gradatie van kwaliteit hangt een prijskaartje. Is het nou echt nodig om een opmerking als deze te maken? Wees gelukkig met je Onkyo van een paar duizend Euro... bottomline doen ze hetzelfde: DVD's afspelen

• JT

JT

VETAK y0

buzzlightyear schreef op 30 augustus 2002 @ 18:30:
Als eerste stap om te proeven van een echt Home Cinema systeem is het OK. Zelf ben ik ooit begonnen met een goedkoop Dolby Surround setje van 400 gulden, toen nog met een VHS videorecordertje erbij.
Ik ben gelijk begonnen met een Marantz DPL receiver, maar dan wel in de aanbieding voor 400 piek :)
[...]

sorry dat kan niks zijn heb hier een onkyo van een paar 1000 euro ROMMEL >:)
Opschepperij word hier niet zo gewaardeerd. Geld zegt mij weinig over geluidskwaliteit, type nummers echter wel. Jou dus maar gewoon op met 'ik heb zus en zo voor 1000en euro's !!' want dat word toch niet gewaardeerd.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• buzzlightyear

buzzlightyear

[quote]nigelator schreef op 30 augustus 2002 @ 18:38:
[...]

Mooi, laat ons ook weten wat je er van vond aub :)

Ik sluit me hier bij aan ;)

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
(jarig!)
[...]

waarom???

Ander voorbeeld en zijn audio-cd spelers van meer dan 1000 euro en zouden goed zijn. Men nemen de goedkoopste cdrom met diigtaal uit en je hebt exact dezelfde kwaliteit. (aleen zit deze in de pc...)

Die dvd speler zal wel minder functionalitiet hebben maar hij zal wel goed werken. Beeld maakt ook niet veel uit omdat waarschijnlijk toch geen projector aan komt te hangen en je dat op de tv toch niet ziet....

if broken it is, fix it you should

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 02:17

guidooo

Amd-64 ownage

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:08:
wat houd dat pmpo in eigenlijk?
pmpo is simpel: peak music power output

met andere woorden een foefje om iedereen te laten geloven dat dat ding blaast.
gelul!!!!
als je een test toon erdoor laat lopen en je zou dat meten dan kom je er mischien met een beetje geluk maar voor muziek of filmgeluid is het nix

je moet altijd kijken naar het rms vermogen continu en bij 20-20khz
dan komt zo'n setje uit op een watje of 15 per kanaal hooguit!!!!!

oja geluid is bij zoiets natuurlijk van ondergeschikt belang

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

Verwijderd

WOOPSY ik wist niet dat jullie zo zouden reageren ik bedoel alleen maar dat het beeld lichtjes trilt enzo BTW ben zelf verkoper in een Hi fi zaak dus.

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Kan je dit ding nou ook aansluiten op een Audigy voor mijn spellekes? Dan geef ik die dvd speler wel weg, en ik heb weer een leuk surround setje voor mijn PC.
Of kan ik dan beter een Labtec setje scoren?

In deeze zin staan drie fauten

Verwijderd

Uhm, misschien zijn het de instellingen of zo maar die hier bij de blokker stond was qua geluid zwaar bagger.

Voor een klein budget is het natuurlijk een leuk ding en vooral voor mensen die het geluid toch niet opvalt

Gewoon ffe rondzoeken, bijvoorbeeld funprice ofzo

• JT

JT

VETAK y0

Ook trillen is geen maatstaaf voor kwaliteit...dat kan ik ook met een Marquant boombox van 1,5 euro Qorne.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Vaudtje schreef op 30 augustus 2002 @ 19:01:
Kan je dit ding nou ook aansluiten op een Audigy voor mijn spellekes? Dan geef ik die dvd speler wel weg, en ik heb weer een leuk surround setje voor mijn PC.
Zou wel kunnen...

maar Creative heeft daan in tegen betere setjes.
alleen weet ik niet wat jou buget is... :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Vaudtje schreef op 30 augustus 2002 @ 19:01:
Die kan erop ja, op de 5.1 analoge uitgang wel te verstaan.
Denk dat er meer geluid uit komt dan uit een Labtec'je... ms moeilijke vergelijking :) dan zul je moeten luisteren wat beter klinkt :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 19:04:
Uhm, misschien zijn het de instellingen of zo maar die hier bij de blokker stond was qua geluid zwaar bagger.

Voor een klein budget is het natuurlijk een leuk ding en vooral voor mensen die het geluid toch niet opvalt

Gewoon ffe rondzoeken, bijvoorbeeld funprice ofzo
Tjah, ik heb het ook niet vergelijken met mij thuis. Maar ik was wel verbaasd over de kwaliteit.. had meer pc-speakerset geluid verwacht, maar dat viel dus wel mee :P Subwoofer is zelfs van hout en de speakers van metaal ipv plastic :D

• guidooo

guidooo

Amd-64 ownage

buzzlightyear schreef op 30 augustus 2002 @ 18:52:
[...]

Aan iedere gradatie van kwaliteit hangt een prijskaartje. Is het nou echt nodig om een opmerking als deze te maken? Wees gelukkig met je Onkyo van een paar duizend Euro... bottomline doen ze hetzelfde: DVD's afspelen
volledig mee eens

zelfs zo al heb je een okyo van een paar duizend euro

hang er prut speakers aan en je hebt nog nix
beter een goedkope dvd speler kopen en wat meer aan versterker en speakers uitgeven voor een vet geluid

• guidooo

guidooo

Amd-64 ownage

doorgaans komen hier op GoT lui die een beetje handig zijn...

bouw je eigen sub
niet echt moeilijk en voor (relatief) weinig heb je gewoon een te gekke sound plus leuk om te doen

• guidooo

guidooo

Amd-64 ownage

elgringo schreef op 30 augustus 2002 @ 18:57:
[...]

waarom???

Ander voorbeeld en zijn audio-cd spelers van meer dan 1000 euro en zouden goed zijn. Men nemen de goedkoopste cdrom met diigtaal uit en je hebt exact dezelfde kwaliteit. (aleen zit deze in de pc...)

Die dvd speler zal wel minder functionalitiet hebben maar hij zal wel goed werken. Beeld maakt ook niet veel uit omdat waarschijnlijk toch geen projector aan komt te hangen en je dat op de tv toch niet ziet....
\

helaas moet ik zeggen dat er wel degelijk verschil zit in een audiospeler van een paar duizend euro en een gewoon cd-rommetje met digi-uit alleen ga je dat pas horen met een echt goede set

gewoon in het huis tuin en keuken gedoe is een goedkoop dvd-tje of cd-rom met digi-uit echt voldoende.

alles heeft een prijs dus ook goed geluid
alleen moet je het wel in verhouding zien

• ReseT
  • Niet online
Ik heb thuis een standalone sony dvd speler, daarachter kan een digitale coax uitgang erop. Mijn vraag is wat kan ik daarop aansluiten??.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Provision is onderdeel van het Turkse tv merk Vestel. Waar ook de RM2000 tv's en de Reflex tv's worden gemaakt. Goedkoop is het zeker maar de kwaliteit is heel erg matig.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
[...]

Je bedoeld dat ie bij je PA in de winkel staat :D :+

Verwijderd

Cutebritney schreef op 30 augustus 2002 @ 20:29:
[...]

Je bedoeld dat ie bij je PA in de winkel staat :D :+
klopt >:) :D ben ik toch verkoper :D :P

BTW reageer eens op ICQ britney want ik blijf iets zeggen maar krijg niks terug......... :? :P

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

guidooo schreef op 30 augustus 2002 @ 19:32:
[...]

\

helaas moet ik zeggen dat er wel degelijk verschil zit in een audiospeler van een paar duizend euro en een gewoon cd-rommetje met digi-uit alleen ga je dat pas horen met een echt goede set

gewoon in het huis tuin en keuken gedoe is een goedkoop dvd-tje of cd-rom met digi-uit echt voldoende.

alles heeft een prijs dus ook goed geluid
alleen moet je het wel in verhouding zien
Ten eerste ben je nodeloos offtopic bezig. Het is niet de vraag of iets duurders misschien beter klinkt. Ten tweede meld je hier iets subjectiefs en suggestiefs; je generaliseert iedereen op 1 persoon (jij) en zegt daarna dat alles wat duur is beter zal klinken (dan wat?). Bovendien is dat afhankelijk van smaak en kennis, want echt een overgroot deel wat bij me thuis komt vind m'n set best leuk klinken maar heeft geen idee waar je het over hebt als je zegt dat het allemaal high end hifi bende is etc. Dus vergeet je dat je zelf bij die 5% van de bevolking hoort die daar uberhaupt om geeft.
Ten slotte ga je er van uit dat een goedkope cd speler het digitale geluid slechter weer gaat geven dan een duurdere. Zolang je dus je versterker het D/A deel laat doen hoeft de cd speler alleen maar te lezen, daar kan, aangezien we het over digitaal hebben (keiharde 1-en en 0-en) weinig fout gaan. Meer kan er fout gaan bij het D/A deel en je versterker/speakers. Dus als een beetje zelfrespecterende audiofiel zijnde kun je beter je reacties iets nuanceren op de topicstarter, dacht je dat hij er op zat te verwachten dat je een Blokkerset van 250euro gaat vergelijken met jouw high end hifi master audio mega set? Nope. Ik ook niet btw, ondanks dat dat andere met ook interesseert.. het gaat immers ergens anders over :)

Kunnen we dan nu weer reageren met oog op de set in kwestie, wat deze kost en wat je voor die prijs voor alternatieven kan krijgen? Meldingen dat het wel kut moet zijn omdat het zo goedkoop is hoeven er wat mij betreft niet meer bij, tenzij je ook iets zinnigs erover te melden hebt (ik heb set A met B vergeleken en ik vond dat A blablabla.. etc.. beetje opbouwend dus :) ). Thx!
ReseT schreef op 30 augustus 2002 @ 20:24:
Ik heb thuis een standalone sony dvd speler, daarachter kan een digitale coax uitgang erop. Mijn vraag is wat kan ik daarop aansluiten??.
Te veel om op te noemen :)
Meld anders even wat je al hebt aan spullen erbij en wat je er van verwacht, wat je budget is en wat je andere wensen zijn :) Op het eerste gezicht kun je zeggen dat er een versterker met DD/DTS decoder achter kan, maar ja, misschien wil je ook nog wel speakers :D

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 09:20
Ren even naar de MM en koop de vestel 2216. Heerlijk ding, kan alles lezen en afspelen en heeft een ingebouwde 5.1 decoder(dus alleen boxen aansluiten en blazen maar) en dat allemaal voor 119 Euro. PERFECT.

Verwijderd

Qorne fijn he al die hoge en lage tonen die toch buiten jouw gehoorspectrum vallen zodat je ze toch niet kan horen
fijn voor jou dat je een onkyo hebt wees er blij mee
net zo blij als de verkoper die jou die onkyo verkocht :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Goldme schreef op 31 augustus 2002 @ 13:14:
Ren even naar de MM en koop de vestel 2216. Heerlijk ding, kan alles lezen en afspelen en heeft een ingebouwde 5.1 decoder(dus alleen boxen aansluiten en blazen maar) en dat allemaal voor 119 Euro. PERFECT.
Waarschijnlijk is dit dezelfde als die bij Blokker :P
We zijn er al achter dat Vestel == Provision.

Btw, ik heb ook nog een Provision DVD speler en die heeft een aantal merknamen gehad:
Deawoo
Vestel
Revoy
Lenco
... etc :) Zelfde spelers, ander merkje :)

Verwijderd

Als je nog student bent en je hebt nog niet zoveel geld te besteden is dit volgens mij goed genoeg voor jouw. Voor af en toe een dvdtje te kijken.

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden die provision van 129 euro gehaald bij de blokker, maar die gad zo'n slechte beeldkwaliteit dat ik hard terug gehold ben naar de blokker om m'n geld terug te halen... waar ze overigens niet moeilijk over deden!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Was die DVD2.0 zeker?
Die was idd niet zo geweldig (kleine dinkie), zat ook geen decoder in.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 09:20
nigelator schreef op 31 augustus 2002 @ 14:36:
[...]

Waarschijnlijk is dit dezelfde als die bij Blokker :P
We zijn er al achter dat Vestel == Provision.

Btw, ik heb ook nog een Provision DVD speler en die heeft een aantal merknamen gehad:
Deawoo
Vestel
Revoy
Lenco
... etc :) Zelfde spelers, ander merkje :)
nou, niet hetzelfde model in iedere geval. Die ik heb heeft namelijk een ingebouwde 5.1 decoder, dat heeft die provision dus niet(ik ben wezen kijken) en die provision die ze daar zonder set verkopen leest geen cd-rw, deze vestel wel.

Ik ben zeer blij met die vestel en raad het iedereen aan voor 119E

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Nah, kan die er voor zijn, die ik dus heb. Die heeft wel decoder en CDRW ondersteuning.
Of het is weer een andere, met dezelfde binnenkant, alleen andere software etc etc.. :)

Ik heb me erin verdiept en wat je dan tegekomst is ongelovelijk.. veel hetzelfde met ander naamkaartje, of andere software.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
een maat van me heeft deze set gekocht en ik zelf vond de set een beetje schel klinken en een matige/slechte mid-range weergave een set van een paar 1000 euro is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd en de rest is niet per se rommel. voor <1000 euro zijn ook goede setjes te koop die doen wat ze moeten doen.

een leuke set voor die prijs maar wil je echt een leuk setje kan je beter even door sparen en een losse verterker met dvd kopen . heb ik zelf gedaan en voor 700 euro heb ik een mooi systeem hier staan en . idd ieder nivo van kwaliteit heeft een prijskaartje. en zoals hier ook al een aantal keer is gezegd.

ga zelf ff luisteren in de winkel en bepaal dan wat je er zelf van vind en of je het wil kopen .

owja geen speelt geen svcd's af

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 15:43

veryip

Nikon D7000 + Glas

TJa.... heb een keer voor het bedrijf gewerkt wat die boel importeerde.... ze hadden een model met een dichte kast... zonder ook maar een enkel gleufje waard e warmte door weg kon... dus hadden ze best vaak oververhitte boel binnen.....

Maar TD bij dat bedrijf zei ...... je hebt een hoop voor weinig geld voor 2 a 3 jaar oid ..... weinig duurzaam maar wel heel leuk speelgoed voor weinig geld

Nikon D7000

Pagina: 1