Toon posts:

help me met en assimilatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment 2 macs G3 voor me staan die smeken om assimilatie. `het probleem is dat ik geen verstand heb van macs. Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten tijdens assimilatie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het denk ik al voor elkaar ik ben nu aan het test draaien, het ziet er verschrikelijk snel uit :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Beter! :)

Hmmm ik heb hier nog een Mac staan, hoe werkt dat?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

client downloaden en starten die hap, hahaha

post ff een benchmark aub

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Gewoon installer downloaden en dan op de desktop op "distributed client"(niet precies de naam, maar uit mijn hoofd weet ik het niet beter) dbblklikken na het downloaden hab je op de desktop 2 icons erbij 1 is de gecompresde file de ander moet je hebben.

Je krijgt nu een verkennerscherm met de read-me ini en exe file dbblklik exe -> je kunt je settings maken. Vervolgens nog ff in het menu system/opstarten alias van de FACELESS exe maken. afsluiten en klaar is klara.

je koetje draait nu hidden.

ik hoop dat ik het zo goed beschreven heb

[IDmode]
Dit is trouwens happy op FRAEK zijn PC >:)
[/IDmode]

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Das effe lekker, ben je heel effe weg en meteen maken bepaalde mensen misbruik van de situatie.....
(hmmmz en ze staan ook nog in je nek te hijgen als ik dit aan het schrijven ben)

[IDmode]
Fraek op z'n eigen PC
[\IDmode]

Nieuwe aanwinsten voor ons (piepkleine) subteam: 2 PC's (1 in zweden!!) en mogelijk binnenkort nog eens 5 (als ze al niet meedoen ondertussen :) )
!!!!!!!!!

JAAAAAA, JAAAAAA, JAAAAAA, WOEE WOEEE!!!!!

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Pagina: 1