Toon posts:

UT en S3kwaliteit textures met Geforce 4?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af en heb het ook gedaan, als je de speciale S3 textures van de 2e CD van Unreal Tournament gewoon over de "oude" heen plaatst worden die
dan ook gebruikt? of moet je hiervoor gewoon die kaart hebben?
S3 textures waren toch in Super (hi-res) kwaliteit?

Graag wat meer info

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou dit niet kunnen, de graphics van unreal T mogen ondertussen wel een update met al de huidige grafische monster pc-s

Verwijderd

nee lukt niet ik heb het ook wel eens gevraagd in verschillende forums

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:51:
de graphics van unreal T mogen ondertussen wel een update met al de huidige grafische monster pc-s
misschien komt er een unreal tournament 2 aan :9~?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28
Lukt dus wel....

Volgens mij is dit zelfs standaard met de nieuwste patch en OpenGL mode.

Verwijderd

Topicstarter
ok thanks, wie heeft ondertussen UT2003 al niet gespeeld?

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:58:
ok thanks, wie heeft ondertussen UT2003 al niet gespeeld?
ik kan het niet ;(

zou wel willen maar verder werkt m'n V5 nog super. ach over een halfjaar een andere video kaart... ati 9700 ofzo

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:44:
Ik vroeg me af en heb het ook gedaan, als je de speciale S3 textures van de 2e CD van Unreal Tournament gewoon over de "oude" heen plaatst worden die
dan ook gebruikt? of moet je hiervoor gewoon die kaart hebben?
S3 textures waren toch in Super (hi-res) kwaliteit?

Graag wat meer info
Je moet om die hi-res S3 textures van de 2de CD te kunnen gebruiken de OpenGL driver van Loki gebruiken. Die is sowieso wel aan te raden, want dat loopt een stuk sneller en ziet er een stuk mooier uit dan in Direct3D.
Hier kun je de OpenGL driver downloaden en staat er info over hoe je 'm moet installeren.
En dit is de directe download link naar die driver.

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

Voodoo_man schreef op 30 augustus 2002 @ 18:11:
[...]

ik kan het niet ;(

zou wel willen maar verder werkt m'n V5 nog super. ach over een halfjaar een andere video kaart... ati 9700 ofzo
maak je geen zorgen de final zal wel kunnen draaien met je voodoo 5

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:16
zandpaddo schreef op 30 augustus 2002 @ 17:55:
[...]

misschien komt er een unreal tournament 2 aan :9~?
Zo te zien ben je UT n00b? (NOFI)
Ik heb de eerste beta en de demo (is gewoon full version, is zeg maar een internal demo/beta voor Epic zelf) thus ook al, en die gameplay is FUCKED up. Totaal anders dan UT. UT is het beste spel ooit, UT2k3 is nix. Gameplay is een combo van UT en kweek vind ik, en veel met mij...

• Devil N
Ruuddie schreef op 30 augustus 2002 @ 18:24:
[...]

Ik heb de eerste beta en de demo (is gewoon full version, is zeg maar een internal demo/beta voor Epic zelf) thus ook al, en die gameplay is FUCKED up. Totaal anders dan UT. UT is het beste spel ooit, UT2k3 is nix. Gameplay is een combo van UT en kweek vind ik, en veel met mij...
Dus volgens jou had Epic gewoon hetzelfde spel moeten uitbrengen met wat mooiere graphics? Sorry, maar ik vind verandering wel zo gezond, en velen met mij. Ik was in 't begin ook wel wat onwennig met die build 927 van UT2003, maar na een tijdje had ik er wel degelijk lol in, ook al is het anders dan UT. Het is gewoon een nieuw spel, en dat was volgens mij ook de bedoeling.

Maareh, dit is wel erg offtopic, en past beter in Spielerij.

Verwijderd

Topicstarter
klopt UT2003 gaat RULEN! dit is maar een beta (dode players verwijnen raar etc etc)

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:16
Uuhm, als je UT PROFESSIONEEL gewend bentl, is UT2k3 véél te verschillend hoor!

BDW, ik heb het gevoel dat videokaart nix uitmaakt voor performance. Ik denk eerder dat de hd of de bandbreedte tussen CPU <-> Mem hem traag maakt.
Vriend van mij heeft namelijk een Dual MP 1900+ met 1 gig PC2100 CL2.5 ECC ram, en een GeForce4 Ti4200 en alles in RAID config door 2 RAID controllers. En ga me nu niet vertellen dat de sysspecs nóg hoger liggen :P
Thus mij lijkt daarom de hd of de verbinding tussen CPU en mem de bottleneck...

Verwijderd

Topicstarter
Devil N schreef op 30 augustus 2002 @ 18:20:
[...]

Je moet om die hi-res S3 textures van de 2de CD te kunnen gebruiken de OpenGL driver van Loki gebruiken. Die is sowieso wel aan te raden, want dat loopt een stuk sneller en ziet er een stuk mooier uit dan in Direct3D.
Hier kun je de OpenGL driver downloaden en staat er info over hoe je 'm moet installeren.
En dit is de directe download link naar die driver.
Bedankt Devil N !!!!!!!!!!!!

Het werkt en heb nu almost UT2003-like beeld ! Aanrader
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/boutermw/Shot0001.jpg

• Devil N
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 19:01:
[...]

Bedankt Devil N !!!!!!!!!!!!

Het werkt en heb nu almost UT2003-like beeld ! Aanrader
[afbeelding]
Check AS-Hispeed ook eens :)

• Devil N
Ruuddie schreef op 30 augustus 2002 @ 18:48:
Uuhm, als je UT PROFESSIONEEL gewend bentl, is UT2k3 véél te verschillend hoor!
Ja maar dan ga je dus leren UT2K3 PROFESSIONEEL te spelen. En als je dat niet aanstaat, dan moet je maar gewoon UT blijven spelen. Want zoals ik al zei, je kunt niet verwachten dat Epic gewoon UT in een nieuw jasje opnieuw uitbrengt. Dingen veranderen nou eenmaal, en je zult je daar aan moeten aanpassen. Dat zorgt ook juist voor de uitdaging. Anders is er ook niks aan. Althans, ik vind er niet veel aan om jarenlang alsmaar hetzelfde te blijven doen. Je basis skills kun je toepassen in UT2K3, maar de rest moet je gewoon opnieuw aanleren. En als je daar geen zin in hebt, dan ben je simpelweg LUI.

Verwijderd

Voodoo_man schreef op 30 augustus 2002 @ 18:11:
[...]

ik kan het niet ;(

het kan
ik draai em op mijn voodoo 4500
vraag niet hoe
op een voodoo 5 draait ie beter:
http://www.3dbase.ch/3dbase/artikel/ut20033dfxen.html

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 13:48

Tcq

Kan je die textures ergens downloaden of moet je daar die tweede cd voor hebben, want dan ga ik die ff kopen :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Tcq schreef op 30 augustus 2002 @ 20:50:
Kan je die textures ergens downloaden of moet je daar die tweede cd voor hebben, want dan ga ik die ff kopen :)
is niet te downen. het is ook best groot.
sjek de dynabyte, daar zal hij nog wel liggen voor weinig.

Verwijderd

Topicstarter
Check AS-Hispeed ook eens ???

Wat bedoel je daarmee?

• Devil N
Gewoon, bekijk die map eens. Ga naar Game->Start Practice Session en kies daar Assault als Game Type en als map AS-HiSpeed. Die map heeft ook mooie hi-res S3 textures.

Verwijderd

Ruuddie schreef op 30 augustus 2002 @ 18:24:
[...]

DAT was dus waar mark Rein voor waarschuwde, allemaal die mensen die een leak gaan beoordelen die 4 maanden oud is
als hardcore fan moet je toch weten dat epic pas een paar maanden geleden begonnen in met tweaken!?
wacht maar tot je ut2k3 officieel hebt, dan pas mag je zeggen dat je het niet leuk vind :Z

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:01
Damn, wat een boutbeeld heb je daar zeg!
* _JGC_ is het gewend op z'n echte S3 kaart met hardware S3TC en Metal :)
120fps op een Duron 900 met 512MB SDRAM en een Diamond Viper2 :)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:58
Ik vond UT gewoon het lekkerst spelen met men V5 icm met glide uiteraard, maarja micro-atx icm een v5 :)

anywayz die s3tc lopen geweldig met een ti4200 terwijl ik met mijn vorige pc's toch een behoorlijke framedrop had op bepaalde plekken (bv bij de redeemer in gothic)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1