Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
uhm met een paar pics zou het meesterlijk helpen denk ik want ik zie absoluut geen bomen laat staan het bos
.
Ik zou iig. niet zonder cooler gaan draaien, want dan fikt je cpu gewoon door.
Bedoel je soms dat je heatsink te breed is, en deze tegen de omliggende condensatoren aankomt
?
Bedoel je soms dat je heatsink te breed is, en deze tegen de omliggende condensatoren aankomt
Verwijderd
je vriend van je zus leeft nog in tijdperk van 486jes die dingen die de warmte nog kwijt konden zonder heatsink en fans.
je athlonxp is in minder dan een 1/10 van een seconde doorgefikt als je geen heatsinkmet fan erop doet.
verder zou een duidelijker verhaal wel makkelijker zijn
je athlonxp is in minder dan een 1/10 van een seconde doorgefikt als je geen heatsinkmet fan erop doet.
verder zou een duidelijker verhaal wel makkelijker zijn
Sorry dudes, ik heb geen webcam. Het gaat komt er gewoon op neer dat de koeler niet op het moederbord bevestigd kan worden. Doordat de klemmen <op de koeler> te hoge randen hebben.
Strax komt Zwahiel effe langs en anders bestel ik gewoon een Volcano 7.
iig thnx voor de reacties
Strax komt Zwahiel effe langs en anders bestel ik gewoon een Volcano 7.
iig thnx voor de reacties
tips voor New York
Verwijderd
Wat is er nou aan de hand?? Is de koeler niet goed of ligt het aan het moederbord?Calitomnication schreef op 30 augustus 2002 @ 17:31:
Ik heb een Coolermaster DP5-7H53F en een Asus A7V333 Moederbord...
Het probleem zit m dat de weerstandjes niet in de daarvoor bestemde "gaten" vallen op het sluitmechanisme van de Koeler op het Mobo...
Voor de mensen die door de bomen het bos niet meer zien, de sluitrand is enkele milimeters te hoog, misschien is enkele een groot woord.
Heeft iemand hier ervaring mee, ik ga hem niet zelf tweaken omdat hij net 2 uur uit de verpakking is dus de garantie is nog in volle gang..
Edit: De vriend van mijn zus verklaard dat ik de compu wel kan gebruiken en dat deze zelf wel uitspringt als hij te heet wordt. Ik vind dit geen goed idee. Is dit mogelijk als ik hem ga "onderklokken". Het betreft een AMD Athlon XP2100+ en die laat ik bij wijze van spreken op 1000+ draaien
Verwijderd
uhhh. kijk of ie wel bestemd is voor dat mobo + proc. breng em anders terug en haal een nieuwe.
Is geschikt, maar laat maar zitten, prob is zo ongeveer opgelost en het 2e prob. biedt zich al weer aan.Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 20:34:
uhhh. kijk of ie wel bestemd is voor dat mobo + proc. breng em anders terug en haal een nieuwe.
Heerlijk die computers
offtopic:
Deze mag op slot btw......
Deze mag op slot btw......
tips voor New York
Pagina: 1