Window Ontwerp

Pagina: 1
Acties:

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 10:31
Ik en een vriend gaan binnen kort (volgende week) aan een Case mod beginnen. Hij wordt gif groen, watergekoeld, Fanbus enzo en natuurlijk het wel bekende raampje. Alleen we weten nog niet wat we voor vorm het raam moet worden.
Daarom vraag ik jullie om een ontwerp van een strak raampje te posten. Dus geen simple vierkante raampjes enzo, maar gewoon een strakke vorm (dus ook geen logo's).

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ehm... no offence, maar dat is toch echt iets dat je zelf moet doen. Casemodding is het showen van je eigen creativiteit en... jawel.. kundigheid en doorzettingsvermogen. Casemodden staat vooral voor origineel zijn en met iets nieuws komen..

Dus verras ons ipv dat wij jou moeten verrassen.. ;)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Jep, je moet het zelf leuk vinden

iStockphoto

Verwijderd

DenniZ-X schreef op 30 augustus 2002 @ 17:19:
Ehm... no offence, maar dat is toch echt iets dat je zelf moet doen. Casemodding is het showen van je eigen creativiteit en... jawel.. kundigheid en doorzettingsvermogen. Casemodden staat vooral voor origineel zijn en met iets nieuws komen..

Dus verras ons ipv dat wij jou moeten verrassen.. ;)
_/-\o_

• Neobender
Dat weet ik, maar ik wil gewoon een stel strakke ontwerpen zien (als inspiratie :p)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
lees topics :P

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:41
nou vooruit dan, ik zit er over te denken om deze te gebruiken (zelfs lichtjes aangepast) :-)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tech9/temp.bmp
alles wat binnen de circel wit is word eruit gedremeld/gevijld

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Xhale schreef op 30 augustus 2002 @ 17:57:
nou vooruit dan, ik zit er over te denken om deze te gebruiken (zelfs lichtjes aangepast) :-)
[afbeelding]
alles wat binnen de circel wit is word eruit gedremeld/gevijld
is niet echt mijn stijl, maar als t lukt is t wel goed [qua dremelwerk dan]!

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Waarom een fanbus als je waterkoeling neemt? Die een of twee fans van je rad hoef je niet echt een fanbus voor te maken (als je enermax fans neemt).

Verwijderd

et pentagram :?

• Looki
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

dus ook geen logo's
RTFT(opic)

Alleen hoe ziet je kast eruit? merk + type?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Heb pasgeleden een met illustrator een paar ontwerpjes gemaakt... is eigenlijk voor een logo.. maar je kunt er ook leuke windows van maken...

Afbeeldingslocatie: http://www.digiboy.nl/got/supershapes.jpg

EPS files op aanvraag en copyright blijft van mij ;)

• Neobender
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 19:52:
Heb pasgeleden een met illustrator een paar ontwerpjes gemaakt... is eigenlijk voor een logo.. maar je kunt er ook leuke windows van maken...

[afbeelding]

EPS files op aanvraag en copyright blijft van mij ;)
Die zijn wel tof :9
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:36:
Waarom een fanbus als je waterkoeling neemt? Die een of twee fans van je rad hoef je niet echt een fanbus voor te maken (als je enermax fans neemt).
Voor de sier natuurlijk :7 En we doen 1 fan in de voorkant onderaan en 1 aan de bovenkant boven het waterresevoir :*) :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door Neobender op 30-08-2002 19:57 . Reden: typo's ]

Verwijderd

digiboy ik zou graag een paar van die symbols gebruiken bij mijn paintjob op mijn nieuwe case..
is that allright with u ?

Verwijderd

heh, ja ik zou er ook 1tje willen gebruike, mag ik??

• Kr3Kr
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:36:
-2 fans
-ccfls
-pomp
-fan voor HD's

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Vertel maar welke je wilt hebben, ik maak er dan fff een EPS van...

Kolom 1 t/m 4 , rij 1 t/m 14 dus als je bijvoorbeeld de "sherriff star" wilt hebben: symbol 2-5 of als je de "tribal ninja star" wilt hebben: symbol 3-9

Zet fff je e-mail adres erbij, dan weet ik waar ie heen moet ;)
En natuurlijk gaan jullie wel fff pix posten als de casemod klaar is he?

De EPS files kan je gebruiken om met photoshop, illustrator, corel draw, etc.. mooie prints van te maken... Als je ook over Autocad en een water/laser/plasma snijder beschikt dan kan je ze daar ook voor gebruiken...

Verwijderd

ik zou graag kolom 1 rij 10 willen gebruiken voor deze casemod : [rml][ CM] RaZoRbLaDe's CaseMod[/rml] en denkelijk mijn komende koffer-mod...mail adres: eagle_8825@hotmail.com

edit:

als fanguard ofzo :D

Verwijderd

je hebt meel!
Pagina: 1