Toon posts:

wazige dvdrom,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister een dvdrom gekocht, bij schrale matrix...ik zeg van jow mag ik die lite-on (16x48) van 59, hij ja is goed, rekenaf bla bla

maarja aangezien ik thuis mn dolby surround niet flex aan de praat kreeg, ging ik maares opzoek, en zag ik dat het een LG dvd rom was (wel 16x48)dus hebben ze een fout gemaakt bij de winkel,

maar wat blijkt het gaat om een BDR-8160B ik kan weinig tot niks aan info over deze dvdrom vinden, zelf op de LGE site niet :(
1)heb ik er voordeel aan datze me deze hebben gegeven of is de lite on beter?
2)wtf is dit voor een ding...
3)er zit een audio kabel bij, met aan 1kant 2 aansluitingen een gewone, zwarte van geluidskaart naar dvdrom, en aan 1 kant zit dan een klein wit dingetje met (3draadjes 4 pinntejes)

tot zo ver, alvast bedankt ;)

Verwijderd

weet je zeker dat het geen DRD-8160B is?

die bestaat namelijk wel

Verwijderd

Topicstarter
nej weetik zkr,in windows zegt hij t (autodetect@xp) en nero schreeuwt t ook.
en t staat natuurlijk op t boekje :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2002 17:26 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

en als je op de speler zelf kijkt ??

Verwijderd

Topicstarter
dvdrom LG meer niet (voorkant dan) kzal m es van onderen beloeren,

um op de onderkant staat ook GBR-8160B

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:04
Heb hier ook een LG dvd speler gehad, maar dat ding las maar moeilijk cd's. Heb nu een lite-on dvd speler, die speelt alles moeiteloos. Ik zou dus teruggaan en om die lite-on vragen. :)

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Verwijderd

pfff

van mijn freecom zat er ook een LG in de doos

ding doet het perfect, op alle gebieden, en hij leest zelfs cd's die men plextor brander niet leest

Verwijderd

Topicstarter
k, ik kijk wel ff, maar wel sneu, ik vraag om een lite on, en toen pakte hij de verkeerde, zeg ik dat,pakt ie als nog een ander... :? wazige lui...
maareu dat geluidskabeltje :? hoe zit dat ?

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03 09:05
Dolby surround/Digital heeft niks met die audiokabel te maken, ligt eerder aan de instellingen van de geluidskaart. De kaart moet wel een Dolby Digital decoder aan boord hebben, of een coaxiale/optische uitgang die in staat is het digitale signaal door te sturen naar een versterker die DD/DTS ondersteund
Pagina: 1