Toon posts:

Met spoed DTLA-307030 IBM HD gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom Heeft een compaq pc, met de boven genoemde HD echter na een nachtje draaien is de hd gecrashed en volgens compaq zelf is de interface kapot. Omdat me oom de HD vol had met belangrijke info, zoek hij dezelfde hd om de interface van te lenen. Heeft iemand zon HD of een andere oplossing meld het ff. Daarnaast betaald me oom gewoon de nieuweprijs voor de HD mocht je hem kwijt willen.

Verwijderd

Topicstarter
die worden neit meer gemaakt schijnt dus pricewatch zal niets opleveren

Verwijderd

ik heb zo'n IBM-DTLA-307030 maar die wil ik liever niet kwijt! ik weet alleen niet of je oom blij is met de nieuwprijs van mijn schijf, want die was 699 gulden!!

alleen vraag ik me af hoe je die interface wilt 'lenen' ... schroef je dat los ofzo :?
heb je dat interface verhaal ook bij IBM gechecked? compaq kan wel zoveel zeggen, maar die zetten die dingen alleen maar in elkaar he, die bouwen zelf die schijf niet

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:35

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bij IBM zit ie zelfs met een stekkertje vast, hoef je alleen te schroeven, niet te solderen ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

nigelator schreef op 30 augustus 2002 @ 18:48:
Bij IBM zit ie zelfs met een stekkertje vast, hoef je alleen te schroeven, niet te solderen ;)
aha... dan is de kan klein dat je inderdaad wat sloopt! want dat solderen op die kleine sporen en dingetjes is altijd maar een link karwei

als ik jou en je oom echt een plezier kan doen met die schijf, dan mag je hem wel van me kopen hoor!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03 20:08
de interface kan je zo overzetten meestal.
maar weet je zeker dat het de interface is? 9 van de 10 keer is het gewoon de schijf. zeker met ibm's.
sluit hem eens aan en luister of hij geen rare geluiden maakt.

> Robin Vreuls >je kan nu al voorspellen dat v&a niks gaat opleveren, dus kom daar dan ook niet mee. wie kijkt er nou vaak bij gevraagd? alleen als je iets kwijt wil!

Verwijderd

sharkzor schreef op 30 augustus 2002 @ 18:52:

> Robin Vreuls >je kan nu al voorspellen dat v&a niks gaat opleveren, dus kom daar dan ook niet mee. wie kijkt er nou vaak bij gevraagd? alleen als je iets kwijt wil!
uhm... hij kan daar toch VRAGEN wie er zo'n schijf heeft |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:53:
[...]

uhm... hij kan daar toch VRAGEN wie er zo'n schijf heeft |:(
precies :)

tis dat ik niet zo`n drive voor de topicstarter heb anders had die hem voor mijn aankoops prijs mogen kopen ( als die data er af is heb die nog een lief schijfje )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 19:00:
[...]

precies :)

tis dat ik niet zo`n drive voor de topicstarter heb anders had die hem voor mijn aankoops prijs mogen kopen ( als die data er af is heb die nog een lief schijfje )
precies! daarom zei ik hierboven al dat de aankoopsprijs van mijn DTLA-307030 699 gulden was! heb de bon ook nog wel ergens
had dat ding meteen gekocht omdat het de eerste ata100 schijf was en ik ook meteen een ata100 plank kocht :)

als je wat wilt hebben (voordat anderen het hebben) moet je er gewoon fikse knaken voor neertellen! hij mag mijne kopen... prijs komen we wel uit :)

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 12:42

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik heb nog een 30 GB DTLA 307030 liggen, die kan je wel overnemen voor 150 euro.

Ik heb het net even gecontroleerd en idd is het exact die schijf komt uit Jun-2000 en doet al meer dan een jaar braaf dienst als windows schijf. DTLA 307039 is confirmed op de schijf.

Contact me maar via msn delorean7@hotmail.com

Verwijderd

Ben ik nou achterlijk, of is de DTLA-307030 gewoon een schijfje van 30.7GB uit de 75GXP serie?

In dat geval vind ik die prijs van 150 euro en 699 gulden namelijk nogal... nou ja, no f*cking way dus! :)

http://www.space-promotion.nl/ -- op voorraad, e.100,-

En als-ie in mijn systeem had gezeten, had je 'm voor nog minder mogen hebben. Maar helaas denk ik niet dat mijn zus het zal waarderen als ze over twee weken thuiskomt van vakantie en het zonder HD moet stellen... :)

/edit

En op Vraag & Aanbod staat-ie ook...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
't is al eerder gezegd, maar dit is duidelijk V&A.. Hier is GoT niet voor bedoeld..

Dus plaats gewoon wat advertenties, en dan hoop ik dat je een beetje geluk hebt..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.