Hoi,
Ik heb een MySQL DB met daarin een paar honderd ftp accounts.
Nu zijn sommige van deze accounts niet meer juist en dat wil ik ff checken.
Dus ik dacht ik maak een mooi php script.
Ik had het volgende gemaakt.
Dat wil dus niet helemaal, want als er foute login gegevens tussen zitten dan stopt het script er mee....
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet gebeurd?
Het draait op mijn server dus ik kan zelf alles qua php instellen wat ik wil.
Ik heb een MySQL DB met daarin een paar honderd ftp accounts.
Nu zijn sommige van deze accounts niet meer juist en dat wil ik ff checken.
Dus ik dacht ik maak een mooi php script.
Ik had het volgende gemaakt.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| <?php $dbcnx = mysql_connect("localhost","wido","*****"); mysql_select_db("duck"); $result = mysql_query("SELECT id, domain, usr, pass FROM accounts"); while ( $row = mysql_fetch_array($result) ) { $domain = "ftp."; $id = $row["id"]; $domain .= $row["domain"]; $usr = $row["usr"]; $pass = $row["pass"]; $conn_id = ftp_connect($domain); $login_result = ftp_login($conn_id, $usr, $pass); $ids = $id + 1; if ((!$conn_id) || (!$login_result)) { mysql_query("DELETE FROM accounts WHERE id='$id'"); } ftp_close($conn_id); } ?> |
Dat wil dus niet helemaal, want als er foute login gegevens tussen zitten dan stopt het script er mee....
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet gebeurd?
Het draait op mijn server dus ik kan zelf alles qua php instellen wat ik wil.
Ik ga nu ff de time-out langer zetten.Warning: php_network_getaddresses: gethostbyname failed in C:\server\www\duck.ath.cx\ftp.php on line 18
Warning: ftp_login() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\server\www\duck.ath.cx\ftp.php on line 21
Warning: ftp_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\server\www\duck.ath.cx\ftp.php on line 29
Warning: php_network_getaddresses: gethostbyname failed in C:\server\www\duck.ath.cx\ftp.php on line 18
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\server\www\duck.ath.cx\ftp.php on line 18