Toon posts:

Tv out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag films kijken op tv.
Maar ik wil geen nieuwe videokaart gaan kopen.
Is er nog een andere manier om de computer op de tv aan te sluiten????????

Alvast bedankt.

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Nee :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Ja, capture kaart

Verwijderd

ja dat kan gewoon door een televiewer van trust bijvoorbeeld
zie www.tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=8665

Verwijderd

Als het geen dvd'tjes zijn dan kan je in zo'n koopjeskrant voor rond de 150 piek een CDI-Speler kopern (Let er wel op dat er een cartridge bij zit).

Ik kocht zo'n ding en ben er wel happy mee

Verwijderd

er zijn gewoon converters die het signaal van je video kaart om kunne zetten naar cai of scart signaal geen probleem

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:22
Ik heb nog een TNT 2 in de aanbieding.
Heb je belangstelling mail dan effe naar a.feenstra15@chello.nl

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 16:40 schreef cable het volgende:
ja dat kan gewoon door een televiewer van trust bijvoorbeeld[/quote]de kwaliteit van zo'n converter is belabberd, hij moet n.l. het VGA signaal omzetten. dit geeft veel minder kwaliteit beeld dan een TV-out (die rechtstreeks een goed signaal afgeeft zonder extra conversie)

zo'n televiewer is geloof ik niet geschikt voor films kijken.

* Aaargh! denkt: G400 DH

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een nieuwe videoplank kost tegenwoordig amper wat met tv-out, als je nou ff w8 tot de hcc, dan kan je een Viper II ofzow halen

Verwijderd

Goedkoopste oplossing is een supergoedkope kaart met tv-out kopen, bv Jaton 3D met TV-out voor 75 piek bij www.rodo.nl, en die als 2e kaart bijprikken (alleen voor de TV-out). Wat heb je nu voor een kaart dat je geen nieuwe wilt trouwens? Ruil die kaart in en koop voor 359 piek gewoon een GeForce 2 MX met TV-out zoals ik, dan ben je van alle zorgen af (en iets lichter in je portemonnee :-))

Verwijderd

Hoe is de kwaliteit van zo'n TV out,ik heb zelf een Diamond V550 met TV out maar de kwaliteit valt behoorlijk tegen,zwartwit en een klein beeld.
Pagina: 1