T39 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Ik ga binnen nu en twee weken een abbo aanschaffen, en dan gaat m'n 3310 ook maar meteen de deur uit. Het word tijd voor iets nieuws/nieuwers.
De kandidaten zijn:
T39
T65
6310
6510
8310
CMD-Z7

Ik heb met alle telefoons behalve de T39 al eens een poosje zitten friemelen, en ik moet zeggen dat ze eigenlijk geen van allen voor elkaar onderdoen. Ik wil alleen graag IR op de foon hebben, omdat ik 'm in de toekomst ga gebruiken icm een laptop. De CMD-Z7 is dus een laatste optie.
De 6510 en de 8310 zijn me eigenlijk te duur, en hebben een overkill aan opties die ik niet nodig heb, dus waarom zou ik het geld ervoor uitgeven. Dan blijven de T39, de T65 en de 6310 nog over.
De 6310 is nogal groot, dus die is vrij moeilijk in een broekzak te schuiven (heb nu dus een 3310 en die vind ik soms ook lastig).
De T65 vind ik niet zo mooi, plus dat ie bij mijn weten geen IR heeft.
Dus de T39 staat eigenlijk op het verlanglijstje. Nu heb ik alleen van horen zeggen dat die, als je er een fatsoenlijk aantal nummers in gooit, en wat smsjes opslaat, heel traag word.
Derhalve: T39 ervaringen gevraagd :)

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2025
T39 is een top ding, maar inderdaad wat traag. en ik denk ook nog steeds die overkill aan opties, maar het is daarentegen wel de goedkoopste telefoon die je in je lijstje hebt staan, dus die overkill maakt niet zo veel uit zou ik denken.

Mocht je nog meer willen weten, vraag gerust...

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

MaDLiVe

.-Observer-.

Daarbij vind ik hetzelf een mooie elegante telefoon. Toch ben ik voor de siemens s45 gegaan toedertijd.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

T39 was mijn een na laatste telefoon. Moet zeggen dat het een heel fijn telefoon was. Mooi met afgewerkt klepje. Alleen zoals je zei is ie best wel traag. Dat was eigenlijk het enigste wat ik kon opmerken dat negatief was. Helaas was ik em in de kledingwinkel "WE" vergeten! :'(

• bart1234
Wat is traag? Mijn 3310 vliegt door de menu's en door de telefoonlijst (ik heb alle 85 nummers vol). Nja ok, je kunt zien dat ie even moet denken voor ie bij het volgende nummer is, maar dat is echt maar een fractie van een seconde. Over de T39 heb ik gehoord dat ie echt gewoon traag als dikke stront door een.... nja je weet wel ;) is :) Dat ie bijvoorbeeld nog een heel eind door scrollt als je er een leuke waslijst in hebt staan. En dat bij het ophangen als er niet opgenomen word bijvoorbeeld, er gewoon twee, drie keer overgaan overheen gaat voor hij ook daadwerkelijk de 'verbinding' verbreekt.
Om de looks en de opties zou ik graag voor de T39 willen gaan, maar als hij echt zo traag is als ik gehoord heb dan toch maar de 6310.
De grote vraag is dus eigenlijk: welke is sneller: de 3310 of de T39? De 6310 is even snel/sneller iig :)

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2025
De T39m is zeker trager dan de 3310, maar dat verhaal van jou hier net is wel weer een beetje overdreven...

Er is zeer goed mee te werken, maar bij bijvoorbeeld sms-en, wil de telefoon nog wel eens 10 tekens achterlopen op mij, maar dan ben ik ook best snel aant typen en staat T9 ook gewoon aan. Verder is tie eigenlijk alleen aanmerkelijk traag in het menu waar je de gesprekstijd en zo moet bekijken. In de andere menu's is het gewoon een kwestie van wennen denk ik. Maar hij is zeker trager dan een 3310, en ook zeker trager dan een T68i, die ikzelf inmiddels als opvolger heb aangeschaft.

Maar de T39m blijft een aanrader, omdat je een telefoon met bijna alle mogelijke functies krijgt voor de prijs van een low-budget-model.....

• bart1234
Sja, de T68i is erg leuk, maar ook erg duur. Te duur voor mij helaas ;(

SMS-en doe ik bijna nooit, en als ik het doe ben ik altijd aan het zoeken naar de letters, dus achterlopen op mij zal ie niet doen.
Zolang er maar geen merkbare, storende vertraging in alles zit, vind ik het prima. Mijn 3310 heeft ook wel wat vertraging in de telefoonlijst bijv. maar dat is nog niet storend.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Die vertragingen zouden opgelost zijn in de nieuwere software versies van de T39, of dat klopt weet ik niet, maar mijn volgende telefoon wordt ws een T39 (of een opvolger ervan)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• bart1234
Duracell schreef op 31 augustus 2002 @ 21:36:
Die vertragingen zouden opgelost zijn in de nieuwere software versies van de T39, of dat klopt weet ik niet, maar mijn volgende telefoon wordt ws een T39 (of een opvolger ervan)
Nah ik ben er ook wel uit denk ik... 't word gewoon de T39. Ik heb zo'n gevoel dat ik daar geen spijt van ga krijgen :)

('t forum is wel lekker brak vandaag trouwens :?)
Pagina: 1