[tv-out] Hoe te enablen op Speedstar A70?

Pagina: 1
Acties:

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Topicstarter
Ik heb nog een Diamond Speedstar A70 in een systeem hangen waar een TV-out op zit maar helaas kan ik nergens in de software van de kaart (versie 208) als mijn os ('98) een tv-out instellingspagina vinden :(

Na uren spitten op internet ben ik nog steeds geen steek verder: Geen nieuwe drivers te vinden, geen uitleg te vinden over hoe de tv-out aan de praat te krijgen is.

Hier op GoT las ik wel in een topic het hoopvolle bericht dat iemand het prima aan de praat had, maar hoe hij dat gedaan had heeft mijnheer er niet bij gezet.

Iemand die mij kan helpen?

Download my music on SoundCloud

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dominicbout schreef op 30 augustus 2002 @ 16:18:
Ik heb nog een Diamond Speedstar A70 in een systeem hangen waar een TV-out op zit maar helaas kan ik nergens in de software van de kaart (versie 208) als mijn os ('98) een tv-out instellingspagina vinden :(

Na uren spitten op internet ben ik nog steeds geen steek verder: Geen nieuwe drivers te vinden, geen uitleg te vinden over hoe de tv-out aan de praat te krijgen is.

Hier op GoT las ik wel in een topic het hoopvolle bericht dat iemand het prima aan de praat had, maar hoe hij dat gedaan had heeft mijnheer er niet bij gezet.

Iemand die mij kan helpen?
Probeer tv-tool... (zit bij dergelijke kaartjes inderdaad geen standaard optie in beelschermopties)

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26

Rashann

Zoek de hond...

Die staat (althans bij die van mijn vader) gewoon standaard aan. S-Video kabeltje erin, resolutie op 800*600 of kleiner en de TV heeft beeld (kopie vd monitor).

Dat van die resolutie weet ik niet meer 100%, 1024 kan misschien ook nog, maar dat is wel de factor die nu waarschijnlijk ervoor zorgt dat je geen TV-Out hebt.

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Mischien heb je hier wat aan.
Suc.
http://www.hastec.nl/support/speedstar_a70.htm

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
TVTool werkt iig niet..

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Ok het werkt nu.

oplossing:

Gebruik niet het convertertje dat erbij zit, gewoon een svideo standaardkabel gebruiken. Als je die eenmaal hebt aangesloten verschijnt onder 'geavanceerd' het tabblad 'tv-out'.

Pagina: 1