Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort de spypen digitale camera. En nou wilde ik weten of er nog mensen zijn die van deze camera een aantal plaatjes hebben. En hoe de kwaliteit van deze camera is?

Verwijderd

Ik heb helaas geen foto's maar de kwaliteit is niet echt wel leuk voor wat kleine dingetjes maar niet voor 1337 photoshoot's 8)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:47
Leuk voor kliene luciferdoosjes fotos, enzo, en voor de grap, echt mooi kan je het niet noemen,maar daar is de prijs ook niet naar.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
een beetje webcam maakt mooiere plaatjes in prencipe.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg hem er bij de computer idee als welkomsgeschenk bij. dan mag je er ook niet veel vragen of wel dan??

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 15:54:
Ik krijg hem er bij de computer idee als welkomsgeschenk bij. dan mag je er ook niet veel vragen of wel dan??
eh..ok? :?

Verwijderd

Topicstarter
Maar iemand nog wat specificaties misschien???

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 15:54:
een ICT student die een abonnement neemt op de Computer Idee?
tja...'t is weer eens wat anders... :P

die camera is leuk als gadget en om foto's te maken voor op internet...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Je moet toch wat te lezen hebben he in de trein 8)7

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:19:
Maar iemand nog wat specificaties misschien???
www.spypen.info

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Spypen is gewoon vette ripoff. De foto's die zo'n ding schiet kan je net gebruiken als thumbnails. Ik verbaas me hoeveel mensen zich aangetrokken voelen tot zo'n shit ding. De directeur van de basisschool waar ik stage liep is er ook voor gevallen en dat ding licht nu weg te stoffen in z'n bureau la.
Spy is echt is voor de echte computer n00b

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:29:
Je moet toch wat te lezen hebben he in de trein 8)7
Doe je er dan wel een kaft om met daarop "Delphi 3" of "PHP", dan lijk je intelligenter.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1