Toon posts:

DynDNS update niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nou niet precies in welk categorie het hoort, maar zet het hier maar ff neer.

Ik heb een domein van dyndns.org en hem pas geupdated. Overal waar ik controleer staat de nieuwe ip in (ook op mun server). De enige plek waar ik maar niet de nieuwe ip krijg is de pc waar ik achter zit. Rebooten tijdje w88 enz. niks werkt. Ik draai win98 en heb dit probleem nog nooit eerder gehad terwel ik vaker de dns heb geupdated. Heb alle internet bestanden en geschiedenis verwijderd.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Volgens mij ben ik gewoon gigantisch dom bezig en vergeet ik iets. Zoveel weet ik er ook niet af dus plaats ut hier ff.

Verwijderd

Wachten tot je provider het DNS update. Want jouw provider moet ook de DNS aanpassen. :)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
en dat duurt tussen de 1 dag en de 7 dagen ofzo :/

Verwijderd

Topicstarter
kijk bij de server (router) van mij is het ip wel geupdated. maar op deze pc niet. Ik weet vrij wel zeker dat het een software matig probleem is. iemand een idee hoe je alle dns adressen update in een dos prompt ofzo?????

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
ipconfig /renew maar volgens mij niet op een win9x bak

Verwijderd

Topicstarter
:( het probleem lag niet aan mijn pc, maar aan mijn server. Ik heb waarschijnlijk wat geklood dat ervoor zorgt dat voor de clients de ip niet veranderd.
Mun server draait op Clarkconnect 1.0 (RedHat 7.2) en heb waarschijnlijk iets gedaan met commando host.

Dont blame me ;)

Edit:
Dat betekent niet dat het probleem is opgelosd mensen!

• Bender
de DNS server van je ISP moet geupdate worden,
dat is het probleem :)

Verwijderd

Triloxigen schreef op 30 augustus 2002 @ 16:43:
de DNS server van je ISP moet geupdate worden,
dat is het probleem :)
Dat zei ik dus al gelijk :)

• Bender
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:14:
[...]

Dat zei ik dus al gelijk :)
klopt, maar hij begreep het volgens mij alleen niet :)
Pagina: 1