Toon posts:

Digital Audio - DataPlay wie heeft er al ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello gadgeteers, ik kwam onlangs op de site van New York Times een artikel tegen over de DataPlay schijfjes, een nieuw (?) formaat digitale geluidsdrager waar 500 MB op past en zo groot is als een kwart minidisc. Op de site ook een leuk plaatje van een CD met daarnaast een DataPlay schijfje. iRiver heeft kennelijk al players (iDP-100) er voor op de markt, ik had er echter nog niet eerder van gehoord en vraag mij af of er hier soms al gadget freaks rondzwerven die er ervaring mee hebben? Voordeel lijkt mij in ieder geval dat het ultra-portable is.

http://www.nytimes.com/20...logy/circuits/29RECO.html

Verwijderd

Typ voor de lol eens 'dataplay' in de search. Dataplay is iig nog niet verkrijgbaar in Nederland voor zo ver ik weet, en heeel duur.

Dit topic ging over die Iriver
iRiver iDP-100 DataPlay

/edit
Oh, wel in nederland verkrijgbaar :(
maar wel heel duur!! O-)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
check www.mp3cdspeler.nl daar kost die iriver 479 euro en die dingen 10 euro per stuk

ik zeg 1 ding weet waar je aan begint

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
En het leuke van die dataplay discs is dat ze NIET herschijfbaar zijn. 1 discje kost nu 10euro. Ook de prijs van die spelers is veels te hoog, daar heb je een mooie 10GB iPod voor, als je het mij vraagt is dataplay gedoemd te mislukken. Ze zijn simpelweg te laat en te duur. Alleen als de prijzen met meer dan de helft zakken zou het een interessante optie worden, maar daar twijfel ik sterk aan.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
gfo schreef op 30 augustus 2002 @ 18:00:
check www.mp3cdspeler.nl daar kost die iriver 479 euro en die dingen 10 euro per stuk

ik zeg 1 ding weet waar je aan begint
439,- euro, naja blijft veel geld ;)