[Win98] IE opent 4 keer bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 11:51
Aangezien ik qua computers een vrij leek ben, heb ik gehoord dat ik het misschien
hier kon proberen.
Probleem: elke keer als ik mijn computer opstart (win98) wordt automatisch 4x internet explorer opgestart en dit is vrij irritant omdat ik die allemaal moet afsluiten alvorens ik kan beginnen.

Wat is dit? en belangrijker, hoe kan ik dit oplossen
bvd

Verwijderd

Ga eens kijken in Start > Programma's > Opstarten... Waarschijnlijk dat daar het probleem staat...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

anders kun je nog naar "start -> uitvoeren" "msconfig" doen en daar valt ook uit te vinken wat je niet wilt laten opstarten (zoals die 4 IE's in jouw geval ;))

Verwijderd

Maak je gebruik van programma's die op auto update staan? Deze zal ik dan maar van auto update afhalen.
Je kunt proberen zonealarm te installeren, zodra een programma wil inbellen "hoort" zonealarm te melden welk programmatje dit is. Hieraan zou je dus kunnen zien waar je jou zoek tocht moet beginnen.

Een bekende in Norton Antivirus. Hier wil auto update wel eens aanstaan.

Verwijderd

Maybe gewoon spyware of iets dergelijks ? anders ff na www.download.com en dan op Ad-aware zoeken ff downloaden laten scannen bestanden die gevonden zijn ff deleten klaar is kees :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2002 17:38 . Reden: Spelfout ! ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titel duidelijker gemaakt :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 11:51
Ik heb dus in msconfig enkele IE kunnen vinden, en deze allemaal afgezet, nu starten er ipv 4 nog maar 1 op, het is een begin, maar nog steeds niet helemaal!
Pagina: 1