tremble and despair for i am power!
Verwijderd
Hbe je met een tweak dat netwerk icoontje van je desktop geramd (ga er maar vanuit dat het je desktop is waar dat ding mist)?
Staat ie ook niet in gewoon winexplorer?
doe anders een search op je pc naam van die ander...
Staat ie ook niet in gewoon winexplorer?
doe anders een search op je pc naam van die ander...
Verwijderd
als het icoontje er al niet staat klopt er al iets niet instaleer hem maar eens opniew gewoon alles uit netwerk gooien en opnieuw opstarten
Ik sluit me aan met het bovenstaande. Ook nuttig: zorg ervoor dat de adapter goed herkend is (DevMan checken;) ), dat in ieder geval TCP/IP en NetBEUI geinstalleerd zijn, dat file&printer sharing voor MS networks aanstaat...
Oh, en zodra je het icoontje te pakken hebt (in ergste geval: format c: en herinstalleren die Win98SE>:) ) niet vergeten een IP adres te geven dat op hetzelfde subnet zit als de WinME bak). Dan moet het wel lukken...
Oh, en zodra je het icoontje te pakken hebt (in ergste geval: format c: en herinstalleren die Win98SE>:) ) niet vergeten een IP adres te geven dat op hetzelfde subnet zit als de WinME bak). Dan moet het wel lukken...
Oslik blyat! Oslik!
Ik gebruik nu nog wel gewoon Windows Commander, is voor het moment goed. Het netwerk doet het ook perfect dus moeten ze maar niet zo zeuren.
Rush
Rush
tremble and despair for i am power!