[DPC]Tech posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Waarom worden posts in Dutch Power Cows forum eigenlijk meegeteld als tech posts?

Naar mijn mening is het een tweede HK, maar dan met een wat hoger niveau en een vast onderwerp. Voor een nieuwe gebruiker is het gewoon snel wat tech posts scoren op het forum om je HK-access te halen.

Ik zou er persoonlijk, ook al post ik er redelijk veel, geen problemen mee hebben als ook DPC-posts als non-tech posts worden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Je moet ook nog eens een flinke tijd een account hebben voordat je HK access hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

straks raak ik mijn HK nog kwijt! :P ik heb nauwelijks non-DPC posts joh :D

maar effe serieus, ik zit dus zo'n beetje enkel in /5 en ik ben nog geen hinderlijke nieuwe users tegen gekomen die enkel }:O kwamen zeggen om zonodig in de HK te komen.. dus ik weet niet echt waar je je druk om maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 16:34
kweenie, persoonlijk heb ik er überhaupt niet aan gedacht om in DPC te posten voordat ik HK access had, dus weet niet of dat opgaat.

K vind al die distributed shit sowieso dikke onzin, maar dat terzijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techposts zijn niet het belangrijkste onderdeel van hk acces; dat is het aantal dagen sinds registreren: vanwege het langer maken van die termijn onderdrukken we logischerwijs ook het Techscoren :)

Mocht men toch structureel techscoren om HK access zal dat zeker leiden tot een nog langere access tot de HK. Waardoor het accent dus op de tijd komt te liggen en niet op de techposts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Azrael schreef op 30 augustus 2002 @ 14:42:
kweenie, persoonlijk heb ik er überhaupt niet aan gedacht om in DPC te posten voordat ik HK access had, dus weet niet of dat opgaat.

K vind al die distributed shit sowieso dikke onzin, maar dat terzijde :P
Ja, ik besefte ook pas toen ik eenmaal HK-access had dat ik dat eigenlijk te danken had aan het 'onzin-posten' in DPC.

offtopic:
ga je mond eens spoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 30 augustus 2002 @ 14:38:
Waarom worden posts in Dutch Power Cows forum eigenlijk meegeteld als tech posts?

Naar mijn mening is het een tweede HK, maar dan met een wat hoger niveau en een vast onderwerp. Voor een nieuwe gebruiker is het gewoon snel wat tech posts scoren op het forum om je HK-access te halen.

Ik zou er persoonlijk, ook al post ik er redelijk veel, geen problemen mee hebben als ook DPC-posts als non-tech posts worden gezien.
zullen we het maar niet over SP hebben...dat heeft ook nagenoeg geen tech-gehalte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 14:47:
[...]

zullen we het maar niet over SP hebben...dat heeft ook nagenoeg geen tech-gehalte...
Helemaal mee eens, veel users komen dikwijls niet verder dan 'wauw, cool spel' of 'zuig-spel' reacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
* M@NIC agrees with MREn en NG.
Maar die discussie is al héél vaak langs gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor betreffende het oplossen van problemen met games is SP wel tech.
Helaas mag ik SP niet in 2en opdelen een GC en een SW gedeelte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Gelukkig gelden die 2 maanden ook als je aan je posts komt door veel in SP te lullen.. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dude jij hebt humor DPC = HK :D damn ... echt h-u-m-o-r :D :D :D

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

DPC heeft een vrij vast publiek. En hoewel je over het nut van een dergelijk project kan twisten: er zijn meer dan genoeg mensen die er geweldig veel plezier in hebben. Neuh, van mij hoeven die techposts er niet af.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 15:13:
Voor betreffende het oplossen van problemen met games is SP wel tech.
Helaas 'mag' ik SP niet in 2en opdelen een GC en een SW gedeelte ;)
Waarom mag dat niet? Ik vind het eigenlijk wel een goed idee (niet dat het wat uitmaakt wat ik vind :P).
Jotti schreef op 31 augustus 2002 @ 12:35:
DPC heeft een vrij vast publiek. En hoewel je over het nut van een dergelijk project kan twisten: er zijn meer dan genoeg mensen die er geweldig veel plezier in hebben. Neuh, van mij hoeven die techposts er niet af.
Ik zie daarin geen reden op DPC posts als tech-posts te laten staan.

Maar het maakt mij verder niet zo veel uit. Flikker voor mijn part die hele HK weg, moddereen gigantisch streng (want er zijn gewoon teveel users die schijt aan alles hebben, komt gedeeltelijk door losse GC-fora). Ok GoT is groot forum, maar sommige users gedragen zich gewoon te vrij... Er wordt gewoon extreem veel posts gescoord om het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 08:18

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

O jee. Dan gaan er bij mij ook 2 post af omdat ik blij was een mijlpaaltje te halen. :+

Alle gekheid op een stokje: Ze zijn daar mans/vrouws genoeg om iemand die het te gek maakt te waarschuwen.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een gezanik toch altijd rond die techposts, wat maakt het nou uit of je er 500 of 5000 hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Niets, dat is het probleem dus ook niet.

Het gaat erom dat er mensen zijn die hier dus eigenlijk niets te zoeken hebben. Sommige mensen maakt het namelijk wèl uit hoeveel posts ze hebben => slechte posts... (en daar moet je daar weer langs lezen...)
Pagina: 1