Draadloze optische Medion muis bij Aldi

Pagina: 1
Acties:
  • 1.377 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:54
De Aldi heeft vanaf volgende week een draadloze & optische muis van Medion in de aanbieding. Zou het wat zijn? De laptop bevalt me prima...

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/medionmuis.jpg

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 09:12
zoiets moet je proberen om te kijken anders ga even naar review googlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 17:30

S1W

Ziet er wel nice uit, jammer dat erg geen toetsenbord bij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Nog een linkje naar de Aldi site:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_36/OFF06.HTM

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61653

ziet er hetzelfde uit als m'n trust ami 250S.
Afbeeldingslocatie: http://194.151.197.228/_images/products/normal/12328-1.gif
Die bevalt me prima, nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153

Voor mij geen 5-knops muizen. Als ik iets irritant vindt, dan is het dat je tijdens het werken met de muis die rotknoppen aan de zijkanten per ongeluk indrukt. ZWAAR IRRTANT. Niet kopen dus. Koop dan een optische wireless muis met maar 2 knoppen en een wheelmouse. Stukken beter.

Vergeet ook niet dat je geregeld de batterijen moet vervangen want die optische wireless muizen vreten stroom, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Ik hoop dat logitech met zoiets komt (met zo`n oplader dus :D ) en dan een toetsenbord erbij = mij blij *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Ik heb dezelfde maar dan onder de naam Typhoon, werkt perfect vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:16:
Voor mij geen 5-knops muizen. Als ik iets irritant vindt, dan is het dat je tijdens het werken met de muis die rotknoppen aan de zijkanten per ongeluk indrukt. ZWAAR IRRTANT. Niet kopen dus. Koop dan een optische wireless muis met maar 2 knoppen en een wheelmouse. Stukken beter.

Vergeet ook niet dat je geregeld de batterijen moet vervangen want die optische wireless muizen vreten stroom, lijkt me.
Dze muis heeft dus oplaadbare batterijen en een laadstation.
Dus geen battery probs, meer.

Ik heb zelf ook nog een oude MS-scrollmuis op m'n PS/2 aansluiting zitten, (die draadloze via USB), dus als ie moet opladen kan ik zo'n m'n draadmuis gebruiken.
Is een perfecte combinate vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Orginele producent is neolec www.neolec.de .. vorige jaar gekocht van hen... maar toen alleen veel duurder.. 128 gulden toen...
Prima muis.. niet voor het echte game werk btw.. (is te weinig resolutie)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53
Ik heb dezelfde, maar dan van lifetec, ook aldi. ik vindt het bereik niet geweldig. ik gebruik hem van 2 a 3 meter afstand en dat haalt ie niet lekker. soms wel soms niet zeg maar. maar als je hem alleen in de buurt van je pc wilt gebruiken dan is ie perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:16:

In deze muis zitten 2 oplaadbare batterijen die automatisch worden opgeladen in het laadstation (grijze ding) :)
En deze knoppen aan de zijkant gaan redelijk zwaar, waardoor je ze niet per ongeluk indrukt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61653 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:22:
[...]

In deze muis zitten 2 oplaadbare batterijen die automatisch worden opgeladen in het laadstation (grijze ding) :)
En deze knoppen aan de zijkant gaan redelijk zwaar, waardoor je ze niet per ongeluk indrukt. :*)
Tja, stom van me, ik had die oplader helemaal over het hoofd gezien. Idd dan heb je geen last van lege batterijen.

Wat betreft de zijknoppen, ze gaan weliswaar zwaar bij deze muis (in tegenstelling tot de muizen die ik bedoel) maar ze zitten er toch. Natuurlijk ligt het eraan hoe je die muis beet houdt maar ik kan me wel een beetje storen aan die zijknoppen. Maar ieder voor zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff ander vraagje wat deze muis betreft, er zitten 2 250mA AAA (potlood) batterijen in, is het mogelijk om deze te vervangen door zwaardere dus bv 700mA AAA batterijen (VARTA heeft die namelijk), dan zou de muis in principe toch langer moeten werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 12:42

Meller

Much to learn, you still have

Ik heb deze muis ook alleen dan die van de Mycom genaamd dexxa. Maar een supermuis hoor. en wat betreft die extra knoppen die kan je toch uitschakelen.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Anoniem: 50683 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:31:
Ff ander vraagje wat deze muis betreft, er zitten 2 250mA AAA (potlood) batterijen in, is het mogelijk om deze te vervangen door zwaardere dus bv 700mA AAA batterijen (VARTA heeft die namelijk), dan zou de muis in principe toch langer moeten werken??
ik heb er ook zwaardere in gedaan, maar ik kan nu niet kijken welke. het gaat er geloof ik toch niet om hoeveel Ah ze zijn, als ze maar 1.5 V zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
grrrrrr dubbelpost. is tweakers zo langzaam vndaag of ben ik gewoon ongeduldiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meller schreef op 30 augustus 2002 @ 14:40:
Ik heb deze muis ook alleen dan die van de Mycom genaamd dexxa. Maar een supermuis hoor. en wat betreft die extra knoppen die kan je toch uitschakelen.
Ik weet dat je ze uit kan zetten maar hoe dan ook kom ik er toch onbedoeld tegen aan en dat irriteert me eigenlijk wel een beetje. Maar verder zal het best een fijne muis zijn hoor maar geef mij toch maar liever een 3-knops optische muis MET draad

Maar zoals ik eerder zei: ieder voor zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje voor de batterij-gebruikers onder ons: hoe lang doe je met die 250 mA-batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:43:
Vraagje voor de batterij-gebruikers onder ons: hoe lang doe je met die 250 mA-batterijen?
Ongeveer 1 dag (dus uurtje of 8 gewoon gebruik), maar als je ermee gaat gamen gaat het wel wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:45:
[...]

Ongeveer 1 dag (dus uurtje of 8 gewoon gebruik), maar als je ermee gaat gamen gaat het wel wat sneller.
Sorry, dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:45:
[...]

Als dat klopt vind ik het echt niet normaal als mensen een wireless optical mouse kopen MET batterijen (dus niet diegenen met een oplaadstation). Dat kost me toch een partij pleuro's, daar word je eng van...

FF serieus, zoiets koop je dan toch niet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153 schreef op 30 augustus 2002 @ 14:55:
[...]

Als dat klopt vind ik het echt niet normaal als mensen een wireless optical mouse kopen MET batterijen (dus niet diegenen met een oplaadstation). Dat kost me toch een partij pleuro's, daar word je eng van...

Ik heb het over de 250mA oplaadbare batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Volgens mij doen die muizen zonder laadstation iets van 1 maand met de batterijen bij normaal gebruik. De gemiddlede tweaker kan dus minstens 1 keer in de week nieuwe batterijen kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik ben net bij de Mediamarkt geweest, en de goedkoopste optische draadloze muis daar was (voor zover ik gezien heb) een Microsoft muis voor € 50. En dat is dus zonder oplader.

Is zo'n MS of Logitech optische muis nu echt beter dan deze Aldi aanbieding, of zal dat wel meevallen? Ik ben zelf niet zo'n heftige gamer (geen 3d fps in ieder geval)...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 06:23

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb thuis de Trust versie ervan en op m'n werk de Dexxa (€25,- bij MyCom bij opening in Utrecht). Werken super, met de standaard batterijen (700mA) kan ik er een uurtje of 12 mee werken denk ik :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VincentB schreef op 30 augustus 2002 @ 15:07:
Ik ben net bij de Mediamarkt geweest, en de goedkoopste optische draadloze muis daar was (voor zover ik gezien heb) een Microsoft muis voor € 50. En dat is dus zonder oplader.

Is zo'n MS of Logitech optische muis nu echt beter dan deze Aldi aanbieding, of zal dat wel meevallen? Ik ben zelf niet zo'n heftige gamer (geen 3d fps in ieder geval)...
In de PCM van een paar maanden geleden hebben ze een heleboel muizen getest (waaronder microsoft en logitech muizen) en kwam de Trust AMI 250 S er als beste uit. Dat kwam omdat de kwaliteit van de muizen redelijk gelijk is, maar bij alle andre muizen moet je steeds batterijen verwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
als je die flaptop hebt gekocht dan vind ik dat deze erbij hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

als je nog airmiles over hebt;
https://www.vespro.nl/air...iles2000~fotopagina~F2409
6000 airmiles + 29 euro
trust Wireless Optical Deskset
alleen staat op de airmiles site 5 muisknoppen en bij trust zelf 3 ( http://www.trust.nl/products/frame-product.htm?artnr=12749 )

de airmiles shop zit in t centrum van rotterdam (in de buurt van blaak)...

edit;
als je m voor je laptop wilt gebruiken, is een los toetsenbord natuurlijk min of meer overbodig :P
bovendien moet ie wel op de ps2 aansluitingen van je pjoeter aangesloten worden...

edit 2 :);
de muis is wel oplaadbaar (oplaadbare batterijen meegeleverd), dmv een usb snoertje

heb trouwens zelf geen ervaring met dit setje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
fetcher schreef op 30 augustus 2002 @ 15:11:
als je die flaptop hebt gekocht dan vind ik dat deze erbij hoort :)
:P , nee de draadloze gaat naar mijn workstation en de muis die daarbij zit verhuist naar mijn flaptop.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22233

is de oplader dan gelijk de receiver van de muissignalen of hoe gaat dit is zijn werk?!?!?

sluit je de oplader dan aan met een USB connector of niet?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 22233 schreef op 30 augustus 2002 @ 15:42:
is de oplader dan gelijk de receiver van de muissignalen of hoe gaat dit is zijn werk?!?!?

sluit je de oplader dan aan met een USB connector of niet?!?!
Goede vragen! Nóg een adapter maakt mijn stekkerblok wel erg vol...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
VincentB schreef op 30 augustus 2002 @ 15:46:
[...]

Goede vragen! Nóg een adapter maakt mijn stekkerblok wel erg vol...
Muisje is USB met PS/2 convertor en voor de power zit er een apparte adapter bij die ook in de houder/receiver moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ben ik blij dat ik net een Logitech MouseMan Dual-Optical gekocht heb... Hoef ik lekker niet jaloers te worden op zo'n goedkope ALDI muis >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com.tw/products/mice/pic/mice019.gif

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
NeoGames.nl schreef op 30 augustus 2002 @ 16:21:
Ben ik blij dat ik net een Logitech MouseMan Dual-Optical gekocht heb... Hoef ik lekker niet jaloers te worden op zo'n goedkope ALDI muis >:)

[afbeelding]
Ha! Pauper, met je touwtje eraan! :P

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
VincentB schreef op 30 augustus 2002 @ 16:21:
[...]

Ha! Pauper, met je touwtje eraan! :P
Waarom moet een muis altijd draadloos zijn? Ik had dus een tijdje een Microsoft Cordless Mouse of zo... dat ding was loodzwaar en het bereik was om niet over naar huis te schrijven. Geen goeie CS muis dus :r

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
NeoGames.nl schreef op 30 augustus 2002 @ 16:24:
[...]

Waarom moet een muis altijd draadloos zijn? Ik had dus een tijdje een Microsoft Cordless Mouse of zo... dat ding was loodzwaar en het bereik was om niet over naar huis te schrijven. Geen goeie CS muis dus :r
Een muis hoeft niet altijd draadloos te zijn. Om te gamen schijnt een muis met touwtje beter te zijn. Maar ik game (bijna) niet en ik wil af van al die kabels (laptop, netwerk, tekentablet, enz.) op mijn bureau. Een draadloos muisje scheelt al een stuk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22233

Sanchezzz schreef op 30 augustus 2002 @ 15:49:
[...]Muisje is USB met PS/2 convertor en voor de power zit er een apparte adapter bij die ook in de houder/receiver moet.
Dus als ik het goed begrijp is de houder: de receiver

De USB loopt van comp naar houder

De adapter verbind stopcontact met houder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 20:13
ik heb laatst met zo een logitech ding kunnen muizen zoals NeoGames.nl die heeft,
maar dan draadloos. En die werkt me toch lekker!
Ik heb gelijk het bereik ff getest,
4 meter was geen probleem. Ik weet niet precies hoe lang die batterijen al in gebruik waren, maar ik denk een week bij een uurtje per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:02
-edit- laat maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 20:32
ik heb deze Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com.tw/products/mice/pic/mice019.gif maar dan zonder draad en de battarij gaat ongeveer 4/5 maanden mee dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

volgens mij ist bij die trust;

-receiver naar ps2 poorten voor data
-usb alleen voor opladen naar muis (dus los te koppelen)

tenminste, dat lijkt mij het meest logische, gekeken naar de technische specificaties
http://www.trust.nl/produ...ct.htm?artnr=12749&show=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Is geen asymmetrische muis in ieder geval als ik het zo zie, dus ook geschikt voor linkshandigen :) En ja, verder, is het niets voor mij :P Ik heb nu tijdelijk een cordless mouseman Optical en ik zie hem gewoon meer haperen dan mijn Mouseman Wheel Optical, die ook nog is beter in de hand ligt *D Dat is dus deze en die wil ik niet meer kwijt :

Afbeeldingslocatie: http://www.riva3d.com/mouseman/MousemanwheelBig.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:51

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb zowel de Dual Optical als de versie zonder staart. Alleen de draadloze die hapert hier geregeld. En met FPS is hij minder dan de Dual Optical, wat volgens mij door de enkele optische sensor komt. :(

Geef mij de Dual Optical maar. _/-\o_ _/-\o_

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 22:49
Ik heb ook de draadloze versie van de dual optical, maar dan single optical. :Y)
Ik ben niet zo'n gamer, speel af en toe wel eens RTCW, maar dat gaat prima hoor.
De batterijen (Die groen rode Philips dingen) gaan zo'n 5 a 6 weken mee. Ik heb het ook met Wibra dingen geprobeerd, maar die hielden er na 2 1/2 week al mee op. Op m'n tweede pc heb ik nu ook zo'n muis gekocht (3 weken gelden), en die ga ik voeden met oplaadbare, 't zal mij benieuwen... Owja, daar zitten nu de orginele nog in. Ik kweet neit hoe zo'n Trust/Medion/Lifetec/weet ik veel ding werkt, maar ik zou het voor die prijs gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45142

me pa heb zo`n draadloze optical van logitech
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/10.gif

en ik heb 1 met staartje
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/47.gif

enk heb nog een Cordless wheel mouse ( dus geen optical!!! )
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/38.gif
maar dan geheel in wit. net als me ma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 07-06 12:01
mooie aanbieding, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 06-06 20:21
De medion muizen en scanners zijn gelijk aan die van Trust welke gelijk zijn aan Artec alleen dan goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 07-06 12:01
'k heb tochnog ff een klein vraagje:
Zit er een converter naar PS/2 bij? en kun je dan de oplader ooknog gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 06-06 20:21
meestal zit er een adapterstukje bij voor PS/2 naar USB of andersom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ja, er zit een USB -> PS2 converter bij (dus niet andersom)
Met NiHM/1,2v,750mAh duracell gaat ongeveer 15 uur mee
Hij geeft netjes zelf aan wanneer de batterij op is.
Ja de oplader is ook ontvanger
Ja er zijn 2 kanalen voor als de buurman er ook een heeft
Bij mij heeft hij een bereik van ongeveer 5 - 6 meter (net opgeladen)

Garantie is ook goed. Ik had er een die na een jaar wat haperde. Lang liggen kloten omdat ik dacht dat het aan mijn systeem lag. Op gestuurt (was toen lifetech) en kreeg binnen 3 dagen een nieuwe (Tevion) zat al 700mAh batterijen in. Werkt weer als een tierelier.

Bij de weg een Dual-optical met staart werkt fijner, maar al met al hoor je me niet klagen over dit muisje (was toen wel wat duurder geloof ik Fl 79,00 toen ik hem kocht)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
VincentB schreef op 30 augustus 2002 @ 15:07:

deze aldi muisje is dus NIET voor gamers geschikt, als je af en toe is een 3d fps doet, kan het wel, maar je moet het niet te vaak doen. MS en Logitech zijn van betere kwaliteit en hebben een hogere resolutie, das wat fijner met spellen

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24175

ik blijf toch bij met mijn lekkere Microsoft Intelli Mouse werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

mooah, ik heb er RTCW mee gespeelt en dat beviel me goed. Ook Deux Ex ging prima. Maar moet bekennen ben geen hardcore gamer. (in de verste verte niet).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb hem gekocht, en hij werkt. Zo ver, zo goed!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 05-06 18:25
J0YR1D3R schreef op 30 augustus 2002 @ 19:17:
Is geen asymmetrische muis in ieder geval als ik het zo zie, dus ook geschikt voor linkshandigen :) En ja, verder, is het niets voor mij :P Ik heb nu tijdelijk een cordless mouseman Optical en ik zie hem gewoon meer haperen dan mijn Mouseman Wheel Optical, die ook nog is beter in de hand ligt *D Dat is dus deze en die wil ik niet meer kwijt :

[afbeelding]
Ja, deze is cool, vooral dat oplichtende logo.
Je kunt em ook opendraaien en dat metalen plaatje eruithalen wat em heel wat lichter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 17:24

wzzrd

The guy with the Red Hat

Collega heeft er net een gehaald. Blijkt niet te werken :P
Zelf ook op het punt gestaan er ééntje te halen. Blij dat ik dat niet heb gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
wzzrd schreef op 04 september 2002 @ 14:29:
Collega heeft er net een gehaald. Blijkt niet te werken :P
Zelf ook op het punt gestaan er ééntje te halen. Blij dat ik dat niet heb gedaan :D
Bij mij werkte het in het begin ook niet, de handleiding was wat onduidelijk over het instellen van de frequentie. Maar na een kwartiertje klooien is het gelukt en werkt het perfect. Geef dus even door aan die collega dat ie nog even wat moet proberen met de frequentie en kanaalinstellingen!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 06-06 20:37

AMDFreak

Intel is zo..

Eeen kennis van me heeft uhm ook een tjdje geleden gekocht bij de aldi, en hij is er zeer tevreden over. Alhoewel ik het niet zo op draadloze muizen heb.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33956

[...]

Praat niet over dingen waarvan je geen weet hebt die dingen zuigen echt geen stoom, het is vergelijkbaar met een ledlampje en die gebruikt bijna niks. Ten tweede heb ik hem vanmiddag gekocht en hij doet het perfekt. Ten derde zij het 700 Ni-mh batterijen (of hoe het ook heet) dus niet die van 250 waar iedereen het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39441

Ik wilde er ook eentje kopen vanmiddag...kom ik bij de Aldi, issie uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64027

Vanmiddag heb ik er ook een gehaald en so far so good :) AFAIK zat er bij mij helemaal geen boekje bij, zou ik nog is voor in de doos moeten kijken.. Hij heeft een verloopstukje naar PS2 en 700mAh batterijen van een voor mij dubieus merk.
Hij deed et niet in een keer, ik kwam er na een tijdje pas achter dat er onderop de ontvanger ook een connect knopje zat. }:O

edit: Het is trouwens dezelfde als een Trust muis van een klasgenoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 06-06 20:51
Ik heb er 2 doen et allebij goed moest wel effe prutsen met de instellingen van dat ding.
edit: scrollwiel vetraagt 8)7

Last.fm
Films!

Pagina: 1