Toon posts:

Statement: is het waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Statement luidt als volgt: als er een boom omvalt in een bos, ver van enige beschaving, ver van alles wat maar ooit door de mens is gemaakt of door de mens is beinvloed, maakt die boom dan geluid met omvallen?

m.a.w: als je er niet bij bent, maken dingen dan wel geluid?

Jullie reacties graag.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26
Ja , dingen maken dan wel geluid .

Verwijderd

Ik denk dat die boom flink zal vloeken, want het zal je maar gebeuren! ... dus wel geluid dan!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:30

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Schrödringer's Cat, anyone?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
Geluid is er altijd, tenzij het ontstaat in een absoluut vacuum. Dan heeft het geen medium om zich te verplaatsen. MAar hoezo zou die boom geen geluid maken? Een inwoner van China maakt toch ook geluid, al kan jij het mischien niet horen. Of moeten we dit ook nog ff wetenschappelijk bewijzen?

...

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-01 21:54
Een maat van mij komt ook wel eens op de proppen met deze stelling, hij is er stellig van overtuigd dat die boom geen geluid maakt |:(

Krijg het niet aan z'n verstand... :(

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:21

Hu9o

Schokkend

Tuurlijk: Alles wat achter je staat is er niet.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
naja het is niet zo zeer dat ik er heilig van overtuigd ben, maar inderdaad er zijn mensen zo ook een maat van mij die dit weleens beweerd. Het zet je aan het denken.

Ik zal met jullie deze delen, hopelijk nemen jullie de tijd om deze toch wel vrij lange lap tekst te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
zeer zwaar
offtopic:
maar uhh baexem ken jij computer-direct? Daar werken namelijk een paar maten van me

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 14:11:
zeer zwaar
offtopic:
maar uhh baexem ken jij computer-direct? Daar werken namelijk een paar maten van me
[HEEL ERG ZWAAR OFFTOPIC]
Jazeker, ik woon niet meer in Baexem (ben dit weekeind verhuisd) maar ik woonde er tegenover. Wie moet ik kennen? Klein, rood en illegale autoracer...
[/HEEL ERG ZWAAR OFFTOPIC]

...

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Jongens, dit draadje gaat dus weer nergens over op dit moment. Het was een aardige start, maar er komt niet echt een interessante discussie op gang. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.