Toon posts:

[MSI G4 MX 440] Beeld geel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik mijn MSI G4 MX 440 DDR 64 MB aansluit op me monitor(en) dan wordt hij/deze geel. Nu is hij even goed, maar hij klapt als ware gewoon over naar geel beeld.

Getest met:
Samsung Syncmaster 750s en Compaq Presario 1410 scherm.

Wat is er loos?

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05-2025

calvin

Failure is not an option

kabel niet goed?

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32
probeer het eens met een andere kabel en een andere monitor. Op die manier kun je testen of de fout in de kaart, de kabel of de monitor zit.

Verwijderd

Topicstarter
The Source schreef op 30 augustus 2002 @ 13:39:
probeer het eens met een andere kabel en een andere monitor. Op die manier kun je testen of de fout in de kaart, de kabel of de monitor zit.
heb ik al gedaan, op deze samsung en op een compaq naast me. Ze waren allebei geel toen ze aan deze kaart hingen. Ik heb deze samsung ook op andere bak gehad, niet geel

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

Daarvoor heb je garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niet wat aan te doen?

Verwijderd

als je garatie hebt, ruil de kaart dan in, dan ben je nog veel gemakkelijker af.

Er zijn misschien wel tweakproggies waarmee je dat kan aanpassen, maar als je een nieuwe kaart kan krijgen, waarom zou je dan moeite doen?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die tweakproggies heten beeldscherm in het configuratiescherm, je kunt kleurcorrecties voor nvidia kaarten daar instellen. Maar als die normaal staan en je hebt nog garantie, terug met die hap, kan niet veel goeds voor de toekomst van je kaart betekenen...
Pagina: 1