Toon posts:

internet proxy / firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hier op mijn werk moet ik, elke keer als ik het internet op wil een username/password/domain invullen.

Ikzelf heb eigenlijk geen rechten om te internetten, maar gebruik hiervoor dus een account van een collega die dat wel mag.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik dit niet steeds opnieuw moet doen? Werk hier onder NT4 en IE5.0, dus opslaan van username/password is niet mogelijk.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Bel gewoon even de systeembeheerder voor een account.

Als je internet voor je werkzaamheden nodig heb, dan zal hij er vast geen probleem mee hebben om je toegang te verlenen. Speel het eventueel even via je manager.

En ik weet niet hoe het verder geregeld is bij jullie, dus wat je precies bedoelt met account gegevens bewaren begrijp ik niet helemaal.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Het is ook wel de bedoeling dat je dit via je manager speelt.
Zal ook wel niet voor niets met een username/pass zijn geregeld :/

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
[Airwolf] schreef op 30 augustus 2002 @ 13:32:
Bel gewoon even de systeembeheerder voor een account.

Als je internet voor je werkzaamheden nodig heb, dan zal hij er vast geen probleem mee hebben om je toegang te verlenen. Speel het eventueel even via je manager.

En ik weet niet hoe het verder geregeld is bij jullie, dus wat je precies bedoelt met account gegevens bewaren begrijp ik niet helemaal.
volgens mij zijn er proxy's die kunnen werken met een username en password net zoals je bijvoorbeeld smtp met acc's kan doen. klinkt trouwens als een MS proxy :)

Verwijderd

Mjah iig niet via GoT. :)

Dit topic is gesloten.