Nieuwsgroepen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 11:51
Ik bezoek regelmatig diverse nieuwsgroepen , en altijd zonder problemen .
Maar de laatste tijd heb ik veel problemen met jet compleet krijgen van posts .
Ik Zie dan maar 10 complete files staan , en de rest (zo'n 35 files) alle incomplete .

Ik heb al een post gedaan op de nieuwsgroep zelf om te vragen of meerdere mensen hetzelfde probleem hebben , maar het schijnt dat alle anderen alles gewoon wel compleet gepost zien .

Ik gebruik zelf nieuwsbin pro als nieuwsreader , en ik heb ook newsshark gebruikt maar het probleem blijft . Weet iemand misschine wat er aan de hand is ??

Mijn provider is chello , en ik heb problemen op de alt.binaries.****** servers .

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:49

Wokschotel

Op 6 wielen

De binaries blijven maar heel kort op de server staan. Bovendien heeft Chello een brakke newsserver, dus da's gewoon pech hebben.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 11:51
Wokschotel schreef op 30 augustus 2002 @ 13:12:
De binaries blijven maar heel kort op de server staan. Bovendien heeft Chello een brakke newsserver, dus da's gewoon pech hebben.
En zijn er misschien betere alternatieven ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
KunDun schreef op 30 augustus 2002 @ 13:59:
[...]

En zijn er misschien betere alternatieven ?
Je zou een inbel account bij xs4all kunnen nemen, daarmee krijg je ook toegang tot newszilla. Deze is veel beter dan de nieuwsservers van chello.

Je kan wel met 3x max inloggen en op 1 stream max 400kbit/s.

Verwijderd

Yup dit heb ik dus ook gedaan. Een standaard abo bij xs4all want ik kon wel :r met die chello servers. Een abo bij xs4all is echter wel duur vind ik! Maar goed. Ik werk ook :9 Kan er helaas nog niet op totdat ze mijn geld voor het eerste binnen hebben!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Ik heb weinig problemen met de usenet server van Xs4all. Deze heeft er twee een voor de berichten en een voor alles. newzilla van xs4all staat bekend als de grootste van europa. Er zijn op dit moment 37814 newsgroepen. (ik heb al die erotic.child gedelete want dat WIL IK niet zien.|:( |:( |:( ). Je kan bij xs4all een usenet account nemen. Dan hoef je niet een kompleet abbon te betalen.

Voordat ik bij xs4all kwam heb ik een aantal jaar bij demon gezeten. Deze hebben ook een zeer goeie newsserver. Snel en betrouwbaar. Maar minder groepen.

http://www.hroling.nl

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:28

Crazy D

I think we should take a look.

bolke schreef op 30 augustus 2002 @ 15:11:
Je kan bij xs4all een usenet account nemen. Dan hoef je niet een kompleet abbon te betalen.
Sinds wanneer? Laatste keer dat ik keek stond er in de faq iets van "nee er komt niet een apart newszilla account" oftewel goedkoopste inbel abbie nemen....

Exact expert nodig?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Wildfire

Joy to the world!

bolke schreef op 30 augustus 2002 @ 15:11:

Je kan bij xs4all een usenet account nemen. Dan hoef je niet een kompleet abbon te betalen.

[..]
Nee, dat kan je niet. Je moet een normaal inbelaccount nemen indien je toegang wilt tot Newszilla.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:04
Euronet heb ik ook goede ervaringen mee.

No production networks were harmed during this posting

• Attilla
paella schreef op 30 augustus 2002 @ 17:17:
Euronet heb ik ook goede ervaringen mee.
Hoelang is daar de retention time dan van de binaries ?

• paella
[Airwolf] schreef op 30 augustus 2002 @ 18:09:
[...]

Hoelang is daar de retention time dan van de binaries ?
Ik heb helaas geen harde cijfers voor je, maar ik heb bijna nooit problemen met incomplete binaries, en het is lang genoeg om complete films en dergelijke te halen. Kortom, zoals ik al min of meer zei, ik ben er tevreden mee.

Verwijderd

Hmm ik hoor nooit wat over de Euronet server om eerlijk te zijn...heb je daar ook de grote groepen zoals a.c.b/a.b.b/a.b.m ?

• Attilla
paella schreef op 31 augustus 2002 @ 10:45:
[...]

Ik heb helaas geen harde cijfers voor je, maar ik heb bijna nooit problemen met incomplete binaries, en het is lang genoeg om complete films en dergelijke te halen. Kortom, zoals ik al min of meer zei, ik ben er tevreden mee.
Je weet toch wel na hoeveel dagen je nog een file kan downe nadat die erop is gezet ?

• paella
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 11:03:
Hmm ik hoor nooit wat over de Euronet server om eerlijk te zijn...heb je daar ook de grote groepen zoals a.c.b/a.b.b/a.b.m ?
acb niet, abb wel, ook de vcd en svcd, en de divx. Ook een aantal a.b.cd groepen.

Over de retentietijd: als ik zo in 1 binary groep kijk, zo te zien zijn de oudste postings een kleine 3 dagen oud. Voor mij meer dan genoeg tijd alles compleet te krijgen.

Pagina: 1