Gnome2 en Debian unstable

Pagina: 1
Acties:

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Ik wil graag Gnome2 draaien (heb nu KDE3.0.3) en voeg de kov versie van Gnome2 toe aan mijn sources.list
Maar, waar ik (en moto-moi) tegen aanlopen is het probleem dat libgtk2.0 conflicteerd met de uit de debian sources gekomen libgtk2.0png3.
Als ik daarna
code:
1
apt-get install gnome2

intik krijg ik een hele lijst met dependencies die niet geinstalleerd gaan worden omdat die 2 paketten met elkaar conflicteren.
Is het al iemand gelukt om dit een beetje werkend voor elkaar te krijgen, of heeft iemand een andere mirror die wel werkt?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Het lijkt erop dat in unstable nog niet alle packages met elkaar compatible zijn...maar daar is het ook unstable voor :P

Kijk trouwens uit unstable over de komende paar maanden...Debian gaat alles omzetten naar gcc 3.2 en die is niet backwards compatible met programma's die met een oudere gcc gecompileerd zijn!

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
theJKid schreef op 30 augustus 2002 @ 17:59:
Het lijkt erop dat in unstable nog niet alle packages met elkaar compatible zijn...maar daar is het ook unstable voor :P

Kijk trouwens uit unstable over de komende paar maanden...Debian gaat alles omzetten naar gcc 3.2 en die is niet backwards compatible met programma's die met een oudere gcc gecompileerd zijn!

8-)
ai. Thx voor de tip. Ik heb nu op www.hadess.net een URL gevonden van official Debian packages voor Gnome2. Die installen wel, maar heb geen windowmanager en icons. :(

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• AkaXakA

AkaXakA

Just Kidding...

installeer dan bv. Sawfish....en icons kan je opzich overal vandaan halen....(bv. kdelook.org )

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
theJKid schreef op 31 augustus 2002 @ 20:02:
installeer dan bv. Sawfish....en icons kan je opzich overal vandaan halen....(bv. kdelook.org )
De grap is dat Sawfish2 wel geinstalleerd staat, en volgens Gnome2 ook draait.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 14:52

Blaasvis

Cidora \o/

je iconen worden geregeld met nautilus wees er zeker van dat je die wel hebt geinstalleerd

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

theJKid schreef op 30 augustus 2002 @ 17:59:

8-)
Heeft dit ook invloed op kernel images?
Edit: Home made images natuurlijk :)

Nu ook zonder stropdas

• AkaXakA

AkaXakA

Just Kidding...

Hagar schreef op 31 augustus 2002 @ 20:31:
[...]

Heeft dit ook invloed op kernel images?
Edit: Home made images natuurlijk :)
Je kan bij je systeem instellen welke gcc je wilt gebruiken bij het compileren...

maar volgens mij zou het bij je kernel geen probleem zijn zolang alle patches + modules allemaal met dezelfde gcc zijn gecompileerd....maar dat weet ik niet zeker... :+

Pagina: 1