El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
alleen jammer dat de advertentie gister is vevallen
maarre, wat is dan met die 6610? nieuwe gsm die hier in nl nog niet uit is??
hij's wel half om half uit geloof ik:damster schreef op 30 augustus 2002 @ 11:56:
alleen jammer dat de advertentie gister is vevallen
http://www.nokia.nl/6610/nl/index.html
Maar nogniet echt "bekend" nee...
wat een oerlelijk ding zeg !! bah !! maar das persoonlijk
geef mij maar een 7210.. btw wist ik al wel dat ie uit was....
Deze plek is te koop.
aah, mooi ding
zal wel prijzig zijn
ik moet ook een nieuwe gsm hebben, maar heb zo;n 200 euro te besteden
deze is vast stukken duurder.
maar om op de vraag in te gaan. het zou toch kunnen dat de persoon die de advertentie geplaatst heeft de telefoon uit het buitenland heeft??
zal wel prijzig zijn
ik moet ook een nieuwe gsm hebben, maar heb zo;n 200 euro te besteden
deze is vast stukken duurder.
maar om op de vraag in te gaan. het zou toch kunnen dat de persoon die de advertentie geplaatst heeft de telefoon uit het buitenland heeft??
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Nope kan niet.
De 6610 is echt mijn droom telefoon... en ik ben overal geweest, maar elke keer krijg ik hetzelfde te horen. Nokia begint met de levering eind oktober.
De 6610 is echt mijn droom telefoon... en ik ben overal geweest, maar elke keer krijg ik hetzelfde te horen. Nokia begint met de levering eind oktober.
lelijke foon zeg
maar wel goede specs...
die ads zijn natuurlijk zo nep als het maar kan, als iemand een 6610 zou hebben, zou-ie niet weggaan voor 200 euro
maar wel goede specs...
die ads zijn natuurlijk zo nep als het maar kan, als iemand een 6610 zou hebben, zou-ie niet weggaan voor 200 euro
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Beide adverteerders hebben een e-mail adres eindigende op "de-markt.zzn.com" Wat een enorme zwendelpraktijken moeten dit zijn. Alsof je hem weg zou doen voor 200 euro.
Why the f*** kan ik m'n posts niet editen, nou ja dat zoek ik zo wel uit.
In ieder geval wilde ik dit even toevoegen... op kieskeurig.nl staat de 6610 voor maar liefst 599 en 600 eurotjes te koop!!! Wat een oplichterij! Maar goed als je hier op in gaat ben je ook wel heel erg dom.
In ieder geval wilde ik dit even toevoegen... op kieskeurig.nl staat de 6610 voor maar liefst 599 en 600 eurotjes te koop!!! Wat een oplichterij! Maar goed als je hier op in gaat ben je ook wel heel erg dom.
zonder abbo en niet hier verkrijgbaar geen gekke prijs hoor.Barca schreef op 30 augustus 2002 @ 18:36:
Why the f*** kan ik m'n posts niet editen, nou ja dat zoek ik zo wel uit.
In ieder geval wilde ik dit even toevoegen... op kieskeurig.nl staat de 6610 voor maar liefst 599 en 600 eurotjes te koop!!! Wat een oplichterij! Maar goed als je hier op in gaat ben je ook wel heel erg dom.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no comment
Ik had alleen bij de specs graag bluetooth gezien...Mooooody schreef op 30 augustus 2002 @ 18:21:
lelijke foon zeg![]()
maar wel goede specs...
Bij zo'n foon hoort gewoon bluetooth.
Als die 6610 uit ga ik hem zeker kopen. Heb nu al 1.5 jaar een 8210 en wordt langzamerhand een beetje moei van dit toestel en wil heel erg graag een nieuwe.
Als ik hem heb laat ik het wel horen.....
Als ik hem heb laat ik het wel horen.....
Pagina: 1