Toon posts:

[XP] rare melding tidens afspelen wma bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een wma bestand afspelen.
Vrij normaal nog dus ik start winamp en klik het wma bestand aan.
Start gelijk een microsoft pagina met de volgende melding :)

Welkom bij Windows Media-service voor het overzetten van persoonlijke licenties.
U bent op deze pagina terechtgekomen omdat u hebt geprobeerd met gekopieerde inhoud van cd's:

De inhoud op een computer- of besturingssysteem dat is bijgewerkt te herstellen, of
Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken.

OPMERKING
Als u een besturingssysteem opnieuw installeert of een nieuw besturingssysteem op een computer installeert waarop u licenties hebt onderhouden, wordt deze computer als nieuwe, unieke computer beschouwd wanneer u licenties overzet. Als u het besturingssysteem bijwerkt, wordt de identiteit van de computer echter niet gewijzigd.

Onrechtmatig gebruik van de inhoud is verboden en strafbaar en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

Klik op de bovenstaande koppeling als u de pagina met ons beleid wilt lezen. Als u nu licenties wilt overzetten, klikt u op de knop Licenties overzetten. Anders klikt u op Annuleren.

Verwijderd

Wat voor WMA is dat? Security-update geinstalleerd een tijdje terug?

Verwijderd

Ik heb net hetzelfde probleem, komt dit enkel door wma-bestanden af te spelen of kan dit ook een andere oorzaak hebben?
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 10:55:
Ik wil dus een wma bestand afspelen.
Vrij normaal nog dus ik start winamp en klik het wma bestand aan.
Start gelijk een microsoft pagina met de volgende melding :)

Welkom bij Windows Media-service voor het overzetten van persoonlijke licenties.
U bent op deze pagina terechtgekomen omdat u hebt geprobeerd met gekopieerde inhoud van cd's:

De inhoud op een computer- of besturingssysteem dat is bijgewerkt te herstellen, of
Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken.

OPMERKING
Als u een besturingssysteem opnieuw installeert of een nieuw besturingssysteem op een computer installeert waarop u licenties hebt onderhouden, wordt deze computer als nieuwe, unieke computer beschouwd wanneer u licenties overzet. Als u het besturingssysteem bijwerkt, wordt de identiteit van de computer echter niet gewijzigd.

Onrechtmatig gebruik van de inhoud is verboden en strafbaar en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

Klik op de bovenstaande koppeling als u de pagina met ons beleid wilt lezen. Als u nu licenties wilt overzetten, klikt u op de knop Licenties overzetten. Anders klikt u op Annuleren.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:41

momania

iPhone 30! Bam!

media player related, dus >> Software Algemeen

Heb je dit alleen bij bepaalde wma files? Of bij allemaal?
Kan zijn dat er gewoon een bepaalde licentie aanwezig moet zijn oid.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Je kunt met Winxp je eigen WMA bestanden beveiligen zodat ze alleen af te spelen zijn op de PC waarop ze geript zijn, als jij die vervolgens op een andere PC probeert af te spelen zal dit niet werken :)
Tenminste zo zat het volgens mij :D

Verwijderd

Is dus niks aan te doen?
Pagina: 1