PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dan heeft position:absolute niet echt zin, als je 'em binnen die td wilt uitlijnen.
nee maar als ik dat niet doe dan gaat ie niet over me tekst heen
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
bekijk de div als een kamer waar je bijvoorbeeld een kast (table) met lades (td's) inzet, wat je nu wil is een kamer in een kast zetten, volgens mij gaat dat dus sowieso niet goed komen....
Nu ik dit zit te typen zie ik je edit... het is dus gelukt... en toch ben ik van mening dat de manier van werken niet klopt... maar misschien heb ik wel de verkeerde metafoor bedacht...
Nu ik dit zit te typen zie ik je edit... het is dus gelukt... en toch ben ik van mening dat de manier van werken niet klopt... maar misschien heb ik wel de verkeerde metafoor bedacht...
Verwijderd
Probeer het dan met 1 van de volgende dingen:
1: Zet een div in die tabel, met position: relative;, en daarin die div met position: absolute;.
2: Zet die div direct in de td, met position: relative; left: 10px;.
3: Zet die div direct in de td, met margin-left: 10px;.
Het laatste zou eventueel ook met padding-left kunnen, dat is afhankelijk van hoe je het met de achtergrondkleur wilt hebben. Positioneren met margins vind ik overigens het best werken, omdat je weinig last hebt van verschillen in de diverse browsers.
1: Zet een div in die tabel, met position: relative;, en daarin die div met position: absolute;.
2: Zet die div direct in de td, met position: relative; left: 10px;.
3: Zet die div direct in de td, met margin-left: 10px;.
Het laatste zou eventueel ook met padding-left kunnen, dat is afhankelijk van hoe je het met de achtergrondkleur wilt hebben. Positioneren met margins vind ik overigens het best werken, omdat je weinig last hebt van verschillen in de diverse browsers.
Pagina: 1