Toon posts:

Downloaden Cisco IOS 12.x

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen waar ik die IOS kan downloaden ?

Gr. Jelmer

Ps. van de Cisco site lukt niet, heb geen login.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Je moet daar ook voor betalen (tenzij je de zelfde versie wilt hebben waar je al voor betaald hebt)

Als je een login ID hebt op CCO kan je ze van hun ftp aftrekken alleen gaat cisco er wel vanuit dat je het eerlijk opgeeft via je account manager/reseller en het keurig betaald :)

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard is er al betaald voor de IOS, maar ben ik hem kwijt, hij staat hier nog maar net, had er een configuratie in, reboote, en we IOS, snap er nix van hoe dat kan.

Zelf heb ik een CCO guest account, maar daarmee kan ik niet de IOSsen downloade.

Zit het niet ergens op de bijgeleverde cd's in een verborgen zip document of iets dergelijks ?

Please help me...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:05
Als je 'm al hebt gehad, dan kun je m toch op dezelfde plek ff opnieuw downen :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Zit standaard in de Router.... :-s

Wat ik niet snap is dat er niet een versie op cd bij zit....

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 18:04

Whizzer

Flappie!

dat er geen versie op een CD bijzit is omdat er per versie weer tig-duizend verschillende types zijn... Sommige met IPSEC, andere met Firewall Feature set, een derde met allebei, een 4de met geen enkele en een 5de met IPv6, om maar even een idee te geven... En natuurlijk kosten die allemaal niet hetzelfde enzo...

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Predator

Suffers from split brain

Dan bel je even naar je reseller.

IOS is dus helemaal niet gratis en niet te downloaden zonder CCO support.
In principe doe je dus een warez request maar laten we aannemen dat je dat niet wist :z

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.