Toon posts:

[PHP] GD libary!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er een goede Lievste Nederlandse tut voor het werken met GD libary in PHP 4.2.2??

IK heb zelf al beetje gezocht maar nog niet echt iets nuttigs gevonden!!!
wie o wie kan mij helpen??
en me niet verwijzen naar php.net want dat is engels ;)

Verwijderd

nl.php.net :P

Kijk hier maar eens: nl.php.net/image

En verder kan deze wel dicht ;)

Verwijderd

Topicstarter
Is ook gedeeltelijk engels :( :(

Verwijderd

Als je met programmeren bezig gaat, zul je vrijwel alleen maar engels tegenkomen. Goeie nederlandse tutorials zijn er niet echt imo. In het engels is gewoon meer documentatie-materiaal te vinden.
Ik denk niet dat je daaraan kan ontkomen.

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 19:31

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Als je serieus met programmeren aan de gang wil is het geen slecht idee om engels te leren. Op die manier krijg je toegang tot enorme hoeveelheden informatie en documentatie :)

Verwijderd

yup, graasgast heeft gelijk, ik heb ook PHP, MySQL geleerd m.b.v. engelstalige sites......... :) is alleen maar goed voor je engels..... en het is makkelijk als je iets niet weet kun je in het engels makkelijker je antwoord vinden dan in het nederlands.....

Verwijderd

Topicstarter
Weet dathet beter is maar van sommige woorden begrijp ik dan echt geen bal en dan moet ik dat weer opzoeken en dan dat worod weer enzo, dus zoek ik nederlandse tuts voor dat de rest heb ik ook engels nederlands alles door elkaar geleerd, en c++ moet ik ook in engels gaan leren, en alle andere programmeertalen ook in engels gaan leren :(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:20:
Weet dathet beter is maar van sommige woorden begrijp ik dan echt geen bal en dan moet ik dat weer opzoeken en dan dat worod weer enzo, dus zoek ik nederlandse tuts voor dat de rest heb ik ook engels nederlands alles door elkaar geleerd, en c++ moet ik ook in engels gaan leren, en alle andere programmeertalen ook in engels gaan leren :(
Woorden begrijpen is ook niet belangrijk, als je context maar snapt en goed kijkt naar de sampletjes dan is dat meestal ruim voldoende

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

raptorix schreef op 30 augustus 2002 @ 17:33:
[...]

Woorden begrijpen is ook niet belangrijk, als je context maar snapt en goed kijkt naar de sampletjes dan is dat meestal ruim voldoende
Het zijn juist die woorden die de context beschrijven die hij niet snapt, let maar op. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1