sociale gedragscode?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
wat ik me afvroeg is er een beetje richtlijn van wat social is qua modden.
zag me eigen modpoints en voor het eerst sinds lange tijd drong het me door dat ik nog geen 1% ervan gebruik voor modden.

snap wel dat niemand je kan vertellen hoeveel je moet doen, maar toch, wat vind men fair?

* yared beter laat dan nooit; het betrokken raken bij t.net meer dan af en toe een reply en een modje... aan de andere kant is het huidige gevoel misschien zo weer voorbij gewaaid en ben ik straks weer aan het hobbyen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Geen sociale richtlijnen yared.
Je modereert wanneer je dat nodig vind, doorgaans is dat wanneer je het met een bepaalde score niet eens bent.
Als je het nodig vind dat er zinvol en interessant gereageert moet worden op de FP, dan is het raadzaam om die reacties ook positief te beoordelen en de overbodige reacties ook wat naar beneden bij te stellen.
Na een poosje kom je er achter dat je er toch wel veel tijd aan het insteken bent en heb je er een nieuwe hobby bij :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀