Een hele rij microsoft certificeringen.
Sorry, maar ik snap je ff niet zo goed..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Zou moeten kunnen met Adobe Acrobat. Deze vraagt na een blad scannen voor Next Page of Done. Is dat wat je bedoelt?
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel een probleem heb bij een klant die dit doet met een HP 5200C maar na het scannen van het 2e blad een error krijgt: Could not complete the aquisition because of a problem with the device.
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel een probleem heb bij een klant die dit doet met een HP 5200C maar na het scannen van het 2e blad een error krijgt: Could not complete the aquisition because of a problem with the device.
Viva la Netherlands!
Ok, ik zal effe wat duidelijker proberen te zijn.AMDFreak schreef op 30 augustus 2002 @ 13:35:
Sorry, maar ik snap je ff niet zo goed..
Als je wat gaat inscannen met precision scan pro kun je dit opslaan in een document. Elke scan die je opslaat komt in een apart document maar we hebben hier een gebruiker die al haar ingescande documenten in 1 document opslaat en ze dan onder elkaar plaatst. Dus je hebt ipv 1 document per ingescand item 1 document voor alle ingescande items samen.
is het zo duidelijker?
Een hele rij microsoft certificeringen.
Net getest met een HP5300c en daar gaat het zonder problemen het inscannen van documenten van meerdere pagina's in een document! Het bestand dan saven als PDF.
Dit scannen is gedaan vanuit Adobe Acrobat 4.05. Met een HP5200c Lukt het niet.
Dit scannen is gedaan vanuit Adobe Acrobat 4.05. Met een HP5200c Lukt het niet.
Viva la Netherlands!