Toon posts:

geen 4 muisknoppen in Wolfenstijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al weken te zoeken en nog nergens iemand zien vermelden wat ik hier...

Om precies te zijn, ik heb: 1 cordless usb trackman Marble FX
Mijn probleem is dat die twee extra knoppen niet willen werken/zich niet laten instellen als keybordcommando`s.
Dit vooral in ReturnToCastleWolf overigens. Als ik daar mijn 4e button aanklik dan gebeurt hetzelfde als wanneer ik de (standaart) 3e button gebruik. Oja bij de keysetup, geeft ie eigenwijs constant "0x00" aan bij die vierde (linkerduim)button.

Iemand ideeen hierover ??

Weet er mischien een programmaatje dat je muisknoppen kan programeren naast dat van Logitech's eigen mouseware? Dat zou ook perfect zijn.

Verwijderd

Topicstarter
(okee, eh KUCH-schop-KUCH)
Is er nou helemaal geen onafhanklijk programmatje wat je muisknoppen in kan stellen?? Komop nou jongens, laat mij niet in de steek hier in dit topic...

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Heb je wel de nieuwste Logitech MouseWare?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:20
same problem hierro, met laatste mouseware en logitech mouseman cordless Optical usb aangesloten op de ps2

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
Jawel ik heb geloof ik inmiddels wel 6 versies waaronder de laatste maar daar zit het 'em niet in... Trouwens geen duidelijke verschillen eigenlijk in al die versies. (Allemaal een stuk rotter als de standaard microsoft mouse driver)