frames worden niet ondersteund ? :S

Pagina: 1
Acties:

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik wil dus de site www.aardschok.com bezoeken, is de site van m'n oom, maar ik zie alleen die zijkant, die grijze strepen en het midden blijft wit, ik kijk dan in de broncode en daar staat een stukje tekst in, dat m'n browser geen frames ondersteunt, hoe kan ik deze error verwijderen, dus frmae ondersteuning installeren?

Xp pro + Internet Explorer 6

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
site van je oom,
doe 'm maar de groenten en zeg dat ie een goed blad heeft :D:D

De broncode moet je niet inkijken, die text die jij opleest komt er dan te staan op he scherm als je browser dat niet ondersteund, aangezien het niet op je scherm komt ondersteund je browser dit wel...

bij mij doet ie het btw wel goed

• Carnagy
maarum, waaraan zou het dan kunnen liggen heb ook al op de MS site gekeken, en daar stond in dat je de browser moet bespreken met de webmaster, ik heb Iexplorer 6, die wordt toch gewoon ondersteund btw?

p.s. Zal het zeggen

• Bender
hehe, m'n vriendin krijgt ook de aarschok iedere maand [was beetje onzinnig om er zelf dan ook nog een te nemen >:)]

Maareuhm, je browser ondersteund dit idd en snap echt niet wat er mis gaat dan..
Maar je ziet de frames wel, alelen de middelste stuk word niet geladen, de erst wel als ik het zo hoor..
ik zou zeggen, ram eens op F5 :)

• Carnagy
OMG wat ben ik toch een noep, naja half dan, ik ramde op F5 dat was het niet, zet firewall uit, en nu doet ie het ineens :S naja, hij werkt iig

• Bender
ok, problem solved...
Pagina: 1