Ik zag laatst bij T.net dat er een Zipdrive van 750 meg zou komen. Ik heb net bij Iomega gekeken en hij is er alleen extern. Weet iemand of dat in de toekomst gaat veranderen?
Geen idee, maar ik weet ook dat er een soort ZIP-Drive is die 1 gb op een klein diskie kan smijten, zou je voor moeten zoeken, ik heb et toevallig een keer ergens gelezen maar waar ? 
Google weet het wel
Google weet het wel
Das een jazz-drive en die wil je zeker niet. Die was toen die uit kwam al te duur en nu helemaal. 100 euro voor een schijfje ben je dan kwijt. Als je echt met die zip aan de gang wilt (want t.o.v. bijvoorbeeld CD-rw is het erg duur medium), dan kan je er van uitgaan dat er ook een interne ide versie van komt. SCSI daar entegen kan je wel op je buik schrijven.
Damnz, zo duurPROnline schreef op 30 augustus 2002 @ 10:25:
Das een jazz-drive en die wil je zeker niet. Die was toen die uit kwam al te duur en nu helemaal. 100 euro voor een schijfje ben je dan kwijt. Als je echt met die zip aan de gang wilt (want t.o.v. bijvoorbeeld CD-rw is het erg duur medium), dan kan je er van uitgaan dat er ook een interne ide versie van komt. SCSI daar entegen kan je wel op je buik schrijven.
Ik hou et dan wel bij cd-retjes