hallo, ik heb gisteravond debian op mijn servertje gezet, k heb vanmorgen apache erop gezet, die doet het. K heb ook geprobeerd om php te installeren. Is ook gelukt, die module word als ik het config bestand ban apache moet geloven ook geladen. Maar nu wil ik kijken of php ook werkt. Ik heb een bestand genomen en dat bestand heb ik test.php genoemd. Daar heb ik het volgende ingezet:
<?
// phpinfo.php
phpinfo();
?>
Nou ik heb het bestand opgeslagen en naam mn browser gegaan om t kijken of het werkt. Het enigste wat hij doet is met zo'n download venstertje komen om te vragen ok ik test.php op wil slaan. Ik heb daarna heb ik verschillende extensies geprobeerd zoals test.php3, php4. Maar telkens komt hij met dat download venster aan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij wel die phpinfo weergeeft?? Ik heb het config bestand van apache en die van php gelaten zoals ze zijn.
Ik kan nergens vinden hoe k het moet oplossen kunnen jullie helpen??
<?
// phpinfo.php
phpinfo();
?>
Nou ik heb het bestand opgeslagen en naam mn browser gegaan om t kijken of het werkt. Het enigste wat hij doet is met zo'n download venstertje komen om te vragen ok ik test.php op wil slaan. Ik heb daarna heb ik verschillende extensies geprobeerd zoals test.php3, php4. Maar telkens komt hij met dat download venster aan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij wel die phpinfo weergeeft?? Ik heb het config bestand van apache en die van php gelaten zoals ze zijn.
Ik kan nergens vinden hoe k het moet oplossen kunnen jullie helpen??